Wąwóz Kamienne Dno M33 (Stone Down Gorge) - opis i mapa lokacji Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 2 grudnia 2016 5050 Następna Akt II Kamienne morze W okowach | Na ratunek Poprzednia Akt II Kamienne morze Półwrota M32 Ważne miesjcaFragment wzoru runicznego Wieży Jutrzenki Legenda M33 - Tyranny - Wąwóz Kamienne Dno NPC Ważne miesjca Skarby Wrogowie Powyższa mapa prezentuje Wąwóz Kamienne Dno czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany z Wojną Domową. Dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie. Zadania w Wąwozie Kamienne DnoPostaci niezależne w Wąwozie Kamienne DnoPotencjalni przeciwnicy w Wąwozie Kamienne DnoPrzeciwnicy w Wąwozie Kamienne DnoPrzejście do dalszych lokacji z Wąwozu Kamienne Dno Zadania w Wąwozie Kamienne DnoZadanie główne: Oczyszczanie ścieżki - w omawianej lokacji znajdziesz plemię Kamiennych Tropicieli, których przedstawiciele Wzgardzonych rozkazali ci wyeliminować, aby wojsko mogło bezpiecznie dotrzeć do lokacji Wyjąca Skała. W tym obszarze wykonasz wszystkie działania, które pozwolą posunąć fabułę gry naprzód. Zadanie główne: Centrum Władzy - w tej lokacji znajdziesz fragment znaku runicznego, który pozwoli aktywować portal w Wieży Jutrzenki. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu, a lokalizacja pergaminu oznaczona jest na mapie. Zadanie poboczne: Na ratunek - w tej lokacji odnajdziesz oddział poszukiwaczy, o których wspominał mieszkaniec Półwrót. W zależności od decyzji podjętej w ramach zadania W okowach możesz ich uwolnić bez rozlewu krwi, albo będziesz musiał zabić Zwierzców, żeby wywalczyć wolność dla osadników. Zadanie poboczne: Dziel i rządź - zadanie możesz otrzymać od Zwierzca Ryjący-w-Szczelinie tylko pod warunkiem, że dostaniesz się do obozu Zwierzców pokojową drogą. W ramach misji musisz udać się do lokacji Szara Dolina i sprawdzić co robią tam Wzgardzeni. Postaci niezależne w Wąwozie Kamienne DnoDracod - dowódca oddziału poszukiwaczy z Półwrót, który został pojmany przez Zwierzce. Porozmawiaj z nim po wynegocjowaniu jego wolności lub zabiciu Zwierzców, żeby posunąć naprzód zadanie Na ratunek. Potencjalni przeciwnicy w Wąwozie Kamienne DnoPoniższe zestawienie prezentuje bohaterów, którzy staną się wobec nas agresywni, jeśli będziemy realizować wątek Wzgardzonych polegając na rozwiązaniach siłowych. Mówi-za-Ziemię (Speaks-for-Soil) - mag plemienia. Nie będzie zainteresowany rozmową z tobą. Czarna-Paszcza (Black-Maw) - udzieli ci kilku podstawowych informacji o plemieniu i Kamiennym Morzu. Bez znaczenia pod kątem fabularnym. Ryjący-w-Szczelinie (Rift-Dig) - w czasie krótkiej rozmowy zleci ci zadanie Dziel i rządź. Krew-Stu (Hundred-Blood) - przywódca plemienia Kamiennych Łowców. W ramach zadania Oczyszczanie ścieżki musisz wynegocjować z nią dostęp Wzgardzonych do lokacji Wąwóz Kamienne Dno. Jeśli nie uda ci się rozwiązać zadania drogą pokojową, będziesz musiał z nią walczyć, a wszystkie Zwierzce w obozie staną się wobec ciebie wrogie. Przeciwnicy w Wąwozie Kamienne DnoOktawa (Octave) - wojownik Szkarłatnego Chóru. Spotkasz go zaraz po wkroczeniu do lokacji. Jeśli jesteś w niej z polecenia Wzgardzonych to będzie wobec ciebie agresywny i po krótkiej rozmowie będziesz musiał go zabić. Szkarłatny Chór - pełen przekrój jednostek bojowych. Pamiętaj, żeby w pierwszej kolejności eliminować magów, a następnie zajmować się resztą oddziału. Przejście do dalszych lokacji z Wąwozu Kamienne DnoUkończenie wszystkich działań w lokacji związanych z zadaniem Oczyszczanie ścieżki pozwoli na podróż do lokacji Wyjąca Skała, która powinna być wtedy już widoczna na mapie świata. Przed opuszczeniem lokacji warto pozyskać odłamki lazurolitu, których położenie zaznaczono na mapie, gdyż będą one niezbędne do dalszych czynności fabularnych. Następna Akt II Kamienne morze W okowach | Na ratunek Poprzednia Akt II Kamienne morze Półwrota M32