Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M32 - Tyranny - Półwrota
M32 - Tyranny - Półwrota
Powiększ mapę

Półwrota M32 (Halfgate) - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Ważne miejsca

Fragment Wroru Runicznego Wieży Jutrzenki

Legenda M32 - Tyranny - Półwrota

NPC - Szkarłatny Chór

Ważne miejsca

Skarby

Handlarz

Wrogowie

NPC

Powyższa mapa prezentuje Półwrota. Podróż do powyższej lokacji pojawia się po zrealizowaniu zdań w Płonącej Książnicy z ramienia Wzgardzonych w drugim akcie gry. Zadania, które otrzymasz w lokacji są opcjonalne, ale możesz się ich podjąć zanim zaczniesz na dobre działać w imieniu Wzgardzonych w regionie Kamienne Morze, gdyż lokacje, które powiązane są ze wspomnianymi zadaniami, są zbieżne z wątkiem Wojny Domowej. Dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie.

Notatka do powyższej mapy została podzielona na dwie sekcje: pierwsza część opisu odnosi się do sytuacji, gdy w lokacji stacjonuje Szkarłatny Chór, a druga do sytuacji, gdy wszyscy członkowie wspomnianej frakcji zostaną przez ciebie wyeliminowani.

Szkarłatny Chór

Przeciwnicy w Półwrotach

Szkarłatny Chór - różnorodne siły Chóru. Typowo dla frakcji, jej członkowie zadają wysokie obrażenia, ale odznaczają się też słabą wytrzymałością na ataki.

Uraza - znajdziesz ją na głównym dziedzińcu lokacji. Dowodzi największym oddziałem z tych, które musisz pokonać w lokacji. Bardzo łatwo ją pokonać skupiając na niej obrażenia. Walczy dwiema broniami i zadaje spore obrażenia.

Jani Rozbójniczka - dowodzi pierwszą grupą Chóru, którą spotkasz w lokacji. Bardzo łatwo ją zastraszyć i tym samym sprawić, że opuści lokację. Jeśli to się nie uda lub nie dysponujesz atrybutami na wystarczającym poziomie, to będziesz musiał zmierzyć się z jej oddziałem.

Niedola - najsilniejszy przeciwnik w lokacji. W przeciwieństwie do pozostałych Chórzystów jest dość wytrzymały a przy tym zadaje spore obrażenia.

Wolne miasto

Zadania w Półwrotach

Zadanie główne: Centrum Władzy - w tej lokacji znajdziesz fragment znaku runicznego, który pozwoli aktywować portal w Wieży Jutrzenki. Można go kupić od handlarki Ireny za pierścienie. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu, a lokalizacja pergaminu oznaczona jest na mapie.

Zadanie poboczne: W okowach - w tej lokacji wypełnisz wszystkie zadania związane z misją. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale dedykowanym zadaniu.

Zadanie poboczne: Na ratunek - zadanie otrzymasz od mieszkańca o imieniu Grayson. W ramach misji musisz udać się do lokacji Wąwóz Kamienne Dno i odnaleźć tam grupę mieszkańców Półwrót.

Postaci niezależne w Półwrotach

Aleros - kupiec. Udzieli ci kilku podstawowych informacji. Nie możesz z nim handlować.

Lewy-Pazur (Left-Claw) - schwytany Zwierzec. Związany bezpośrednio z zadaniem W okowach. Realizując wspomniane zadanie zadecydujesz o jego ostatecznym losie. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale dedykowanym zadaniu.

Grayson - mieszkaniec osady. Możesz z nim porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi. Jeśli poruszysz w rozmowie temat problemów osady, to wspomni ci o osadnikach, którzy zaginęli. Możesz tym samym podjąć kolejne zadanie poboczne - Na ratunek. W rozmowie możesz też zapytać o Wieże na Kamiennym Morzu, a dowiesz się, że jedna z nich znajduje się w pobliżu Wyjącej Skały.

Cera - mieszkanka osady. Możesz z nią porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi.

Isadora - mieszkanka osady.

Haygren - mieszkaniec osady. Możesz z nim porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi.

Merisa - mieszkanka osady. Najsilniej zaangażowana w sprawę Zwierzca. Będzie chciała jego śmierci. Otrzymasz od niej zadanie W okowach.

Irena (Irene) - kupiec. Jeśli zapytasz ją o Wieże w Kamiennym Morzu, to wspomni, że kupiła ostatnio pergamin z fragmentem odrysu. Możesz go od niej odkupić (wzór runiczny Wieży Jutrzenki).

Scovik - Kruszyciel, którego znajdziesz uwięzionego w jednym z domów w lokacji. Możesz go uwolnić lub zabić w zależności od decyzji, którą podejmiesz.

Przejście do dalszych lokacji z Półwrót

Nawet po wykonaniu wszystkich zadań w lokacji nie pojawią się żadne dodatkowe znaczniki na mapie świata. Z omawianej lokacji możesz udać się jedynie do dwóch domów, które znajdziesz w mieście.