Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wola Hegemona - zadanie główne w Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacji Obóz Wzgardzonych związanej z zadaniem Wola Hegemona. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających cię zadań z wątku głównego opowieści, które pozwolą ukończyć opisaną tutaj sekcję możliwie najkorzystniej.

Poszczególne zagadnienia zostały opisane w osobnych sekcjach.

Przed obozem

Po zakończeniu podróży zobaczysz powyższy widok - Wola Hegemona - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Po zakończeniu podróży zobaczysz powyższy widok. Droga przed tobą prowadzi bezpośrednio do Obozu Wzgardzonych. Zanim dotrzesz do obozu Zwrotka będzie chciała zamienić z tobą kilka słów (Pod warunkiem, że przyjąłeś ją do drużyny). W zależności od tego jak podejdziesz do rozmowy i czy udzielisz jej informacji możesz zyskać odpowiednio jej Lojalność lub Bojaźń. Bez względu na to, czy podzielisz się z nią informacjami powinieneś wybrać pierwszą opcję dialogową, która prowadzi do dalszej konwersacji. Poniżej znajdziesz kolejność linii dialogowych, która pozwoli maksymalnie wykorzystać potencjał rozmowy.

Bojaźń

1. Zapytaj ją czemu jest podejrzliwa - dzięki temu pojawi się dodatkowa linia z jej opinią na temat sporu Archontów, jest to kolejna kwestia, którą powinieneś wybrać.

2. Dzięki pytaniu o spór Archontów możesz zyskać dodatkową Bojaźń.

3. Następnie ogłoś, że nic jej nie powiesz, dzięki czemu zdobędziesz Bojaźń i przejdziesz do kolejnej kwestii.

4. Jeśli zdecydujesz się ignorować jej prośby to zdobędziesz kolejny bonus do Bojaźni.

5. Utnij rozmowę i nawiąż do czekających Archontów tym samym zyskując kolejną dawkę Bojaźni.

Lojalność

1. Zapytaj ją czemu jest podejrzliwa - dzięki temu pojawi się dodatkowa linia z jej opinią na temat sporu Archontów, jest to kolejna kwestia, którą powinieneś wybrać.

2. Dzięki pytaniu o spór Archontów możesz zyskać dodatkową Lojalność.

3. Zdradź jej sekret swojej wizyty czym zyskasz dodatkową Lojalność.

4. Wyjaśnij jej treść Edyktu czym zyskasz kolejną dawkę Lojalności.

5. Wyjaśnij, że Archonci na ciebie czekają by zakończyć rozmowę i zyskać więcej Lojalności.

Możesz też zrównoważyć zyski w postaci reputacji u Zwrotki wybierając różne kwestie dialogowe, aczkolwiek aby wyciągnąć jak najwięcej z rozmowy, dwie pierwsze pozycje muszą zostać spełnione.

Po zakończonej rozmowie podejdź do bramy obozu. Tam zaczepi cię strażnik, dzięki czemu możesz zyskać Wrogość lub Przychylność Wzgardzonych. Jeśli nie zależy ci na żadnym ze wspomnianych czynników możesz wybrać dwie pozostałe opcje. W każdej z możliwych konfiguracji strażnik wpuści cię do środka.

Edykt Kyrosa

Po przejściu przez bramę obozu podążaj cały czas przed siebie, aż zobaczysz namiot widoczny na powyższym obrazku - Wola Hegemona - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Po przejściu przez bramę obozu podążaj cały czas przed siebie, aż zobaczysz namiot widoczny na powyższym obrazku. Skorzystaj ze znacznika, który pojawi się na wejściu do namiotu by do niego wkroczyć.

W namiocie będziesz świadkiem sporu pomiędzy Archontami - Grobowym Ashe i Głosy Nerata. Znajdziesz tam również Żelazną Marszałek Erenyos i Piąte Oko, którzy są bezpośrednimi doradcami Archontów. Gdy tylko zbliżysz się do Archontów Zwrotka podpowie, abyś nie przerywał im kłótni. Możesz tym samym zyskać jej Lojalność jeśli skorzystasz z jej rady. Ostatecznie będziesz mógł się wtrącić, jeśli zrobisz to bezpośrednio to stracisz na reputacji u Grobowego Ashe, ale zyskasz u Głosy Nerata. Do dialogu włączy się Żelazna Marszałek Erenyos i korzystając z jej uprzejmości będziesz mógł przemówić do Archontów, czym z kolei zyskasz w Grobowego Ashe, a stracisz u Głosy Nerata.

Miej na uwadze, że wzrost reputacji u danego przywódcy idzie w parze ze wzrostem reputacji dla całej frakcji, więc koniecznie popieraj tego Archonta, do którego frakcji jest ci bliżej. Rozmowę możesz przeprowadzić na rozmaite sposoby, ale zwróć uwagę, że w czasie dialogu pojawia się nowa opcja dotycząca reputacji. Do tej pory mogłeś zyskać Przychylność jednej frakcji kosztem Wrogości drugiej. W tym wypadku pojawia się opcja "Strać Przychylność", która ma negatywne konsekwencje dla postępu dobrej reputacji, ale nie powoduje przyrostu wrogości dla danej frakcji/ przywódcy.

Niezależnie od twoich wyborów Głosy Nerata i Piąte Oko opuszczą namiot, a ciebie czeka dalsza rozmowa z przedstawicielami Wzgardzonych. Możesz dzięki temu zyskać większą Przychylność Wzgardzonych, aczkolwiek najważniejszym aspektem zakończenia misji Wola Hegemona jest licznik dni, do zrealizowania Edyktu, który pojawi się na prawej krawędzi górnego panelu.

Od tej pory musisz uważać na czas, jaki spędzasz w podróży i odpowiednio planować działania. Jeśli będziesz nieustannie podróżował bez wypełniania zadań to szybko okaże się, że nie wystarczy ci czasu by wykonać wszystkie niezbędne czynności przed realizacją Edyktu.

W namiocie Archonta znajdziesz też dwie skrzynie[1][2], które możesz przeszukać - Wola Hegemona - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

W namiocie Archonta znajdziesz też dwie skrzynie[1][2], które możesz przeszukać. Jedna z nich zabezpieczona jest zamkiem[1] wymagającym Przebiegłości na poziomie 32 punktów, ale Zwrotka dysponuje wspomnianą umiejętnością, dzięki czemu zyskasz dostęp do skrzyni. W namiocie możesz zdobyć Pióropusz Żelaznego Piechura, Buty Żelaznego Piechura i Turkus.

Poza tym możesz jeszcze porozmawiać z Archontem by dowiedzieć się więcej o sporze pomiędzy nim a Głosy Nerata i o sytuacji panującej w Studni Vendriena. Aby jednak przejść do rozmowy musisz go o nią poprosić, w przeciwnym wypadku każe ci wyjść z namiotu. Dzięki rozmowie możesz zyskać jego Przychylność w temacie jego braku zaufania do Głosy Nerata. Jest też możliwość zyskania przychylności Archonta Szkarłatnego Chóru jeśli postanowisz mu donieść o podejrzeniach Grobowego Ashe dotyczących jego powiązań z buntownikami. Uważnie dobieraj opcje dialogowe by po zakończonej rozmowie opuścić namiot.