Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M6 - Tyranny - Echowa Wieś
M6 - Tyranny - Echowa Wieś
Tu znajduje się skradziony surowiec (zadanie: Żelazo zespolonych). By wejść do środka: użyj Przebiegłości (39), Atletyki (34) lub przekonaj Starca Mua, by dał ci klucz. Możesz również zabić go i samemu zabrać klucz. Ale najpierw rozpraw się z Matani Sybil.
Możesz z nią walczyć lub pozwolić jej uciec. Jeśli zechcesz się bić, musisz pokonać nie tylko Matani ale także jej ludzi. Starcie nie należy do łatwych.
Mężczyzna ma przy sobie klucz do budynku za nim, gdzie zgromadzone jest żelazo. Pojawi się dopiero, gdy rozprawisz się z Matani Sybil.
Wymagana Przebiegłość 23
Wymagana Przebiegłość 34
Powiększ mapę

Echowa Wioska M6 - opis i mapa lokacji w Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Powyższa mapa prezentuje Echową Wioskę (Echocall Village) czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany Edyktem Kyrosa. Zrealizujesz tutaj zadania związane z misją główną i poboczną, a także znajdziesz kilka skrzyń ze skarbami.

Zadania w Echowej Wiosce

Zadanie główne: Bitwa o Echową Przeprawę (The Battle of Echocall Crossing) - zadanie pojawi się w dzienniku po ukończeniu zadania Wola Hegemona. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu.

Zadanie poboczne: Żelazo Zespolonych (Forge-Bound Iron) - zadanie otrzymasz od kowala obozu - Isotanisa w Obozie Wzgardzonych. Twoim celem jest odzyskanie skrzyń z żelazem, które możesz znaleźć w omawianej lokacji. Przejdź do rozdziału dedykowanego zadaniu by uzyskać więcej informacji na jego temat.

Postaci niezależne w Echowej Wiosce

Antio i Gorzki Żart - dowódcy armii Kyrosa. Pojawią się w lokacji zaraz po zakończeniu ostatniego etapu zadania Bitwa o Echową Przeprawę. W rozmowie z nimi będziesz mógł podjąć stosowne decyzje dotyczące losu buntowniczki Matani Sybil. Zdecydujesz również jaki los spotka Echową Wioskę, a także jej mieszkańców.

Starzec Mua (Old Man Mua) - mieszkaniec Echowej Wioski. Jest bezpośrednio powiązany z zadaniem Żelazo Zespolonych. Od decyzji podjętych w trakcie zadań zależy los starca. Więcej informacji na jego temat znajdziesz w rozdziale poświęconym wspomnianemu zadaniu.

Przeciwnicy w Echowej Wiosce

Matani Sybil - dowódca obrony Echowej Przeprawy. O jej losie będziesz mógł zadecydować w ostatnim etapie zadania Bitwa o Echową Przeprawę. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale poświęconym zadaniu.

Gwardia Vendrieńska - jednostki walczące w zwarciu, łucznicy i magowie. Groźni w większych grupach. W końcowym etapie zadania Bitwa o Echową Przeprawę buntownicy dysponują żelaznym ekwipunkiem, co znacznie zwiększa ich wytrzymałość i zadawane obrażenia.

Przejście do dalszych lokacji z Echowej Wioski

Z omawianej lokacji możesz przenieść się do dowolnego innego miejsca, które przed wejściem do Echowej Wioski było oznaczone już na twojej mapie. W zależności od podjętej decyzji odnośnie losu wioski, będziesz mógł wrócić do niej w dowolnej chwili lub stanie się ona niedostępna do końca gry. Niezależnie od podjętej decyzji pamiętaj, że wejście do wioski możliwe jest tylko poprzez przejście z Echowej Przeprawy.