Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niespokojne Wizje (Stirring Visions) - zadanie główne | Studnia Vendriena Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2016

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Wieża Górska, Rozstaje Lethiany(M11) i Stare Mury związanych z zadaniem Niespokojne Wizje. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.

Rozpocznij zadanie

Zadanie stanie się aktywne bezpośrednio po zakończeniu Aktu I opowieści. Gdy tylko wejdziesz w interakcję z rzeźbą na szczycie Górskiej Wieży, pojawi się możliwość podróży do Rozstajów Lethiany i zlokalizowanej tam Wieży Zmierzchu. Twoim zadaniem będzie zbadanie budynku i sprawienie, by stał się aktywny na wzór Górskiej Wieży.

Po oznaczeniu lokacji na mapie drużyna wyruszy w jej kierunku. Jeśli to pierwsza twoja podróż do Rozstajów Lethiany to zanim tam dotrzesz, musisz stawić czoła zasadzce zorganizowanej przez Spiżowe Bractwo. W zależności od twoich upodobań możesz zadbać o ich Przychylność lub wybić patrol i tym samym wypowiedzieć im wojnę.

Sołtys Rozstajów Lethiany

W Rozstajach Lethiany musisz znaleźć sołtysa osady, którego widzisz na powyższym obrazku - Niespokojne Wizje (Stirring Visions) - zadanie główne | Studnia Vendriena - Tyranny - poradnik do gry

W Rozstajach Lethiany musisz znaleźć sołtysa osady, którego widzisz na powyższym obrazku. Położenie jego domu możesz znaleźć na mapie lokacji w dedykowanym rozdziale poradnika. W rozmowie z Eldianem porusz temat Wieży, a opowie ci o zmorach, które nawiedzają to miejsce. Po zakończonym dialogu w dzienniku pojawi się nowy wpis, a ty możesz skierować się do Wieży, żeby ją zbadać.

Stare Mury

Po wejściu do Starych Murów skieruj się na północ - Niespokojne Wizje (Stirring Visions) - zadanie główne | Studnia Vendriena - Tyranny - poradnik do gry

Po wejściu do Starych Murów skieruj się na północ. W najbardziej wysuniętej krawędzi lokacji znajdziesz kapliczkę na ścianie[1], który będziesz mógł odbić na pergaminie. Jednocześnie w dzienniku pojawi się nowy wpis, który skieruje cię do wnętrza ekwipunku. Aby kontynuować zadanie musisz kliknąć prawym przyciskiem myszy na pergamin, tak, żeby na ekranie pojawił się pełen obraz odciśniętego znaku. Odbicie każdego znaku możliwe jest tylko jeśli w drużynie posiadasz bohatera z poziomem Wiedzy 20.

Następnie przejdź do Sali Runicznej. Wejście do niej znajduje się w przeciwległym punkcie mapy w stosunku do pierwszej kapliczki[2].

Znajdziesz tam drugi fragment znaku runicznego, dzięki czemu będziesz mógł aktywować Wieżę Zmierzchu - Niespokojne Wizje (Stirring Visions) - zadanie główne | Studnia Vendriena - Tyranny - poradnik do gry

Znajdziesz tam drugi fragment znaku runicznego, dzięki czemu będziesz mógł aktywować Wieżę Zmierzchu. Co prawda nadal brakuje jednego z elementów znaku runicznego, ale na odcisku widać już jego zarys, co ułatwia sprawę. Odrysuj widoczny na powyższym obrazku znak, a teleport stanie się aktywny.

Wejdź na szczyt Wieży i przejdź przez wszystkie kwestie dialogowe, a zadanie zostanie zakończone. Od tej pory dysponujesz już kolejną wieżą, którą możesz rozbudowywać wedle uznania. Jednocześnie w dzienniku pojawi się nowe zadanie - Centrum władzy, które posunie dalej wątek wież w Terasach. Kolejnym punktem podróży będzie Wieża Morska w Cmentarzysku Mieczy.