Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

35-P Latarnia morska "Płomień" | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

35-P Latarnia morska "Płomień"

Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [34-P] Latarnia morska "Pochodnia".

Po skorzystaniu z teleportera na końcu poprzedniego zadania pojawisz się w [1] i otrzymasz 10,000 PD - 35-P Latarnia morska Płomień - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po skorzystaniu z teleportera na końcu poprzedniego zadania pojawisz się w [1] i otrzymasz 10,000 PD. Zejdź ostrożnie na dół i otwórz klapę w podłodze. Od razu po znalezieniu się w [2] zostaniesz zaatakowany przez cztery Badagrisy w sali obok. Uciekaj do małego pokoju na południu, aby rozdzielić wrogów. Uważaj na zaklęcia przeciwników (kule ognia, spadające kamienie, przyzwane Wilki, osłony) i w razie czego uciekaj na górę.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie