Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3: Krew i wino - M5 Wioska Francollarts
Wiedźmin 3: Krew i wino - M5 Wioska Francollarts
"Przemiana" - Podwodny portal prowadzący do ruin.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Mantikory" - Miejsce zdobycia diagramu zbroi wiedźmińskiego cechu mantikory.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Wilka" - Miejsce zdobycia wszystkich diagramów wiedźmińskiego cechu wilka - srebrnego miecza, stalowego miecza, zbroi, rękawic, spodni i butów.
"Pogłos" - Miejsce spotkania z Regisem.
"Pogłos" - Chatka myśliwska będąca siedzibą wichta.
"Tajemnica zaginionej łyżki" - To quest poszukiwań skarbów. Odblokuje go zabranie z chatki łyżki w kształcie klucza.
"Pogłos" - Miejsce umieszczenia Regisa w klatce i przemienienia go w bestię.
"Tesham Mutna" - Miejsce spotkania z Dettlaffem.
"Rekonstrukcja" - Miejsce spotkania z Gastonem.
"Awantura o wino: Belgaard" - Miejsce otrzymania zleceń rozwiązania nowych problemów. Ma to miejsce dopiero po zakończeniu aukcji (M1,2).
"Awantura o wino: Nieczysta gra" - Miejsce do sprawdzenia w sprawie podejrzeń sabotażu.
"Eskapologia stosowana" - Przy zwłokach znajdziesz dziennik.
"Niewierny ogrodnik" - miejsce znalezienia klucza oraz notatki.
"Czekając na Godha i Dotha" - na stołku znajdziesz klucz oraz notatkę.
"Za żelazną kratą" - Miejsce rozpoczęcia questu po tym jak Geralt zostanie umieszczony w więzieniu.
Miejsce mocy
Miejsce mocy zwiększające moc znaku Quen zlokalizowane jest w jaskini. Zniszcz ścianę w jaskini za pomocą Aard, by się do niego dostać.
Obozowisko bandytów
Zabij grasantów (poziom 44) i przeszukaj skrzynię znajdującą się w namiocie.
Strzeżony skarb
Zabij Garkaina (poziom 47) oraz Fledera (poziom 44), po czym przeszukaj zwłoki leżące na ziemi. Znajdziesz przy nich arcymistrzowski schemat srebrnego miecza - Fen'aeth.
Zlecenie winiarzy: Szara grota
Porozmawiaj z winiarzem i odbierz zlecenie, po czym oczyść jaskinię z Gargulca (poziom 43) i wróć po nagrodę.
Ukryty skarb
Przeszukaj zwłoki i zdobądź dziennik. Quest "Eskapologia stosowana".
Gniazdo potworów
Oczyść teren z archesporów (poziom 37) i zniszcz ich gniazdo.
Strzeżony skarb
Zabij Mglaka (poziom 40) i przeszukaj zwłoki.
Gniazdo potworów
Zabij skolopendromorfy (poziom 43) i zniszcz ich gniazdo.
Ukryty skarb
Zabij wszystkich bandytów (poziom 37) i przeszukaj worek znajdujący się obok beczek. Quest "Niewierny ogrodnik".
Opuszczone miejsce
Oczyść miejsce ze skolopendromorfów (poziom 43).
Ukryty skarb
Pozbądź się utopców (poziom 40) i zabierz klucz oraz notatkę ze stołka. Quest "Czekając na Godha i Dotha".
Szkodniki w winnicy
Zabij wszystkie endriagi (poziom 37) i zniszcz ich gniazdo. Miejsce powiązane z questem "Awantura o wino: Belgaard"
Strzeżony skarb
Pozbądź się skolopendromorfów (poziom 38) i przeszukaj zwłoki człowieka. Miejsce powiązane z zadaniem "Awantura o wino: Belgaard".
Gniazdo potworów
Zabij skolopendromorfy (poziom 38) i zniszcz ich gniazdo. Miejsce powiązane z zadaniem "Awantura o wino: Belgaard".
Opuszczone miejsce
Oczyść miejsce z oszluzga(poziom 40). Miejsce powiązane z questem "Awantura o wino: Belgaard".
Ludzie w opałach
Uratuj uwięzionego przez grasantów (poziom 40) kowala. Wróci on do winnicy Belgaard. Miejsce związane z questem "Awantura o wino:Belgaard".
Powiększ mapę

M5 Wioska Francollarts | Mapy Toussaint | Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

1 – "Przemiana" - Podwodny portal prowadzący do ruin.

Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów

2 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Mantikory" - Miejsce zdobycia diagramu zbroi wiedźmińskiego cechu mantikory.

3 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Wilka" - Miejsce zdobycia wszystkich diagramów wiedźmińskiego cechu wilka - srebrnego miecza, stalowego miecza, zbroi, rękawic, spodni i butów.

Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami

4 – "Pogłos" - Miejsce spotkania z Regisem.

5 – "Pogłos" - Chatka myśliwska będąca siedzibą wichta.
"Tajemnica zaginionej łyżki" - To quest poszukiwań skarbów. Odblokuje go zabranie z chatki łyżki w kształcie klucza.

6 – "Pogłos" - Miejsce umieszczenia Regisa w klatce i przemienienia go w bestię.
"Tesham Mutna" - Miejsce spotkania z Dettlaffem.

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

7 – "Rekonstrukcja" - Miejsce spotkania z Gastonem.

8 – "Awantura o wino: Belgaard" - Miejsce otrzymania zleceń rozwiązania nowych problemów. Ma to miejsce dopiero po zakończeniu aukcji (M1,2).

9 – "Awantura o wino: Nieczysta gra" - Miejsce do sprawdzenia w sprawie podejrzeń sabotażu.

Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów

10 – "Eskapologia stosowana" - Przy zwłokach znajdziesz dziennik.

11 – "Niewierny ogrodnik" - miejsce znalezienia klucza oraz notatki.

12 – "Czekając na Godha i Dotha" - na stołku znajdziesz klucz oraz notatkę.

Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami

13 – "Za żelazną kratą" - Miejsce rozpoczęcia questu po tym jak Geralt zostanie umieszczony w więzieniu.

Legenda Wiedźmin 3: Krew i wino - M5 Wioska Francollarts

Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Powyższa mapa prezentuje południową część księstwa Toussaint. Na mapie zaznaczone zostały najważniejsze lokacje z tego fragmentu księstwa, aczkolwiek informuje też ona między innymi o miejscach odblokowywania questów i lokalizacjach drogowskazów pomocnych w szybkiej podróży po księstwie. Najważniejszą lokacją na mapie M5 jest tytułowa Wioska Francollarts, którą Geralt odwiedza zarówno podczas wykonywania głównych jak i pobocznych zadań gry. Inne ważne lokacje na mapie M5 to między innymi Więzienie Toussaint (Toussaint Prison) oraz Posiadłość Hortense'a (Hortense Estate).

Zadania rozpoczynające się na mapie M5

  • Czekając na Godha i Dotha (Waiting for Goe and Doh) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Eskapologia stosowana (Applied Escapology) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Niewierny ogrodnik (The Inconstant Gardener) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Pogłos (La Cage au Fou) - zadanie główne
  • Rekonstrukcja (Extreme Cosplay) - zadanie poboczne
  • Tajemnica zaginionej łyżki (Spoontaneus Profits!) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Za żelazną kratą (Burlap is the New Stripe) - zadanie główne

Ważne informacje na temat mapy M5

  • Eksplorację mapy M5 możesz odłożyć sobie na później, a to dlatego, że wiele spośród jej lokacji powiązanych jest z zadaniami głównego wątku fabularnego. Mowa tu choćby o Cmentarzu Mere Lachaise, Ruinach Tesham Mutna czy Domu myśliwskim Trastamary.
  • W Więzieniu w Toussaint początkowo do odblokowania jest tylko jedno krótkie zadanie poszukiwania skarbów. Do miejsca tego możesz powrócić (i to nie z własnej woli) jeśli doprowadzisz do odblokowania pośredniego zakończenia gry (śmierć Syanny). Geralt zostanie wtedy umieszczony w więzieniu i będzie mógł je przy okazji dokładniej zbadać, a nawet wykonać powiązany z nim jeden nowy poboczny quest.
  • Wielu przeciwników z ciekawych miejsc z mapy M5 znajduje się na wyższym poziomie niż 40. Jeśli Geralt nie awansował jeszcze na dostatecznie wysoki poziom to nie odwiedzaj ich zbyt wcześnie.