Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy (wschód) M24 - opis i mapa lokacji Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2016 5050 Następna Akt II Cmentarzysko Mieczy Stare Mury (zachód) M25 Poprzednia Akt II Cmentarzysko Mieczy Stare Mury (środek) M23 SkarbySkarb 1 – Ognioklucz Ambir Skarb 2 – Jasny Kamienny Klucz Ważne miejscaWejście do Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Środek Wejście do Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Zachód Wejście do Sali Runicznej Cmentarzyska Mieczy Komnata z Latarnią Legenda M24 - Tyranny - Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód Wrogowie Ważne miejsca Skarby Powyższa mapa prezentuje Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany z Wojną Domową. Zrealizujesz tutaj działania związane z zadaniami Wyłom między światami i Centrum Władzy. Poza tym dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie. Zadania w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - WchódPrzeciwnicy w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - WchódPrzejście do dalszych lokacji z Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Wchód Zadania w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - WchódZadanie główne: Wyłom między światami - w tej lokacji będziesz kontynuował realizowanie zadania. Znajdziesz tutaj przedmioty niezbędne do dezaktywowania duchowej pułapki, która blokuje dostęp do ciała Pierwszego Regenta, a tym samym uniemożliwia ukończenie zadania. Zadanie główne: Centrum Władzy - z tej lokacji prowadzi bezpośrednia droga do Sali Runicznej Wieży Morskiej. Jeśli dysponujesz odciskami wzoru, który należy odrysować na podłodze, to możesz aktywować Wieżę Morską i posunąć zadanie do przodu. Przeciwnicy w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - WchódZatrata - całkiem wytrzymała na obrażenia fizyczne zmora. Zadaje obrażenia elementalne od ognia, które nakładają efekt podpalenia. Obrażenia nie są znaczące, ale nałożenie kilku statusów na jednego bohatera może go szybko wyeliminować. Ognik - wrażliwa na obrażenia fizyczne zjawa. Zadaje obrażenia elementalne od elektryczności. Porusza się powoli i stanowi zagrożenie tylko w obliczu dużej przewagi liczebnej. Zagłada - potężna zjawa, która zazwyczaj pojawia się w towarzystwie słabszych okazów. Zadaje obrażenia magiczne i od żywiołów, które ignorują pancerz celu. Potrafi wysysać życie, więc najskuteczniejszą metodą walki z nią jest skupienie kilku bohaterów tylko na niej. Przejście do dalszych lokacji z Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - WchódZ omawianej lokacji możesz dostać się bezpośrednio do Sali Runicznej Wieży Morskiej. Wcześniej jednak potrzebujesz odcisków wzoru, który należy odrysować na podłodze sali. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w solucji do zadania Centrum Władzy. Omawiana lokacja jest też połączona z zachodnią częścią wyższego piętra (Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Zachód) i możesz z niej wrócić do głównej sali ruin (Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Środek). Następna Akt II Cmentarzysko Mieczy Stare Mury (zachód) M25 Poprzednia Akt II Cmentarzysko Mieczy Stare Mury (środek) M23