Półwrota M32 (Halfgate) - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 5050 Następna Akt II Kamienne morze Wąwóz Kamienne Dno M33 Poprzednia Akt II Kamienne morze Terasy zadrżą Ważne miejscaFragment Wroru Runicznego Wieży Jutrzenki Legenda M32 - Tyranny - Półwrota NPC - Szkarłatny Chór Ważne miejsca Skarby Handlarz Wrogowie NPC Powyższa mapa prezentuje Półwrota. Podróż do powyższej lokacji pojawia się po zrealizowaniu zdań w Płonącej Książnicy z ramienia Wzgardzonych w drugim akcie gry. Zadania, które otrzymasz w lokacji są opcjonalne, ale możesz się ich podjąć zanim zaczniesz na dobre działać w imieniu Wzgardzonych w regionie Kamienne Morze, gdyż lokacje, które powiązane są ze wspomnianymi zadaniami, są zbieżne z wątkiem Wojny Domowej. Dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie. Notatka do powyższej mapy została podzielona na dwie sekcje: pierwsza część opisu odnosi się do sytuacji, gdy w lokacji stacjonuje Szkarłatny Chór, a druga do sytuacji, gdy wszyscy członkowie wspomnianej frakcji zostaną przez ciebie wyeliminowani. Przeciwnicy w PółwrotachZadania w PółwrotachPostaci niezależne w PółwrotachPrzejście do dalszych lokacji z PółwrótSzkarłatny Chór Przeciwnicy w PółwrotachSzkarłatny Chór - różnorodne siły Chóru. Typowo dla frakcji, jej członkowie zadają wysokie obrażenia, ale odznaczają się też słabą wytrzymałością na ataki. Uraza - znajdziesz ją na głównym dziedzińcu lokacji. Dowodzi największym oddziałem z tych, które musisz pokonać w lokacji. Bardzo łatwo ją pokonać skupiając na niej obrażenia. Walczy dwiema broniami i zadaje spore obrażenia. Jani Rozbójniczka - dowodzi pierwszą grupą Chóru, którą spotkasz w lokacji. Bardzo łatwo ją zastraszyć i tym samym sprawić, że opuści lokację. Jeśli to się nie uda lub nie dysponujesz atrybutami na wystarczającym poziomie, to będziesz musiał zmierzyć się z jej oddziałem. Niedola - najsilniejszy przeciwnik w lokacji. W przeciwieństwie do pozostałych Chórzystów jest dość wytrzymały a przy tym zadaje spore obrażenia. Wolne miasto Zadania w PółwrotachZadanie główne: Centrum Władzy - w tej lokacji znajdziesz fragment znaku runicznego, który pozwoli aktywować portal w Wieży Jutrzenki. Można go kupić od handlarki Ireny za pierścienie. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu, a lokalizacja pergaminu oznaczona jest na mapie. Zadanie poboczne: W okowach - w tej lokacji wypełnisz wszystkie zadania związane z misją. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale dedykowanym zadaniu. Zadanie poboczne: Na ratunek - zadanie otrzymasz od mieszkańca o imieniu Grayson. W ramach misji musisz udać się do lokacji Wąwóz Kamienne Dno i odnaleźć tam grupę mieszkańców Półwrót. Postaci niezależne w PółwrotachAleros - kupiec. Udzieli ci kilku podstawowych informacji. Nie możesz z nim handlować. Lewy-Pazur (Left-Claw) - schwytany Zwierzec. Związany bezpośrednio z zadaniem W okowach. Realizując wspomniane zadanie zadecydujesz o jego ostatecznym losie. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale dedykowanym zadaniu. Grayson - mieszkaniec osady. Możesz z nim porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi. Jeśli poruszysz w rozmowie temat problemów osady, to wspomni ci o osadnikach, którzy zaginęli. Możesz tym samym podjąć kolejne zadanie poboczne - Na ratunek. W rozmowie możesz też zapytać o Wieże na Kamiennym Morzu, a dowiesz się, że jedna z nich znajduje się w pobliżu Wyjącej Skały. Cera - mieszkanka osady. Możesz z nią porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi. Isadora - mieszkanka osady. Haygren - mieszkaniec osady. Możesz z nim porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi. Merisa - mieszkanka osady. Najsilniej zaangażowana w sprawę Zwierzca. Będzie chciała jego śmierci. Otrzymasz od niej zadanie W okowach. Irena (Irene) - kupiec. Jeśli zapytasz ją o Wieże w Kamiennym Morzu, to wspomni, że kupiła ostatnio pergamin z fragmentem odrysu. Możesz go od niej odkupić (wzór runiczny Wieży Jutrzenki). Scovik - Kruszyciel, którego znajdziesz uwięzionego w jednym z domów w lokacji. Możesz go uwolnić lub zabić w zależności od decyzji, którą podejmiesz. Przejście do dalszych lokacji z PółwrótNawet po wykonaniu wszystkich zadań w lokacji nie pojawią się żadne dodatkowe znaczniki na mapie świata. Z omawianej lokacji możesz udać się jedynie do dwóch domów, które znajdziesz w mieście. Następna Akt II Kamienne morze Wąwóz Kamienne Dno M33 Poprzednia Akt II Kamienne morze Terasy zadrżą