Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Informacje o poradniku | Podstawowe informacje | Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Poradnik do dodatku Krew i wino został skonstruowany w zbliżony sposób do poradnika do podstawowej gry i powinno to w rezultacie znacząco ułatwiać nawigację po nim - Informacje o poradniku | Podstawowe informacje | Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Poradnik do dodatku Krew i wino został skonstruowany w zbliżony sposób do poradnika do podstawowej gry i powinno to w rezultacie znacząco ułatwiać nawigację po nim. Dwie najważniejsze części poradnika to opis przejścia głównego wątku fabularnego oraz rozdział zawierający mapy księstwa Toussaint, w którym znalazły się również omówienia wszystkich opcjonalnych zadań. Niniejszy poradnik zakłada, że czytelnik dobrze obeznany jest z grą. Nie znajdują się w nim więc informacje na temat podstawowych założeń mechaniki gry i przedstawia on jedynie zupełnie nowe elementy, takie jak chociażby poddawanie Geralta debiutującym w Krwi i winie mutacjom, dzięki którym główny bohater może jeszcze bardziej przybrać na sile.

Ważną informacją jest to, że akcja całego dodatku toczy się na zupełnie nowej mapie - w księstwie Toussaint. W poradniku znajdują się oczywiście mapy tej krainy z zaznaczonymi najważniejszymi lokacjami czy miejscami odnajdywania skarbów.

W poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Kolor brązowy użyty został do oznaczania napotykanych w trakcie gry postaci niezależnych (sojusznicy oraz przeciwnicy), a także potworów.
  • Kolor niebieski użyty został do wyróżniania nazw odwiedzanych w dodatku lokacji (nazwy lokacji w poradniku są takie samie jak w grze).
  • Kolor zielony użyty został do oznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania przedmiotów.
  • Pogrubiona czcionka użyta została do wyróżniania nazw rozwiązywanych zadań (questów).

Dodatkowo w opisach przejściach niektórych zadań znajdują się odwołania do map z poradnika. Przykładowo, (M4,10) oznacza, że na mapie M4 (Beauclair) musisz odnaleźć punkt 10. Opisy poszczególnych punktów są pod mapami.