Zagadki w Tyranny Poradnik Tyranny
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Wieża Zmierzchu
Pierwszą poważniejszą zagadką jest ułożenie punktów światła w odpowiedni wzór, który możesz odnaleźć łącząc dwie części pergaminu. Zdobywasz je na dwóch kapliczkach. Pierwsza kapliczka ulokowana jest w korytarzu, a druga w sali gdzie układasz wzór. Nie musisz jednak posiadać tych pergaminów, by móc ułożyć znak.
Żeby stworzyć wzór musisz łączyć punkty liniami klikając najpierw jeden punkt, a potem drugi sąsiadujący. Gdy punkty zostaną połączone i chcesz połączyć je dalej, musisz kliknąć ponownie ostatni połączony punkt po czym kliknąć kolejny sąsiadujący. Po ułożeniu wzoru teleport w sali powinien się aktywować.
Płonąca Książnica
By odblokować wejście do cichego archiwum, musisz poznać kod który jest rozrzucony po całej Książnicy. Wystarczy rozejrzeć się po lokacji i poznajdywać świecące się, miejsca na półkach. Ostatnią, cześć znajdziesz koło przeciwnika o imieniu "Strugacz Kości", a ta powie ci w jakiej kolejności odblokowywać znaki na barierze.
Kiedy już znajdziesz wszystkie kody. Podejdź do bariery, a fałszywe znaki znikną. Zostaną tylko cztery i musisz fizycznie klikać na nich myszką w odpowiedniej kolejności: Góra, Dół, Lewo, Prawo.
Gdy to zrobisz, bariera zniknie.
Uwaga: Opis zostanie wkrótce rozbudowany.
Stare Mury na Cmentarzysku Mieczy
By odblokować dostęp do zwłok Pierwszego Regenta musisz znaleźć 4 klucze rozrzucone po Starych Murach.
1 klucz będzie przy zwłokach żołnierza.
2 klucz znajdziesz w szafce w południowej części pierwszej lokacji. Rozglądaj się uważnie za mechanizmami otwierającymi drzwi, które ulokowane są na ścianach.
3 klucz znajdziesz na 2 poziomie ruin. Żeby się do nich dostać, trzeba będzie znaleźć 3 ognioklucze i otworzyć 3, magiczne zamki. Jeden klucz już posiadasz, drugi znajdziesz na 2 poziomie ruin, a 3 na następnej lokacji, do której masz przejście obok zamków. Lokacja nazywa się: Stare Mury na Cmentarzysku Mieczy - Zachód.
4 klucz znajdziesz w sali zachodniej, w skrzyni na piętrze obok pary schodów które możesz włączyć przełącznikami.
Gdy masz już wszystkie klucze, odpal wszystkie zamki w sali centralnej. Przygotuj się przy tym na ciężką walkę.
Wieża Morska - Sala runiczna
Tak jak w poprzedniej Wieży, musisz narysować odpowiedni symbol na podłodze, by aktywować teleporter. Poznać możesz go oczywiście poprzez odciski symbolu z pobliskich fresków na ścianach. Pierwszy fresk znajdziesz w Sali Runiczej, a drugi w lokacji oznaczonej jako "Zachód". Ostatnią część znajdziesz w centralnej sali, przy północnych schodach.