Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

33-G Intryga kochanków (2/2) | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

33-G Intryga kochanków (2/2)

Rozpoczęcie: Druga część zadania [06-G] Intryga kochanków (1/2).

Po znalezieniu się w katedrze zbiegnij po schodach, a automatycznie rozpoczniesz rozmowę z szamanem Tornakiem - 33-G Intryga kochanków (2/2) - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po znalezieniu się w katedrze zbiegnij po schodach, a automatycznie rozpoczniesz rozmowę z szamanem Tornakiem. Masz teraz trzy opcje do wyboru. Najlepiej jest wybrać trzecią, gdyż będziesz mógł wykonać kilka dodatkowych zadań pobocznych i zdobyć całkiem przydatne artefakty. Jednakże w opisie tego zadania uwzględniony został każdy wybór.

Po wybraniu pierwszej opcji staniesz do walki z Tornakiem - 33-G Intryga kochanków (2/2) - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

1: "Dobrze - połącz Eda Teala z jego duszą!"

Po wybraniu pierwszej opcji staniesz do walki z Tornakiem. Będzie się ona składać z kilku etapów. Na początku musisz pokonać sześć kopii Tornakla (trzy z lewej, trzy z prawej), aby móc zadać jakiekolwiek obrażenia oryginalnemu Tornakowi. Wszyscy będą zasypywać cię różnego rodzaju zaklęciami, dlatego ustawiaj się zawsze w taki sposób, aby kopie Tornaka blokowały sobie nawzajem linię strzału.

Po zabiciu sześciu kopii przyjdzie czas na samego Tornaka - 33-G Intryga kochanków (2/2) - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po zabiciu sześciu kopii przyjdzie czas na samego Tornaka. Wal lub strzelaj w niego ile wlezie, aż przemieni się w olorumskiego szamana. Musisz uważać - od tej pory za każdym razem, jak oberwie, będzie teleportował się w inne miejsce, zaś tam, gdzie stał poprzednio, pojawią się dwaj Pariasi (słabsze wersje Olorumów). Postaraj się systematycznie eliminować nowych wrogów, bo jeśli się ich namnoży, znacznie utrudni ci to walkę pod koniec. Pamiętaj też o trzech ołtarzach w sali, które możesz wykorzystywać do leczenia się.

Ostatni etap walki będzie polegał na pokonaniu Tornaka, który przemienił się w wielkiego, silnego i niezwykle wytrzymałego demona - 33-G Intryga kochanków (2/2) - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Ostatni etap walki będzie polegał na pokonaniu Tornaka, który przemienił się w wielkiego, silnego i niezwykle wytrzymałego demona. Właśnie w tym celu lepiej było wykończyć wszystkich Pariasów, aby nie przeszkadzali ci w walce. Tornak w demonicznej wersji jest twardym orzechem do zgryzienia, ale jego pokonanie nie jest niemożliwe. W końcu uda ci się to zrobić, a wtedy otrzymasz aż 84,000 PD.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie