Infirmeria | Wieża w Tyranny Poradnik Tyranny
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poniższy rozdział omawia jedno z ulepszeń Wież dostępnych w grze Tyranny - Infirmerię. Poszczególne kwestie związane z ulepszeniem omówiono w odrębnych sekcjach.
Informacje ogólne
Infirmeria to ulepszenie, które pozwala ci tworzyć mikstury. Jest ono przydatne niezależnie od wybranej linii fabularnej i jeśli często rozwiązujesz problemy z użyciem siły, to powinieneś zainwestować w jej utrzymanie. Poza kilkoma rekrutami, których listę znajdziesz poniżej, infirmeria oferuje stół alchemiczny przy którym możesz pracować nad trudniejszymi miksturami o unikatowym działaniu. Poza tym odpoczynek w dowolnej Wieży po wykupieniu omawianego ulepszenia pozwala zdobyć czasową premię do obrony wytrzymałości, obrony woli oraz obrony magicznej.
Poza tym nie uzyskasz za pośrednictwem tego ulepszenia wielu różnorodnych korzyści, ale warto często je odwiedzać, gdyż rekruci będą przygotowywać dla ciebie darmowe mikstury, co ma bardzo duże znaczenie z punktu widzenia twoich finansów.
Rekruci
Poniżej znajdziesz listę wszystkich rekrutów, którzy powiązani są z omawianym ulepszeniem. Pamiętaj, że możesz zatrudnić jedynie sześciu z nich.
Imię | Korzyści | Koszt (spiżowe) |
Arina | Alchemik, dostarcza mikstury. | 10 |
Ponury Hymn | Trener: magiczne laski, kontrola życia, kontrola emocji (do 75 punktów) | 10 |
Nereus | Handlarz, bogaty asortyment trucizn. | 20 |
Enebrus | Alchemik, dostarcza mikstury. | 25 |
Arasto | Handlarz, bogaty asortyment nietypowych mikstur. | 10 |
Gela | Handlarz, oferuje podstawowe mikstury przydatne przez całą rozgrywkę. | 10 |
Damiro | Alchemik, dostarcza składników niezbędnych do warzenia mikstur. | 10 |
Euphera | Trener: kontrola życia, wiedza, magiczne laski (do 150 punktów) | 20 |
Mikstury
Poniżej znajdziesz listę wszystkich mikstur, które możesz opracować z pomocą Infirmerii. Żeby to zrobić musisz skorzystać ze stołu alchemicznego.
Nazwa | Czas | Koszt | Rekruci |
Jad Mózgotruja | 1 godzina | 5x zapasy alchemiczne | 4 |
Krwawy mech | 1 godzina | 1x zapasy alchemiczne | 0 |
Liść Kopca | 1 godzina | 6x zapasy alchemiczne | 5 |
Łyk Zrozumienia | 1 godzina | 5x zapasy alchemiczne | 4 |
Męcząca Toksyna | 1 godzina | 3x zapasy alchemiczne | 2 |
Mikstura Bariery Żywiołów | 1 godzina | 2x zapasy alchemiczne | 1 |
Mikstura Lecznicza | 1 godzina | 4x zapasy alchemiczne | 3 |
Mikstura ochrony | 1 godzina | 1x zapasy alchemiczne | 0 |
Mniejsza Mikstura Leczenia | 1 godzina | 1x zapasy alchemiczne | 0 |
Szkarłatna Trucizna | 1 godzina | 2x zapasy alchemiczne | 1 |
Środek odrętwiający | 1 godzina | 3x zapasy alchemiczne | 2 |
Większa Mikstura Leczenia | 1 godzina | 7x zapasy alchemiczne | 6 |
Żywa Śmierć | 1 godzina | 6x zapasy alchemiczne | 5 |
W przeciwieństwie do projektów opracowywanych za pomocą innych ulepszeń, receptury mikstur możesz wykorzystywać wielokrotnie, a nawet podczas pojedynczego użycia stołu alchemicznego możesz warzyć kilka sztuk danej mikstury, co wiąże się oczywiście z dłuższym czasem potr5zebnym na jej przygotowanie i większym zużyciem komponentów.