M1 Wiatrak Dulcynei | Mapy Toussaint | Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami
1 – "Bestia z Beauclair" - Miejsce startu po przybyciu do Toussaint. Geralt musi tu pokonać goliata.
Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi
2 – "Awantura o wino: Belgaard" - Miejsce gdzie toczy się aukcja.
3 – "Awantura o wino: Koronata" - Quest dotyczy rozwiązania problemów winnicy.
Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów
4 – "Pieniądze nie śmierdzą" - Miejsce odnalezienia zwłok z listem. Poszukiwany skarb jest w winnicy Koronata (M1,2).
5 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu zbroi wiedźmińskiego cechu kota.
6 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu spodni wiedźmińskiego cechu kota oraz diagramu butów wiedźmińskiego cechu kota.
7 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu stalowego miecza wiedźmińskiego cechu kota, diagramu srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu kota oraz diagramu rękawic wiedźmińskiego cechu kota.
8 – "W osiem dni dookoła świata" - Miejsce odnalezienia klucza oraz notatki. Skrzynię znajdziesz na brzegu we wschodniej części.
9 – "Skazany na zapomnienie" - Miejsce, w którym znajdziesz skrzynię zawierającą klucz oraz dziennik kapitana statku. Skarb znajduje się w jaskini.
Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi
10 – "Równowaga w przyrodzie" - Miejsce odnalezienia martwych kupców.
Legenda Wiedźmin 3: Krew i wino - M1 Wiatrak Dulcynei
Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami
Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi
Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów
1,2,3... - Główne lokacje na mapie
Ciekawe miejsca na mapie
Drogowskazy
Powyższa mapa prezentuje północną część księstwa Toussaint. Na mapie zaznaczone zostały najważniejsze lokacje z tego fragmentu księstwa, aczkolwiek informuje też ona między innymi o miejscach odblokowywania questów i lokalizacjach drogowskazów pomocnych w szybkiej podróży po księstwie. Mapa M1 nie ma jednej najważniejszej lokacji. Jest za to szereg mniejszych miejscówek i oprócz tytułowego Wiatraka Dulcynei (Dulcinea's Windmill) są to też między innymi Faktora Kupiecka (Trading Post), Winnica Koronata (Coronata Vineyard) i Zajazd Srebrna Salamandra (The Silver Salamander Inn).
Zadania rozpoczynające się na mapie M1
- Awantura o wino: Belgaard (Wine Wars: Belgaard) - zadanie poboczne
- Awantura o wino: Koronata (Wine Wars: Coronata) - zadanie poboczne
- Awantura o wino: Nieczysta gra (Wine Wars: Deus in the Machina) - zadanie poboczne
- Awantura o wino: Vermentino (Wine Wars: Vermentino) - zadanie poboczne
- Bestia z Beauclair (The Beast of Beauclair) - zadanie główne
- Pieniądze nie śmierdzą (Coin Doesn't Stink) - zadanie poszukiwania skarbów
- Równowaga w przyrodzie (Mutual of Beauclair's Wild Kingdom) - kontrakt wiedźmiński
- Skazany na zapomnienie (What Was This About Again?) - zadanie poszukiwania skarbów
- W osiem dni dookoła świata (Around the World in... Eight Days) - zadanie poszukiwania skarbów
Ważne informacje na temat mapy M1
- W tej części księstwa rozpoczynasz przygodę z dodatkiem Krew i wino. Nie oznacza to jednak, że okolica jest bezpieczna. W wielu lokacjach, zwłaszcza przy większości ciekawych miejsc, Geralt może napotkać wysokopoziomowe potwory lub bandytów.
- Dobrze jest dość wcześnie odwiedzić lokację Most Plegmunda i odblokować dzięki temu grupę zadań pobocznych Awantura o wino. Za takim działaniem przemawia to, że questy z tej grupy w dużej mierze skupiają się na zabezpieczaniu okolicznych ciekawych miejsc i będziesz się mógł tym zająć przy okazji eksploracji mapy M1.
- Najniebezpieczniejsza lokacja w tej części księstwa to Ruiny pałacu Arthach. Znajduje się tam kryjówka hanzy, w której przebywa bardzo liczna grupa bandytów. Na oczyszczenie tej lokacji i pozbycie się lidera bandytów zdecyduj się dopiero po tym jak dostatecznie rozwiniesz Geralta.