36-P Latarnia morska "Pożoga" | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
36-P Latarnia morska "Pożoga"
Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [35-P] Latarnia morska "Płomień".
![Po skorzystaniu z teleportera na końcu poprzedniego zadania pojawisz się w [1] i otrzymasz 10,000 PD - 36-P Latarnia morska Pożoga - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944367250.jpg)
Po skorzystaniu z teleportera na końcu poprzedniego zadania pojawisz się w [1] i otrzymasz 10,000 PD. Zejdź ostrożnie na dół, jednak tym razem nie będzie tu żadnej klapy w podłodze. Okazuje się, że ciało Strażnika latarni zabrały Olorumy, które teraz musisz pokonać. Nie ma ich wielu. Za zakrętem rozprawisz się z dwoma wojownikami, dwoma łucznikami i magiem, zaś nieco dalej, przy [2] - z trzema wojownikami i magiem.
![Po unieszkodliwieniu wszystkich wrogów klatka w [2] stanie otworem i będziesz mógł przeszukać ciało Strażnika latarni - 36-P Latarnia morska Pożoga - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944367265.jpg)
Po unieszkodliwieniu wszystkich wrogów klatka w [2] stanie otworem i będziesz mógł przeszukać ciało Strażnika latarni. Zabierz sztylet Bystry podróżnik, a otrzymasz 25,000 PD. Co ciekawe, ten magiczny przedmiot pozwala chodzić po wodzie! Zanim zajmiesz się kolejnymi zadaniami, możesz także skorzystać ze zdobytych niedawno butów i przeskoczyć przez wysokie skały, aby dostać się do skrzynki przy namiocie na północy.

- Zajmij się teraz zadaniem [37-G] Legenda Kartografa.