Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 1 września 2016

Zadanie to dotyczy odnalezienia wszystkich sześciu diagramów wiedźmińskiego arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły mantikory. O szansie przystąpienia do tego questu możesz dowiedzieć się dzięki spotkaniu się z mistrzem płatnerskim Zdravko w mieście Beauclair w ramach pobocznego zadania Więcej niż mistrz (alternatywnie może ono też zostać dodane do dziennika po znalezieniu jednego z diagramów bez niczyjej pomocy). Kolejne diagramy teoretycznie możesz odnajdywać w dowolnej kolejności, ale lepiej jest podążać zgodnie z kolejnymi krokami tego questu, dzięki czemu Geralt będzie oprócz nowych diagramów będzie odnajdywał również podpowiedzi odnośnie lokalizacji kolejnych tego typu obiektów.

Uwaga - Za zakładanie większej liczby elementów ekwipunku z tej wiedźmińskiej szkoły przewidziane są premie:

  1. Założenie trzech elementów rynsztunku szkoły mantikory - Szansa na trafienie krytyczne i krytyczne obrażenia dotyczy również petard.
  2. Założenie wszystkich sześciu elementów rynsztunku szkoły mantikory - Maksymalna liczba ładunków wszystkich produktów alchemicznych zostaje zwiększona o 1.

Mapa elementów rynsztunku szkoły mantikory

Oznaczenia z mapy - Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Oznaczenia z mapy:

1 - Więzienie Bastoigne - Diagram stalowego miecza szkoły mantikory

2 - Jaskinia - Diagram zbroi szkoły mantikory

3,4 - Świątynia Lebiody - Diagramy spodni i butów szkoły mantikory

5 - Jaskinia z Ukrytą Kaplicą - Diagram srebrnego miecza szkoły mantikory

6 - Jezioro Oczyszczenia - Diagram rękawic szkoły mantikory

Diagram stalowego miecza

Udaj się do ruin więzienia Bastoigne

Więzienie Bastoigne znajduje się w zachodniej części księstwa Toussaint - Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Więzienie Bastoigne znajduje się w zachodniej części księstwa Toussaint. Po dotarciu do ruin zajmij się ich eksploracją. Nie zbliżaj się do przebywającej w zaznaczonym obszarze zakapturzonej kobiety (w rzeczywistości potężnej wampirzycy), albowiem jest ona powiązana z odrębnym questem Eksperyment więzienny. Zamiast tego zainteresuj się pokazaną na obrazku zniszczoną wieżą. Wdrap się na lewy murek i następnie na mały drewniany balkonik. Dotrzyj w ten sposób do wieży.

Skrytka z diagramem i dziennikiem - Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Skrytka z diagramem i dziennikiem

Po lewej stronie jest skrytka. Znajdziesz w niej diagram stalowego miecza wiedźmińskiego cechu mantikory (Diagram: Manticore steel sword) oraz dziennik więźnia (Prisoner's Journal). Zapoznaj się z treścią dziennika żeby pozyskać namiary na jaskinię z kolejnym schematem.

Diagram zbroi

Udaj się do jaskini, w której przebywał Lebioda

Wejścia do jaskini pilnują pantery - Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Wejścia do jaskini pilnują pantery

Jaskinia znajduje się w południowo-wschodniej części księstwa. W dotarciu do wejścia do jaskini Geraltowi najprawdopodobniej przeszkodzą dwie pantery. Zanim przystąpisz do walk z nimi rozważ nałożenie olejku przeciw bestiom na broń. Podczas właściwej potyczki wykonuj więcej niż zazwyczaj uskoków, bo pantery są bardzo zwinne. Atakuj je ponadto do kolei. Wejdź po walce do jaskini i przejdź do jej ostatniej komnaty.

Przeszukaj pomieszczenie

W trakcie pobytu w ostatnim pomieszczeniu jaskini możesz odczytać napisy na ścianach oraz zbadać notatki odnajdywane dzięki korzystaniu z wiedźmińskich zmysłów - Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

W trakcie pobytu w ostatnim pomieszczeniu jaskini możesz odczytać napisy na ścianach oraz zbadać notatki odnajdywane dzięki korzystaniu z wiedźmińskich zmysłów. Docelowo musisz zająć się zbadaniem notatki zaznaczonej na powyższym obrazku i zabrać wotum Mertena (Merten's prayer). Po jego przeczytaniu zdobędziesz diagram zbroi wiedźmińskiego cechu mantikory (Diagram: Manticore armor) oraz namiary na miejsce ukrycia kolejnego artefaktu.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie