Kakofonia M14 - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 5050 Następna Akt II Kamienne morze Symfonia Kuźni Poprzednia Akt II Kamienne morze Zabezpieczanie Morza Skarb 1 – Wymagana Przebiegłość 45 Skarb 10 – Wymagana Przebiegłość 40 HandlarzLyric – Handlarka - głównie mikstury leczenia. NPCVex – Możesz z nim handlować po rozmowie z Głosami Nerata. Posiada ekwipunek mieszany średniej/niskiej klasy. Legenda M14 - Tyranny - Kakofonia Ważne miejsce Towarzysz - możesz go dodać do drużyny. Handlarz Trenerzy umiejętności NPC Skarb. Po pierwszej wizycie w Sądzie Tunona i rozpoczęciu zadania Proces Archontów, Kakofonia jest jedną z lokacji, które musisz odwiedzić. Jest to siedziba Głosów Nerata i jego wojowników. Zadania w tej lokacji otrzymasz tylko, jeśli sprzymierzyłeś się ze Szkarłatnym Chórem. Zadania w KakofoniZadanie główne: Proces Archontów (A Trials of Archons) - zadanie to otrzymujesz w Sądzie Tunona po zakończeniu oblężenia cytadeli. W tym miejscu spotykasz się z jednym z owych Archontów - Głosami Nerata. Zadanie główne: Milczenie Tajemnic (The Silence of Secrets) - zadanie od Archonta w lokacji Płonąca Książnica (Burning Library). Jednocześnie możesz przyjąć jedno z dwóch zadań od lidera frakcji. Zadanie główne: Symfonia Kuźni (The Symphony of the Forge) - zadanie od Archonta w lokacji Rozstaje Lethiany (Lethian's Crossing). Zadanie poboczne: Nieoczekiwana Ofensywa (Opportune Offensive) - zadanie otrzymasz od Drzazgi. Na mapie ukaże się nowa lokacja - Spękane Równiny (Broken Plains Wilderness). Postaci niezależne w KakofoniDrzazga - zaoferuje ci zadanie dotyczące dostarczenia mu palców Wzgardzonych, za każdy otrzymasz 10 pierścieni. Jątrzyciel i Lament - kolejni ludzie, którzy potrzebują twojego osądu w sprawie naruszenia przepisów przez Lament, dotyczących wejścia do Starych Murów... Ukarz Lament karą śmierci lub batami oraz zignorowanie wykroczenia i nie podjęcie żadnych środków - brak efektu.Ukarz Jątrzyciela - Mniejsza Przychylność Bleden Mark oraz zależnie od kolejnych decyzji: Mniejsza Przychylność Chóru lub nawet 300 pierścieni.Sfałszuj wyrok i pobierz grzywnę w kwocie 250 pierścieni.Ukarz ich obu - Średnia Wrogość Tunona, Średnia Przychylność Chóru.Dodatkowo, jeśli dokładnie zbadasz sprawę i wypytasz Lament o szczegóły jego podążania do Starych Murów i Mędrczyni, możesz żądać od niego, by dał ci to, co przy niej znalazł: Zwój: Sigil Strefy Wpływu (Wyrażenie). Nils, Chaos, Żałoba i Gin - kłócą się, jak mają zostać podzielone dobra, które pozyskały. Większość wyborów ma wpływ na reputację, jednak za każdym razem tylko Szkarłatnego Chóru: Większa część łupów dla Nils - Średnia Przychylność;Równy podział - Mniejsza Przychylność;Zniszczenie dóbr - Mniejsza Wrogość;Zażądaj części dóbr za koszty procesu - Średnia Wrogość, lecz otrzymasz 300 pierścieni;Większą część otrzymuje Gin - brak efektu; Większą część otrzymuje Chaos - również otrzymasz 300 pierścieni;Figlarz i Tnąca Sierpem - podsłuchując kłótnię zostaniesz poproszony o wydanie wyroku w tej sprawie, a dotyczy ona kwestii jeńców: Zostaną zwerbowani - Średnia Przychylność Chóru;Będą walczyć w dołach - otrzymasz 1000 pierścieni;Zostaną straceni - Średnia Wrogość Chóru.Głosy Nerata - dowódca sił Szkarłatnego Chóru. Następna Akt II Kamienne morze Symfonia Kuźni Poprzednia Akt II Kamienne morze Zabezpieczanie Morza