Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Żelazne Domostwo(M13), Wyjąca Skała(M34) i Lśniące Otchłanie przy Starych Murach(M40) związanych z zadaniem Zabezpieczanie Morza. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku głównego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.

Rozpocznij zadanie

Zadanie pojawi się w dzienniku po zakończeniu rozmowy z Grobowym Ashe, w której zdasz mu raport z działań w ramach zadania Oczyszczanie ścieżki. Pierwszą czynnością, jaką musisz podjąć w ramach zadania, jest poinformowanie Radiksa, że Ashe zgadza się na przeprowadzenie rytuału. W tym celu udaj się ponownie na Wyjącą Skałę i porozmawiaj ze Wzgardzonym.

Przygotowania do rytuału

Gdy przekażesz informację dowódcy Kruszycieli, to dowiesz się, że Radix rozpoczął już wstępne przygotowanie do obrzędu. Jednocześnie poprosi cię o pomoc w dwóch ważnych zadaniach, bez których rytuał nie może się odbyć. Pierwszym z nich jest zebranie trzech kryształów czystego lazurolitu, które możesz znaleźć w rozmaitych lokacjach w regionie Kamienne Morze. Jeśli zebrałeś je wcześniej to ten punkt zadania będzie od razu zrealizowany, co zobaczysz w lewym górnym rogu ekranu. Poniżej znajdziesz mapy z lokalizacją przedmiotów.

Wąwóz Kamienne Dno

1 - Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

1. Wymagana Atletyka - 51 punktów.

2. Wymagana Atletyka - 52 punkty.

Wyjąca Skała

1 - Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

1. Wymagana Atletyka - 55 punktów.

Lśniące Otchłanie przy Starych Murach

Wszystkie Kryształy: Wymagana Atletyka - 56 punktów - Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Wszystkie Kryształy: Wymagana Atletyka - 56 punktów.

Pamiętaj, że do zadania potrzebne są jedynie trzy odłamki, więc z pewnością w toku rozgrywki uda ci się je zdobyć.

Pomóż Kruszycielom

Drugim zadaniem, jakie otrzymasz od Radiksa obok zbierania kryształów, jest odnalezienie grupy Kruszycieli, która wybrała się na poszukiwanie lazurolitu do Lśniących Otchłani.

Po wejściu do lokacji trafisz na mieszkańca Kamiennego Morza w towarzystwie oddziału Kruszycieli - Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Po wejściu do lokacji trafisz na mieszkańca Kamiennego Morza w towarzystwie oddziału Kruszycieli. Gdy tylko zbliżysz się do nich zostaniesz zaczepiony przez kartografa o imieniu Lycon. Poinformuje cię, że w lokacji jest mnóstwo Zwierzców. Do rozmowy wtrąci się też jeden z Kruszycieli, a wtedy Lycon ucieknie z lokacji.

Porozmawiaj z dowódcą oddziału - Basilonem i zapytaj jak przedstawia się ich sytuacja. Okazuje się, że plemię Kamiennych Tropicieli zaatakowało Kruszycieli, po czym przywódczyni plemienia ukryła się w Wieży Jutrzenki. W rozmowie z Basilonem możesz zadecydować, czy postanowisz rozwiązać problem drogą pokojową, czy od razu zaczniesz zabijać Zwierzce.

Jeśli zdecydujesz się użyć siły, to nie pozostaje ci nic innego jak walka z plemieniem Kamiennych Tropicieli i wybicie wszystkich przeciwników w lokacjach Lśniące Otchłanie i Sala Runiczna Wieży Jutrzenki.

Wybierając drugą opcję musisz się skierować na wschód lokacji, schodząc drewnianymi mostami na niższe jej poziomy. Ostatecznie zatrzymają cię strażnicy, którym musisz dać do zrozumienia, że nie zamierzasz kraść kryształów i muszą cię przepuścić.

Wejdź do Sali Runicznej, gdzie będziesz mógł kontynuować zadanie - Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Wejdź do Sali Runicznej, gdzie będziesz mógł kontynuować zadanie. Czeka tam na ciebie oddział Kamiennych Tropicieli pod wodzą Zwierzycy Czerwona-Kieł. Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej nie będziesz miał możliwości zakończenia negocjacji drogą pokojową. Gdy tylko zaproponujesz pokój Zwierzyce rzucą się do atak i będziesz musiał stawić im czoła. Walka będzie bardzo trudna, więc zanim przystąpisz do negocjacji postaraj się zapewnić wszystkim członkom drużyny niezbędne wyposażenie. Po wygranej walce wróć do Lśniących Otchłani.

