Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

49-G Podświadomość- Konflikt rodzinny | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

49-G Podświadomość: Konflikt rodzinny

Rozpoczęcie: Podczas zadania [44-G] Podświadomość / Świadomość (1/2).

Zaczynasz w [1] - 49-G Podświadomość- Konflikt rodzinny - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Zaczynasz w [1]. Wyjdź z chaty i biegnij do [2]. Pojawi się tam Tkacz rzeczywistości - poproś go o most, jeśli sam go nie zrobił. Następnie czeka cię sporo walki ze zwierzętami. Na początku będzie to kilka Hien, potem kilka Pawianów, Hiena, Wielki Skorpion i Nosorożec. Uważaj w szczególności na tych dwóch ostatnich przeciwników, bo są dość silni i wytrzymali. Wokół kręcą się też Ogromne mrówki i Pawiany, zaś na drodze do [3] spotkasz kilka Wielkich skorpionów i Nosorożca.

Podbiegnij do drzwi w [3] i spróbuj wejść do środka - 49-G Podświadomość- Konflikt rodzinny - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Podbiegnij do drzwi w [3] i spróbuj wejść do środka. Niestety, nie uda ci się to. Żona Nanooka, Denia, jest rozhisteryzowana i tylko jej ulubiony ziołowy napój może pomóc w tej sytuacji. Wyrusz więc na południowy wschód do [4]. Po dotarciu w to miejsce musisz być bardzo ostrożny - jest tu mnóstwo zwierząt, w tym niebezpieczne Wielkie skorpiony, a także Opancerzony Szakal Szaman i czterech Opancerzonych Szakali Najemników. Jak zwykle, po kolei wywabiaj wrogów i oczyść z nich ten teren.

Następnie udaj się do [5] - 49-G Podświadomość- Konflikt rodzinny - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Następnie udaj się do [5]. Pojawi się Tkacz rzeczywistości, który stworzy dla ciebie zioła. Zbierz wszystkie - Chmiel, Rumianek i Melisę - po czym powiedz Tkaczowi rzeczywistości, że przydałby ci się kocioł. Wrzuć do niego wszystkie zioła i wyciągnij z niego Ziołowy napar. Otrzymasz 5,000 PD. Z napojem wracaj do Denii w [3] i porozmawiaj z nią.

Teraz musisz przedrzeć się do [6] - 49-G Podświadomość- Konflikt rodzinny - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Teraz musisz przedrzeć się do [6]. Po drodze napotkasz jeszcze więcej zwierząt, także bądź ostrożny. Po dotarciu na miejsce zacznij po kolei wywabiać z obozu lub zabijać z dystansu Opancerzonych Szakali Najemników (dwóch wojowników, dwóch łuczników) i Opancerzonych Szakali Szamanów. Po oczyszczeniu obozu z wrogów odszukaj Resztki Tana w [7], a dostaniesz 5,000 PD.

Wracaj do Denii w [3] i porozmawiaj z nią - 49-G Podświadomość- Konflikt rodzinny - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Wracaj do Denii w [3] i porozmawiaj z nią. Będzie miała do ciebie ostatnią prośbę o pochowanie jej syna. W tym celu udaj się do [8], nie powinieneś spotkać po drodze zbyt wielu wrogów. Na miejscu przeszukaj grób i włóż do niego Resztki Tana. Po chwili pojawi się Nanook. Posłuchaj rozmowy, a następnie przeczytaj Mapę świadomości Nanooka. Po raz ostatni przeniesiesz się do sali z trzema drzwiami. Wejdź na jej środek, a wykonasz to zadanie i dostaniesz 30,000 PD.

1 - 49-G Podświadomość- Konflikt rodzinny - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Dokończ zadanie [50-G] Podświadomość / Świadomość (2/2).