M3 Zamek Dun Tynne | Mapy Toussaint | Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów
1 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Mantikory" - Miejsce zdobycia diagramu rękawic wiedźmińskiego cechu mantikory.
2 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa, diagramu arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu gryfa oraz diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu gryfa.
"Zlecenie: Łaciate kłopoty" - Legowisko oszluzgów (slyzard).
3 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu gryfa, diagramu arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu gryfa oraz diagramu arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa.
4 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, diagramu arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz diagramu arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
5 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi
6 – "Zlecenie: Łaciate kłopoty" - Jest to kontrakt wiedźmiński. Musisz porozmawiać z zarządzcą kamieniołomu.
"Komu w drogę, temu w czas" - To zwykły quest poboczny. Musisz ponownie porozmawiać z brygadzistą z kamieniołomu.
Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów
7 – "Cystus zawsze spłaca swe długi" - Zabierz list ze zwłok leżących przy studni.
8 – "Czarna Wdowa" - miejsce znalezienia listu oraz klucza.
Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi
9 – "O czym szepczą grzyby" - Miejsce spotkania z pustelniczką.
10 – "Zlecenie: monstrum z Tufo" - Winnica Tufo, w której Geralt musi spotkać się z Monsieur de Bourbeau.
Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami
11 – "Szturm na Dun Tynne" - Miejsce rozpoczęcia ataku na zamek.
Legenda Wiedźmin 3: Krew i wino - M3 Zamek Dun Tynne
Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami
Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi
Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów
1,2,3... - Główne lokacje na mapie
Ciekawe miejsca na mapie
Drogowskazy
Powyższa mapa prezentuje wschodnią część księstwa Toussaint. Na mapie zaznaczone zostały najważniejsze lokacje z tego fragmentu księstwa, aczkolwiek informuje też ona między innymi o miejscach odblokowywania questów i lokalizacjach drogowskazów pomocnych w szybkiej podróży po księstwie. Najważniejszą lokacją na mapie M3 jest tytułowy Zamek Dun Tynne (Dun Tynne Castle) wraz z otaczającymi go ziemiami. W tej części księstwa znajdują się też jednak między innymi Karczma "Kuroliszek" (The Cockatrice Inn) oraz Zamek Mont Crane (Mont Crane Castle).
Zadania rozpoczynające się na mapie M3
- Cystus zawsze spłaca swe długi (Filibert Always Pays His Debts) - zadanie poszukiwania skarbów
- Czarna wdowa (The Black Widow) - zadanie poszukiwania skarbów
- Komu w drogę, temu w czas (Big Feet to Fill) - zadanie poboczne
- O czym szepczą grzyby (Equine Phantoms) - kontrakt wiedźmiński
- Zlecenie: Łaciate kłopoty (Contract: Bovine Blues) - kontrakt wiedźmiński
- Zlecenie: Monstrum z Tufo (Contract: The Tufo Monster) - kontrakt wiedźmiński
Ważne informacje na temat mapy M3
- Temat eksploracji Zamku Dun Tynne przez większość gry możesz kompletnie ignorować, albowiem lokację tę odwiedza się dopiero w trakcie zaliczania jednego z późniejszych głównych questów - Szturm na Dun Tynne.
- Drugim z większych zamków na mapie M3 jest Zamek Mont Crane. Jest on siedzibą hanzy i oznacza to spore kłopoty. Dolny dziedziniec możesz jeszcze zdołać zabezpieczyć słabszą postacią, ale pozbycie się wszystkich wrogów z górnego dziedzińca (w tym lidera bandytów) wymaga grania wysokopoziomowym Geraltem. Warto doddać, że w lokacji tej odnajduje się schematy arcymistrzowskiego rynsztunku.
- Początkowo dobrze jest trzymać się z dala od Ruin fortu Ussar, bo znajduje się tam gniazdo oszluzgów (latających smokopodobnych stworzeń). Ich eksterminacją najlepiej jest zająć się dopiero po odblokowaniu kontraktu wiedźmińskiego Zlecenie: Łaciate kłopoty.