Teraz nie pozostaje ci nic innego jak wyeliminowanie wszystkich Zwierzców jakie pozostały w lokacji. Nie musisz martwić się o los walczących z nimi Kruszycieli, gdyż na tym etapie zadania są nieśmiertelni. Po zakończonej walce zgłoś się do Basilona.

Otrzymasz od niego Rdzeń zaklęcia - Sigil Siły. Jednocześnie poprosi cię o dostarczenie odłamków lazurolitu Radiksowi. Dalsza część zadania prowadzi z powrotem na Wyjącą Skałę.

Rytuał Ugoru

Po powrocie do Radiksa dowiesz się, że wszystkie przygotowania do rytuału zostały zakończone. W czasie rozmowy przekażesz mu zebrany wcześniej lazurolit, a następnie musisz potwierdzić swoją gotowość do udziału w obrzędzie. Jest to o tyle ważne, że gdy tylko rozpocznie się rytuał, w lokacji pojawi się kilka oddziałów Szkarłatnego Chóru które musisz pokonać, aby zadanie zakończyło się powodzeniem.

Poza tym pozostaje też druga część zadania - Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Poza tym pozostaje też druga część zadania. W czasie starcia Chór będzie próbował zdestabilizować kryształy lazurolitu, żeby przerwać proces. Po pokonaniu każdego z oddziałów wroga musisz wejść w interakcję w kryształem i umieścić w nim laskę Kruszycieli. Kryształy rozpoznasz z pewnością, a wyglądają identycznie jak ten zaznaczony na powyższym obrazku. W ciąga całego zadania będziesz musiał wykonać akcję trzykrotnie, a dodatkowo wiedz, że nie wymaga ona żadnego ze współczynników, więc poziom rozwoju postaci jest bez znaczenia.

Walkę z Chórem możemy podzielić na dwa etapy, których opis znajdziesz poniżej.

Etap I

1 - Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

1. Najpierw pokonaj wszystkich Chórzystów zebranych w pobliżu wejścia do obozu Kruszycieli. Wzgardzeni pomogą ci w walce, ale są już podatni na ciosy, więc musisz działać dosyć sprawnie, żeby nie stracić przewagi liczebnej.

2. Umieść laskę Kruszycieli w złożu lazorulitu.

3. Pokonaj zebrane oddziały Chóru. Tutaj nasilenie sojuszników jest zdecydowanie mniejsze i większość postaci, którą wcześniej tu spotkałeś zginie zanim zdążysz tu dotrzeć. Miej na uwadze, że po stronie przeciwnika znajdziesz tutaj wielu Zwierzców.

4. Umieść laskę Kruszycieli w złożu lazorulitu.

Po wykonaniu powyższych działań przejdziesz płynnie do drugiego etapu starcia.

Etap II

1 - Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

1. Pokonaj oddział Chóru, który odetnie ci drogę do Kopca. Znajdziesz tutaj głównie szeregowych wojowników Chóru, ale towarzyszy im Zwierzec.

2. Pokonaj ostatni oddział Chóru. Walka jest dosyć ułatwiona, gdyż bierze w niej udział Radix, który zadaje spore obrażenia obszarowe.

3. Umieść laskę Kruszycieli w złożu lazorulitu.

Po zakończeniu powyższych działań rytuał będzie zakończony, Kopiec umrze, a ty przerwiesz Edykt Kamienia. Jednocześnie Radix poprosi cię, żebyś udał się do Żelaznego Domostwa i poinformował Grobowego Ashe o sukcesie na Kamiennym Morzu. Zanim opuścisz lokację zabierz kawałek Kopca, żeby powiększyć zakres swojej potęgi.

Zakończenie zadania

Po powrocie do Archonta Wojny poinformuj go o dokonaniach w regionie Kamienne Morze. Otrzymasz od niego broń Wzgardzonych, a wspomniany region znajdzie się teraz pod jego kontrolą. Podczas rozmowy pojawi się posłaniec, który przekaże ci informacje, że Szkarłatny Chór przypuścił atak na Wieżę Górską. Ogłoś, że wyruszysz tam bronić swoich włości, a zadanie zostanie zakończone. Jednocześnie w dzienniku pojawi się nowa misja - Opoka, której solucję znajdziesz w osobnym rozdziale.