Echowa Wioska M6 - opis i mapa lokacji w Tyranny Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 5050 Następna Akt I - Studnia Vendriena Obóz Wzgardzonych Żelazo Zespolonych Poprzednia Akt I - Studnia Vendriena Obóz Wzgardzonych Echowa Przeprawa M5 Powyższa mapa prezentuje Echową Wioskę (Echocall Village) czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany Edyktem Kyrosa. Zrealizujesz tutaj zadania związane z misją główną i poboczną, a także znajdziesz kilka skrzyń ze skarbami. Zadania w Echowej WioscePostaci niezależne w Echowej WioscePrzeciwnicy w Echowej WioscePrzejście do dalszych lokacji z Echowej Wioski Zadania w Echowej WiosceZadanie główne: Bitwa o Echową Przeprawę (The Battle of Echocall Crossing) - zadanie pojawi się w dzienniku po ukończeniu zadania Wola Hegemona. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu. Zadanie poboczne: Żelazo Zespolonych (Forge-Bound Iron) - zadanie otrzymasz od kowala obozu - Isotanisa w Obozie Wzgardzonych. Twoim celem jest odzyskanie skrzyń z żelazem, które możesz znaleźć w omawianej lokacji. Przejdź do rozdziału dedykowanego zadaniu by uzyskać więcej informacji na jego temat. Postaci niezależne w Echowej WiosceAntio i Gorzki Żart - dowódcy armii Kyrosa. Pojawią się w lokacji zaraz po zakończeniu ostatniego etapu zadania Bitwa o Echową Przeprawę. W rozmowie z nimi będziesz mógł podjąć stosowne decyzje dotyczące losu buntowniczki Matani Sybil. Zdecydujesz również jaki los spotka Echową Wioskę, a także jej mieszkańców. Starzec Mua (Old Man Mua) - mieszkaniec Echowej Wioski. Jest bezpośrednio powiązany z zadaniem Żelazo Zespolonych. Od decyzji podjętych w trakcie zadań zależy los starca. Więcej informacji na jego temat znajdziesz w rozdziale poświęconym wspomnianemu zadaniu. Przeciwnicy w Echowej WiosceMatani Sybil - dowódca obrony Echowej Przeprawy. O jej losie będziesz mógł zadecydować w ostatnim etapie zadania Bitwa o Echową Przeprawę. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale poświęconym zadaniu. Gwardia Vendrieńska - jednostki walczące w zwarciu, łucznicy i magowie. Groźni w większych grupach. W końcowym etapie zadania Bitwa o Echową Przeprawę buntownicy dysponują żelaznym ekwipunkiem, co znacznie zwiększa ich wytrzymałość i zadawane obrażenia. Przejście do dalszych lokacji z Echowej WioskiZ omawianej lokacji możesz przenieść się do dowolnego innego miejsca, które przed wejściem do Echowej Wioski było oznaczone już na twojej mapie. W zależności od podjętej decyzji odnośnie losu wioski, będziesz mógł wrócić do niej w dowolnej chwili lub stanie się ona niedostępna do końca gry. Niezależnie od podjętej decyzji pamiętaj, że wejście do wioski możliwe jest tylko poprzez przejście z Echowej Przeprawy. Następna Akt I - Studnia Vendriena Obóz Wzgardzonych Żelazo Zespolonych Poprzednia Akt I - Studnia Vendriena Obóz Wzgardzonych Echowa Przeprawa M5