23-P Wyzwanie Billy'ego | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
23-P Wyzwanie Billy'ego
Rozpoczęcie: O zadaniu tym porozmawia z tobą Billy Bugeyes po wykonaniu zadań [17-P] Piraci nie płaczą i [20-G] Igła w stogu siana.
Jeśli wykonałeś dwa powyższe zadania, to możesz porozmawiać z Billy'm Bugeyesem o kolejnym. Znajdziesz go (jak zwykle pijanego) pod pokładem. Billy zaproponuje ci grę w kości. Przystań na propozycję i poczekaj, aż podejdzie do stołu. Zrób to i ty, zapisz grę, po czym rozpocznij rozgrywkę (wybierz "Szczęśliwy rzut" na liście gier). Musisz po prostu w dwóch rzutach wyrzucić większą liczbę oczek niż przeciwnik. Po pierwszej wygranej otrzymasz 7,500 PD i Większą miksturę uwydatnienia. Koniecznie zapisz grę w tym momencie.
Tym razem musisz pokonać Billy'ego za pierwszym podejściem, dlatego zapis był konieczny. Próbuj aż do skutku, a kiedy wygrasz, otrzymasz 7,500 PD, Dziennik kapitański - tom III, 200 aur, +6 do reputacji wśród piratów.
- Wykonaj zadanie [24-P] Dzienniki kapitańskie - Tom III.