Szlachcic z Cintry | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Quest ten dotyczy odnalezienia Cintyrjczyka i główna część poszukiwań ma miejsce w ekskluzywnym klubie o nazwie Mandragora. Geralt i Anna po dotarciu na przyjęcie muszą zająć się zlokalizowaniem śpiewaczki Cecylii Bellante. W trakcie rozwiązywania tego zadania Geralt nie stacza walk. Wyjątkiem może być potyczka z bandytami podczas swobodnego przemierzania uliczek Beauclair.
- Przebierz się w strój, który Anna Henrietta uzna za stosowny na przyjęcie
- Spotkaj się z Anną Henriettą w Zaułku Szalbierzy
- Weź udział w atrakcjach na przyjęciu
- Przeszukaj loże i znajdź kobietę z kovirską orchideą we włosach
- Używając wiedźmińskich zmysłów, przeszukaj stoły z poczęstunkiem
- Używając wiedźmińskich zmysłów, podążaj za zapachem
- Używając wiedźmińskich zmysłów, idź za śladem po balkonach
- Używając wiedźmińskich zmysłów, przeszukaj pokój i dowiedz się, co się w nim stało
Przebierz się w strój, który Anna Henrietta uzna za stosowny na przyjęcie
To opcjonalny cel tego zadania, ale jego realizacja nie przysporzy Geraltowi żadnych kłopotów. Musisz wyruszyć w stronę północno-zachodniej części Beauclair (M4,15) gdzie znajduje się pracownia krawca. Bardzo prawdopodobne jest to, że Geralt zostanie po drodze zaczepiony i zaatakowany przez kilku bandytów. Możesz rozprawić się z nimi we własnym zakresie lub wycofać się do miejsca gdzie przebywają straże miasta i zyskać w ten sposób ich wsparcie. Jeden z wrogów będzie miał przy sobie kontrakt na wiedźmina (Contract on a witcher).
Po dotarciu do pracowni krawca porozmawiaj z Pierrem. Otwórz okno handlu i zakup dowolne elementy stroju. Przykładowy zestaw obiektów do kupienia zaznaczony został na powyższym obrazku (dublet, spodnie, buty). Po sfinalizowaniu transakcji otwórz inwentarz i załóż wszystkie nowo zakupione przedmioty.
Spotkaj się z Anną Henriettą w Zaułku Szalbierzy
Zaułek znajduje się w centralnej części miasta (M4,16) i możesz się tam udać od razu po rozpoczęciu zadania lub dopiero po założeniu stroju. Porozmawiaj z Anną Henriettą, odbierz od niej maskę i udajcie się na przyjęcie do Mandragory.
Weź udział w atrakcjach na przyjęciu
To kolejne nieobowiązkowe zadanie. Zanim zajmiesz się odnalezieniem kobiety z orchideą we włosach możesz doświadczyć atrakcji oferowanych na przyjęciu. Są to:
- Namalowanie obrazu. Możesz podnosić kolejne kule z farbą (jest ich w sumie piętnaście) i rzucać nimi w ścianę.
- Napicie się absyntu.
- Dołączenie do pokazu mimów. Musisz ustawić się w odpowiednim miejscu i wcisnąć wskazany klawisz/przycisk żeby ich "przyciągnąć".
- Obejrzenie pokazu z udziałem delfinów.
- Wypuszczenie lampionu. Są one ustawione na balustradzie. Możesz podejść do dowolnego z nich i wcisnąć klawisz/przycisk interakcji.
Przeszukaj loże i znajdź kobietę z kovirską orchideą we włosach
Poszukiwana loża znajduje się w północnej części posiadłości i wejście do niej pokazane zostało na dołączonym obrazku. Po dotarciu na miejsce załączy się scenka z rozmowy z kobietą z orchideą i z malarzem Dorianem Vilessem. Roznegliżowana niewiasta nie jest Cecylią, ale otrzymasz podpowiedź gdzie jej szukać.
Używając wiedźmińskich zmysłów, przeszukaj stoły z poczęstunkiem
Dotrzyj we wskazane miejsce i uaktywnij wiedźmińskie zmysły. Musisz odnaleźć stół z otwartym pudełkiem w kształcie serca i zbadać ten obiekt.
Używając wiedźmińskich zmysłów, podążaj za zapachem
Ponownie zacznij korzystać z wiedźmińskich zmysłów i podążaj za czerwonymi śladami. Doprowadzą one Geralta i Annę do jednego z wejść do posiadłości. Skieruj się do środka i zalicz krótką rozmowę z ochroniarzem (Bodyguard), po zakończeniu której zostaniesz przepuszczony dalej. Dokończ podróż do komnaty z martwą Cecylią.
Używając wiedźmińskich zmysłów, idź za śladem po balkonach
Rozpocznij od obejrzenia zwłok Cecylii. W następnej kolejności obejrzyj ślad po zakrwawionej ręce. Przejdź po powalonych drzwiach na sąsiedni balkon. Podążaj teraz za śladami stóp, które doprowadzą Geralta do drabiny. Po dotarciu na wyższy balkonik wejdź do nowej komnaty.
Używając wiedźmińskich zmysłów, przeszukaj pokój i dowiedz się, co się w nim stało
Po raz kolejny zacznij pomagać sobie wiedźmińskimi zmysłami i odnajduj dzięki nim kolejne obiekty oznaczone czerwonym kolorem. Dwa najważniejsze znaleziska pokazane zostały na powyższych obrazkach - są to nóż myśliwski (Decorated hunting knife) oraz wartościowy klejnot (Valuable jewel).
Wkrótce załączy się dłuższa scenka z rozmowy z Orianną i Anną Henriettą. Do spotkania dołączą po pewnym czasie Regis i Dettlaff. Możesz w dowolny sposób zachować się gdy postawiony zostaniesz przed wyborem, bo nie sprowokujesz Dettlaffa do walki. Quest dobiegnie końca wraz z ustaleniem dalszych planów.