26-P Wiadomość w butelce | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
26-P Wiadomość w butelce
Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu zadania [20-G] Igła w stogu siana i przeniesieniu się do teleportera w pobliżu pirackiego okrętu (Wędrujący Gniew).
![Po wykonaniu zadania [19] Igła w stogu siana przenieś się do teleportera w [1] - 26-P Wiadomość w butelce - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944348406.jpg)
Po wykonaniu zadania [19] Igła w stogu siana przenieś się do teleportera w [1]. Otrzymasz komunikat o dziwnej butelce, której wcześniej nie widziałeś. Podnieś Zakorkowaną butelkę z [2] i otwórz ją w swoim ekwipunku. Dostaniesz 15,000 PD, Odkorkowaną butelkę i Wiadomość z butelki, którą przeczytaj.
![Użyj kamienia teleportracyjnego, by przenieść się do [3], a stamtąd na piechotę wyrusz do [4], by odnaleźć małe jeziorko - 26-P Wiadomość w butelce - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944348421.jpg)
Użyj kamienia teleportracyjnego, by przenieść się do [3], a stamtąd na piechotę wyrusz do [4], by odnaleźć małe jeziorko. Nie powinieneś po drodze spotkać żadnych wrogów, a kiedy już dotrzesz do celu, znajdź miejsce, które pozwoli ci wejść pod wodę. Znajdziesz się w [5].

Co ciekawe, woda magicznym sposobem utrzymuje się nad tobą, dlatego możesz rozpocząć przeszukiwanie tej małej jaskini. Biegnij przed siebie i zejdź na sam dół po wysokich schodach. Zapisz grę i wkrocz do jaskini w [6].
Czeka tu na ciebie Smokulec, który jest dość silnym i wytrzymałym, ale bardzo niezdarnym i powolnym przeciwnikiem. Często przystaje w miejscu zamiast zmierzać w twoją stronę lub blokuje się wśród skał, co skrzętnie wykorzystuj.

W końcu Smokulec padnie, a ty otrzymasz około 20,000 PD i wykonasz to zadanie. Oczywiście dopiero teraz można dokładnie przeszukać leże stwora. Są tu trzy zamknięte skrzynki, a do tego naprawdę mnóstwo przedmiotów. Po oczyszczeniu skarbca ze wszelkich kosztowności wróć na powierzchnię tą samą drogą, którą się tu dostałeś.
- Wykonaj zadanie [27-G] I stańcie dookoła trumny.