Poselstwo z Krainy Wina | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
To pierwsze główne zadanie rozszerzenia Krew i Wino. Pojawia się ono automatycznie w dzienniku po zainstalowaniu dodatku. Wyjątkiem jest sytuacja gdy Twoja postać jest na wczesnym stadium gry i nie ukończyła jeszcze głównego zadania Poeta w opałach z podstawowej kampanii (zalicza się je w Novigradzie).
Uwaga - Zanim podejmiesz decyzję o odpowiedzeniu na wezwanie Anny Henrietty i wyruszeniu w podróż do księstwa Toussaint upewnij się, że Geralt znajduje się na co najmniej 34 poziomie doświadczenia. W przeciwnym razie możesz mieć spore kłopoty z zaliczaniem nowych questów dodatku i z przemierzaniem terenów księstwa.
- Znajdź nowe ogłoszenia na tablicach ogłoszeniowych w Velen
- Spotkaj się z rycerzami z Toussaint we wsi Debrza
- Pomóż Palmerinowi i Miltonowi pokonać bandytów
- Udaj się z Palmerinem i Miltonem do Toussaint
Znajdź nowe ogłoszenia na tablicach ogłoszeniowych w Velen
Odwiedź dowolną tablicę ogłoszeniową w Velen i odszukaj na niej pokazane na powyższym obrazku ogłoszenie, które zaadresowane będzie osobiście do Geralta.
Spotkaj się z rycerzami z Toussaint we wsi Debrza
Poszukiwana wieś znajduje się w niewielkiej odległości na zachód od Oxenfurtu. Na mapie Velen jest to znacznik o nazwie Osada kamieniarzy (Stonecutter's Settlement). Po dotarciu na miejsce udaj się do miejsca, w którym przebywają Palmerin i Milton.
Pomóż Palmerinowi i Miltonowi pokonać bandytów
W trakcie rozmowy z rycerzami dowiesz się, że objęli wcześniej ochroną wioskę Debrza i że planują rozprawić się z bandytami nękającymi jej mieszkańców. Możesz zaoferować swoją pomoc w pozbyciu się problemu bandytów. W takiej sytuacji wyświetli się krótka cut-scenka i po jej zakończeniu rozpocznie się bitwa. Bandyci nie posiadają żadnych unikalnych umiejętności, ale musisz mieć na uwadze to, że będą oni znajdowali się na poziomie doświadczenia dostosowanym do tego dodatku (okolice 35 poziomu).
Udaj się z Palmerinem i Miltonem do Toussaint
Do ostatniej części zadania możesz awansować na dwa sposoby - pokonując bandytów nękających wieś Debrza lub wybierając drugą opcję dialogową podczas pierwszego spotkania z Palmerinem i Miltonem. W tym przypadku Geralt odwiedzie rycerzy od tematu walki.
Niezależnie od okoliczności musisz wysłuchać oficjalnego zaproszenia i dowiedzieć się na temat tajemniczej bestii mordującej ludzi w Toussaint. Po tym jak Geralt wyrazi swoją gotowość do podjęcia się wykonania kontraktu przeniesiecie się do Toussaint i rozpocznie się automatycznie nowy główny quest Bestia z Toussaint.