Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zagadki w Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Wieża Zmierzchu

Przerysuj ten wzór by aktywować portal - Zagadki w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry
Przerysuj ten wzór by aktywować portal

Pierwszą poważniejszą zagadką jest ułożenie punktów światła w odpowiedni wzór, który możesz odnaleźć łącząc dwie części pergaminu. Zdobywasz je na dwóch kapliczkach. Pierwsza kapliczka ulokowana jest w korytarzu, a druga w sali gdzie układasz wzór. Nie musisz jednak posiadać tych pergaminów, by móc ułożyć znak.

Żeby stworzyć wzór musisz łączyć punkty liniami klikając najpierw jeden punkt, a potem drugi sąsiadujący. Gdy punkty zostaną połączone i chcesz połączyć je dalej, musisz kliknąć ponownie ostatni połączony punkt po czym kliknąć kolejny sąsiadujący. Po ułożeniu wzoru teleport w sali powinien się aktywować.

Płonąca Książnica

Kiedy zbierzesz wszystkie kody, zostaną tylko 4 znaki na barierze - Zagadki w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry
Kiedy zbierzesz wszystkie kody, zostaną tylko 4 znaki na barierze

By odblokować wejście do cichego archiwum, musisz poznać kod który jest rozrzucony po całej Książnicy. Wystarczy rozejrzeć się po lokacji i poznajdywać świecące się, miejsca na półkach. Ostatnią, cześć znajdziesz koło przeciwnika o imieniu "Strugacz Kości", a ta powie ci w jakiej kolejności odblokowywać znaki na barierze.

Kiedy już znajdziesz wszystkie kody. Podejdź do bariery, a fałszywe znaki znikną. Zostaną tylko cztery i musisz fizycznie klikać na nich myszką w odpowiedniej kolejności: Góra, Dół, Lewo, Prawo.

Gdy to zrobisz, bariera zniknie.

Uwaga: Opis zostanie wkrótce rozbudowany.

Stare Mury na Cmentarzysku Mieczy

Tak ustaw ogniklucze by odblokować wejść do pokoju z 3 kluczem - Zagadki w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry
Tak ustaw ogniklucze by odblokować wejść do pokoju z 3 kluczem

By odblokować dostęp do zwłok Pierwszego Regenta musisz znaleźć 4 klucze rozrzucone po Starych Murach.

1 klucz będzie przy zwłokach żołnierza.

2 klucz znajdziesz w szafce w południowej części pierwszej lokacji. Rozglądaj się uważnie za mechanizmami otwierającymi drzwi, które ulokowane są na ścianach.

3 klucz znajdziesz na 2 poziomie ruin. Żeby się do nich dostać, trzeba będzie znaleźć 3 ognioklucze i otworzyć 3, magiczne zamki. Jeden klucz już posiadasz, drugi znajdziesz na 2 poziomie ruin, a 3 na następnej lokacji, do której masz przejście obok zamków. Lokacja nazywa się: Stare Mury na Cmentarzysku Mieczy - Zachód.

4 klucz znajdziesz w sali zachodniej, w skrzyni na piętrze obok pary schodów które możesz włączyć przełącznikami.

Gdy masz już wszystkie klucze, odpal wszystkie zamki w sali centralnej. Przygotuj się przy tym na ciężką walkę.

Wieża Morska - Sala runiczna

Tak ustaw punkty, by odblokować teleport - Zagadki w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry
Tak ustaw punkty, by odblokować teleport

Tak jak w poprzedniej Wieży, musisz narysować odpowiedni symbol na podłodze, by aktywować teleporter. Poznać możesz go oczywiście poprzez odciski symbolu z pobliskich fresków na ścianach. Pierwszy fresk znajdziesz w Sali Runiczej, a drugi w lokacji oznaczonej jako "Zachód". Ostatnią część znajdziesz w centralnej sali, przy północnych schodach.