Centrum Władzy (Seats of Power) - zadanie główne | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Wieża Zmierzchu, Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy, Wieża Morska, Wyjąca Skała, Wieża Świtania, Lśniące Otchłanie przy Starych murach i Wieża Jutrzenki związanych z zadaniem Centrum Władzy. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.
Początek zadania
Omawiane zadanie pojawi się w dzienniku w chwili, gdy uda ci się aktywować Wieżę Zmierzchu, która jest jednocześnie drugą Wieżą z pięciu, które możesz odblokować podczas gry. Twoim zadaniem jest aktywowanie wszystkich portali na każdej z Wież.
Wieża Morska
Następną po Wieży Zmierzchu budowlą do której powinieneś się skierować, jest leżąca na terenie Cmentarzyska Mieczy Wieża Morska. Aby uzyskać do niej dostęp musisz wypełnić misję - To, co pozostało. Wtedy na mapie regionu pojawi się lokacja Wyłom w Starych Murach z której będziesz mógł udać się do ruin pod wieżą (lokacja Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Środek).
Już w drugiej sali ruin znajdziesz rzeźbę, która przedstawia pierwszy fragment wzoru, który należy wyrysować na podłodze głównej sali Wieży Morskiej. Odciśnij wzór (wymagana Wiedza 24) i rusz w głąb lokacji.
Drugi odcisk znajdziesz w północnej części wyższego poziomu lokacji Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Zachód (patrz mapa M25). Odciśnij wzór (wymagana Wiedza 25) i skieruj się bezpośrednio do lokacji Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód (patrz mapa M24) skąd będziesz mógł przejść do Sali Runicznej Wieży Morskiej. Tam czeka na ciebie ostatni odcisk.
Zabierz ostatni odcisk, którego położenie zaznaczono na powyższym obrazku i odrysuj na podłodze Sali Runicznej taki sam wzór jak na powyższym obrazku. Portal jest już aktywny i możesz wejść na szczy Wieży Morskiej, żeby ją przejąć i posunąć zadanie naprzód. Gdy znajdziesz się na szczycie, dziennik zostanie zaktualizowany i pozostaną już tylko dwie Wieże, aby zadanie zostało zakończone.
Rozdział w trakcie przygotowania.
Wieża Świtania
Kolejną Wieżą, która zostanie wskazana w zadaniu jest Wieża Świtania. Dostęp do niej uzyskasz dopiero po zrealizowaniu zadania Oczyszczanie Ścieżki, jeśli sprzyjasz Wzgardzonym. By wejść do niej musisz udać się do lokacji Wyjąca Skała(M34). Tam znajdziesz bezpośrednie przejście do Sali Runicznej Wieży Świtania. Dla omawianej wieży dysponujesz jedynie pojedynczym odciskiem znaku runicznego, który znajdziesz w Sali Runicznej.
Odrysuj na podłodze znak, który widzisz na powyższym obrazku. To pozwoli dotrzeć na szczyt Wieży Świtania, co będzie jednoznaczne z posunięciem zadani naprzód. Po zakończeniu działań opisanych powyżej pozostaje już tylko jedna Wieża do ukończenia zadania - Wieża Jutrzenki.
Wieża Jutrzenki
Ostatnia Wieża z zadania stanie się dostępna po ukończeniu zadania Oczyszczanie ścieżki i rozpoczęciu zadania Zabezpieczanie Morza dla ścieżki Wzgardzonych. Wejście do Sali Runicznej znajdziesz bezpośrednio z lokacji Lśniące Otchłanie przy Starych Murach(M40). W przeciwieństwie do poprzedniej Wieży, aktywacja portalu wymaga wybicia znajdujących się w lokacji Zwierzców.
O wiele łatwiej prezentuje się jednak kwestia odcisków znaku runicznego Wieży Jutrzenki na pergaminie. Pierwszy z nich możesz kupić od handlarki Ireny w lokacji Półwrota(M32). Po dokonaniu zakupu możesz jeszcze raz zagadnąć ją o Wieże na Kamiennym Morzu, a opowie ci o przybyszu, który twierdził, że dysponuje znakiem, który potrafi aktywować portal. Jego ciało znajdziesz w lokacji Wąwóz Kamienne Dno(M33) - patrz mapa. Ostatni fragment znaku możesz odcisnąć w Sali Runicznej Wieży Jutrzenki.
Po połączeniu wszystkich wzorów bez problemu powinieneś odrysować znak runiczny widoczny na powyższym obrazku. Gdy portal będzie aktywny użyj go i przenieś się na szczyt Wieży.
Po dotarciu na szczyt ostatniej z pięciu Wież w Terasach zadanie zostanie zakończone.