Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

44-G Podświadomość, Świadomość (1/2) | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

44-G Podświadomość / Świadomość (1/2)

Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [39-G] Nieświadomość.

To zadanie zaczniesz przy Geoffrey'u w [1] - 44-G Podświadomość, Świadomość (1/2) - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

To zadanie zaczniesz przy Geoffrey'u w [1]. Wbiegnij przez pobliskie otwarte wrota (te po drugiej stronie są zamknięte) do korytarza, a potem do kajuty Nanooka w [2]. W środku porozmawiaj ze Świadomością Nanooka, a potem z Geoffrey'em.

Wybiegnij z kajuty i udaj się do schodów w [3] - 44-G Podświadomość, Świadomość (1/2) - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Wybiegnij z kajuty i udaj się do schodów w [3]. Zejdź po nich, a pojawisz się w [4], przy schodach prowadzących na sam dół okrętu. Skorzystaj z nich i otwórz wrota, a potem zabierz Mapę Świadomości Nanooka z [5]. Otrzymasz 5,000 PD. Wracaj z nią do kajuty i porozmawiaj z Geoffrey'em. Następnie obejrzyj mapę w ekwipunku (przeczytaj każdą jej stronę), a dostaniesz 10,000 PD.

Teraz musisz skierować się z powrotem na schody w [3], a potem do wrót w [6] - 44-G Podświadomość, Świadomość (1/2) - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Teraz musisz skierować się z powrotem na schody w [3], a potem do wrót w [6]. Otwórz je, a przeniesiesz się do [7]. Musisz teraz wykonać trzy zadania związane z podświadomością Nanooka:

  • Drzwi w [8] zaprowadzą cię do zadania [45-G] Podświadomość: Konflikt pokoleniowy.
  • Drzwi w [9] zaprowadzą cię do zadania [46-G] Podświadomość: Konflikt światopoglądowy (i związanych z nim zadań pobocznych).
  • Drzwi w [10] zaprowadzą cię do zadania [49-G] Podświadomość: Konflikt rodzinny.

Po wykonaniu każdego z wyżej wymienionych zadań biegnij do następnych drzwi, by zająć się kolejnym zadaniem. Po ukończeniu wszystkich trzech udaj się na środek sali.

1 - 44-G Podświadomość, Świadomość (1/2) - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Dokończ dwa zadania główne w opisie [50-G] Podświadomość / Świadomość (2/2).