35-P Latarnia morska "Płomień" | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
35-P Latarnia morska "Płomień"
Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [34-P] Latarnia morska "Pochodnia".
Po skorzystaniu z teleportera na końcu poprzedniego zadania pojawisz się w [1] i otrzymasz 10,000 PD. Zejdź ostrożnie na dół i otwórz klapę w podłodze. Od razu po znalezieniu się w [2] zostaniesz zaatakowany przez cztery Badagrisy w sali obok. Uciekaj do małego pokoju na południu, aby rozdzielić wrogów. Uważaj na zaklęcia przeciwników (kule ognia, spadające kamienie, przyzwane Wilki, osłony) i w razie czego uciekaj na górę.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie