43-P Dwanaście zaginionych myśli | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
43-P Dwanaście zaginionych myśli
Rozpoczęcie: Po zebraniu pierwszej myśli z [1] na poniższej mapie.

Zadanie to będziesz wykonywał w trakcie innych zadań, a miejsca, w których można znaleźć myśli, zostały wyszczególnione w opisie konkretnych zadań, podanych poniżej. Numer myśli odpowiada numerowi na powyższej mapie.
- [38-G] Obce miejsce - zaczynasz w [A], znajdziesz tu pierwszą, drugą i trzecią myśl.
- [40-G] Nieświadomość: Amnezjofobia - zaczynasz w [B], znajdziesz tu czwartą, piątą i szóstą myśl.
- [41-G] Nieświadomość: Arachnofobia - zaczynasz w [C], znajdziesz tu siódmą, ósmą i dziewiątą myśl.
- [42-G] Nieświadomość: Atelofobia - zaczynasz w [D], znajdziesz tu dziesiątą, jedenastą i dwunastą myśl.
Za otworzenie każdego sarkofagu z myślą otrzymasz 1,000 PD i będziesz musiał pokonać jakiegoś przeciwnika, zaś za odnalezienie wszystkich myśli i wykonanie tego zadania dostaniesz 20,000 PD.

- Wykonuj kolejne zadania główne.