Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

43-P Dwanaście zaginionych myśli | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

43-P Dwanaście zaginionych myśli

Rozpoczęcie: Po zebraniu pierwszej myśli z [1] na poniższej mapie.

Zadanie to będziesz wykonywał w trakcie innych zadań, a miejsca, w których można znaleźć myśli, zostały wyszczególnione w opisie konkretnych zadań, podanych poniżej - 43-P Dwanaście zaginionych myśli - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Zadanie to będziesz wykonywał w trakcie innych zadań, a miejsca, w których można znaleźć myśli, zostały wyszczególnione w opisie konkretnych zadań, podanych poniżej. Numer myśli odpowiada numerowi na powyższej mapie.

  • [38-G] Obce miejsce - zaczynasz w [A], znajdziesz tu pierwszą, drugą i trzecią myśl.
  • [40-G] Nieświadomość: Amnezjofobia - zaczynasz w [B], znajdziesz tu czwartą, piątą i szóstą myśl.
  • [41-G] Nieświadomość: Arachnofobia - zaczynasz w [C], znajdziesz tu siódmą, ósmą i dziewiątą myśl.
  • [42-G] Nieświadomość: Atelofobia - zaczynasz w [D], znajdziesz tu dziesiątą, jedenastą i dwunastą myśl.

Za otworzenie każdego sarkofagu z myślą otrzymasz 1,000 PD i będziesz musiał pokonać jakiegoś przeciwnika, zaś za odnalezienie wszystkich myśli i wykonanie tego zadania dostaniesz 20,000 PD.

1 - 43-P Dwanaście zaginionych myśli - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonuj kolejne zadania główne.