Pogłos | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
To dość rozbudowany główny quest, który dotyczy przybliżenia się do ustalenia kryjówki Dettlaffa z pomocą zaprzyjaźnionego wampira Regisa. Zadanie to podzielone jest na dwie duże części. W trakcie rozgrywania pierwszej części questu Geralt musi wytropić wichta i pozyskać jego ślinę (przy okazji główny bohater może też zdjąć z wichta klątwę lub go zabić). Druga część questu to podróż z Regisem do ruin Tesham Mutna gdzie Geralt musi przeprowadzić rytuał mający na celu wzbudzenie u Regisa głodu krwi.
- Spotkanie się z Regisem
- Odnalezienie wichta
- Wariant A - Zaatakowanie wichta
- Wariant B - Zdjęcie klątwy z wichta
- Powrót do Regisa
- Wyprawa do ruin Tesham Mutna
Spotkanie się z Regisem
Idź na cmentarz Mere-Lachaise i spotkaj się z Regisem
Cmentarz Mere-Lachaise znajduje się na południowy-wschód od Beauclair (M5,4). Po dotarciu na cmentarz musisz liczyć się z tym, że możesz na nim spotkać między innymi barghesty, archespory oraz ghule, ale nie powinny to być potwory, które przysporzą Gerlatowi dużych problemów. Po wstępnym zabezpieczeniu cmentarza spróbuj skorzystać z głównego wejścia do krypty, które będzie niestety zamknięte. Odszukaj w rezultacie pokazany na obrazku otwarty nagrobek i wskocz do środka.
Niedługo po znalezieniu się w krypcie Geralta powinny zaatakować kikimory robotnicy. W pozbyciu się ich głównemu bohaterowi mogą pomóc olej przeciw insektoidom, Biały Mód oraz wiedźmiński znak Igni. Po walce wznów przemarsz przez kolejne pomieszczenia krypty i użyj znaku Aard na zablokowanym przejściu żeby je sobie utorować. Wkrótce dotrzesz do miejsca pobytu Regisa i załączy się znacznie dłuższa scenka ze spotkania z zaprzyjaźnionym wampirem. Po wyjściu z krypty możesz napić się z Regisem (szansa na dodatkową rozmowę) lub udać się od razu na odpoczynek. W obu przypadkach po powrocie kruka otrzymasz dalsze wytyczne, które będą dotyczyły odnalezienia wichta i pozyskania jego śliny na potrzeby przygotowywanej mikstury.
Odnalezienie wichta
Odszukaj siedzibę wichta
Zanim wyruszysz na poszukiwania wichta otwórz dziennik Geralta, przejdź do zakładki z bestariuszem i zapoznaj się z pierwszym wpisem na temat tych stworzeń (Spotted Wights). Cel podróży to Dom myśliwski Trastamary (Trastamara Hunting Cottage), który znajduje się na południowy-wschód od cmentarza (M5,5). Do chatki myśliwskiej prowadzi zakręcana droga i mogą na niej przebywać kolejne potwory (np. barghesty czy ghule), które możesz omijać lub eliminować dla dodatkowego doświadczenia. Po zbliżeniu się do budynku i obejrzeniu krótkiego filmiku wejdź do środka.
Użyj wiedźmińskich zmysłów, by przeszukać siedzibę wichta
Uaktywnij wiedźmińskie zmysły i zacznij starannie badać wszystkie pomieszczenia domu myśliwskiego. Geralt będzie przede wszystkim odnajdywał łyżki i jedna z nich okaże się być kluczem (Spoon key) z dołączoną notatką (Spoon-key note) (zdobycie tego nietypowego klucza odblokuje quest poszukiwań skarbów Tajemnica zaginionej łyżki). Zbadaj także piec, po otwarciu którego znajdziesz zaplamiony dziennik (Stained diary), rozbite lustro, stół z trzema szkieletami oraz szafkę w narożniku, na której leży list (Decaying letter). Po dostatecznym zbadaniu tego piętra wybierz schody prowadzące do piwnicy.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie