Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

40-G Nieświadomość- Amnezjofobia | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

40-G Nieświadomość: Amnezjofobia

Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu zadania [38-G] Obce miejsce.

Pojawisz się w [1] - 40-G Nieświadomość- Amnezjofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pojawisz się w [1]. Od razu ruszaj do walki z trzema przeciwnikami (dwie Paranoje i Znużenie) lub po prostu naciśnij przycisk w słupie na środku platformy, aby pozbyć się ich błyskawicznie. Naprzeciwko w [2] jest portal. Skorzystaj z niego, a pojawisz się w [3] i będziesz musiał pokonać dwa Niepokoje.

Na razie idź przed siebie i przeszukaj sarkofag po lewej - 40-G Nieświadomość- Amnezjofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Na razie idź przed siebie i przeszukaj sarkofag po lewej. Znajdziesz w nim Czwartą z zaginionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) oraz dwa Uzdrawiające napitki. Zanim je jednak weźmiesz, pokonaj Niemoc. Nie musisz z nią walczyć - wystarczy, że wciśniesz przycisk w słupie na środku platformy.

Wracaj na poprzednią platformę i udaj się do portalu w [4]. Przeniesiesz się do [5]. Otwórz sarkofag po lewej, pokonaj Paranoję, a potem zabierz z sarkofagu Piątą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i Uzdrawiający napitek. Wracaj przez portal w [5] do [4] i biegnij do tego w [6].

Przeniesiesz się do [7]. Otwórz sarkofag po prawej, pokonaj Apatię, a potem zabierz z sarkofagu Szóstą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i dwa Uzdrawiające napitki. Wracaj przez portal w [7] do [6] i biegnij do bramy w [8].

Zapisz grę i otwórz bramę - 40-G Nieświadomość- Amnezjofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Zapisz grę i otwórz bramę. Staniesz do walki z Amnezjofobią w [9], olbrzymim i wytrzymałym demonem, którego ciosy są bardzo silne. Na domiar złego co chwila pojawiać się będą małe, skaczące Lęki. Nie ma sensu z nimi walczyć, bo wciąż pojawiać się będą nowe. Po prostu na nie uważaj, ale atakuj tylko Amnezjofobię, aż ją zabijesz. Otrzymasz około 8,500 PD za pokonanie bossa i 20,000 PD za wykonanie tego zadania (musisz tylko zabić wszystkie Lęki na platformie). Skorzystaj z portalu w [10], aby powrócić na okręt.

1 - 40-G Nieświadomość- Amnezjofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonaj zadanie [41-G]: Nieświadomość: Arachnofobia.