Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M1 - Tyranny - Ruiny Obrzeżne
M1 - Tyranny - Ruiny Obrzeżne
Pytając go o dokumenty możesz wynegocjować niewielką zniżkę na towary.
Idąc na północ od miejsca gdzie Drastus był zakładnikiem znajdziesz zawalony fragment muru, na który możesz się wspiąć jeśli twój bohater ma 35 Atletyki. Znajdziesz tam miksturę niewidzialności.
Schodząc po linie znajdziesz tam kamienny stół, na którym leży bransoleta (+1 Witalność). Aby go zbadać dowolny z bohaterów musi dysponować Wiedzą na poziomie 35.
W pobliżu namiotu znajdziesz dwie skrzynie, które możesz przeszukać.
Aby dostać się do pojemnika musisz obejść południową linię murów obronnych, by wejść po linie na jeden z jego segmentów. Konieczne jest do tego posiadanie Atletyki na poziomie 30 punktów, aczkolwiek pozostawiona tam skrzynia jest zamknięta i potrzebujesz Przebiegłości na poziomie 39 punktów, by ją otworzyć.
Skrzynka w pobliżu bramy, tuż obok namiotu Szkarłatnego Chóru.
Beczka pomiędzy namiotami Wzgardzonych, tuż obok stołu z mapą.
Powiększ mapę

Ruiny Obrzeżne M1 - opis i mapa lokacji w Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Handlarz

Kwatermistrz – Pytając go o dokumenty możesz wynegocjować niewielką zniżkę na towary.

Skarb 1 – Idąc na północ od miejsca gdzie Drastus był zakładnikiem znajdziesz zawalony fragment muru, na który możesz się wspiąć jeśli twój bohater ma 35 Atletyki. Znajdziesz tam miksturę niewidzialności.

Skarb 2 – Schodząc po linie znajdziesz tam kamienny stół, na którym leży bransoleta (+1 Witalność). Aby go zbadać dowolny z bohaterów musi dysponować Wiedzą na poziomie 35.

Skarb 3 – W pobliżu namiotu znajdziesz dwie skrzynie, które możesz przeszukać.

Skarb 4 – Aby dostać się do pojemnika musisz obejść południową linię murów obronnych, by wejść po linie na jeden z jego segmentów. Konieczne jest do tego posiadanie Atletyki na poziomie 30 punktów, aczkolwiek pozostawiona tam skrzynia jest zamknięta i potrzebujesz Przebiegłości na poziomie 39 punktów, by ją otworzyć.

Skarb 5 – Skrzynka w pobliżu bramy, tuż obok namiotu Szkarłatnego Chóru.

Skarb 6 – Beczka pomiędzy namiotami Wzgardzonych, tuż obok stołu z mapą.

Legenda M1 - Tyranny - Ruiny Obrzeżne

Towarzysz - możesz go dodać do drużyny.

Handlarz

NPC

Skarb

Powyższa mapa prezentuje Ruiny Obrzeżne (Edngering Ruins), Czyli lokację w której rozpoczynamy rozgrywkę w Tyranny. Wskazana lokacja stanowi przede wszystkim miejsce gdzie poznasz podstawy rozgrywki: dialogi, walkę, generowanie Reputacji, interakcje ze światem i zdobywanie nowych Towarzyszy.

Zadania w Ruinach Obrzeżnych

Zadanie główne: Witaj w Ruinach (Welcome to Ruin) - automatycznie dodawane do dziennika po rozpoczęciu rozgrywki. Wszystkie działania niezbędne do ukończenia zadania znajdziesz w tym obszarze.

Zadanie główne: Wola Hegemona (The Conqueror's Will) - automatycznie dodawane do dziennika po rozpoczęciu rozgrywki. Zadanie jest aktywne, ale możesz je zrealizować dopiero w następnej lokacji.

Postaci niezależne w Ruinach Obrzeżnych

Aurora - jest to pierwsza postać z którą będziesz miał okazję rozmawiać. Wyjaśni podstawowe zagadnienia fabularne na początku rozgrywki. Na mapie wskazano jej położenie po ukończeniu zadania Witaj w Ruinach. Możesz wtedy z nią porozmawiać, żeby dowiedzieć się trochę więcej o sytuacji panującej w Studni Vendriena (Wendrien's Well). Jeśli w rozmowie z Aurorą poruszysz kwestię przebiegu starć, a w drużynie masz Zwrotkę (Verse), to wywiąże się spór pomiędzy Aurorą a twoją towarzyszką. Wybierając odpowiednią linię dialogową możesz zdobyć jedno z dwóch:

  • Przychylność Wzgardzonych i Bojaźń Zwrotki
  • Wrogość Wzgardzonych i Lojalność Zwrotki

Drastus - dowódca oddziału Wzgardzonych stacjonującego w Ruinach Obrzeżnych. Możesz z nim porozmawiać tylko pod warunkiem, że uratowałeś go kiedy był zakładnikiem. Po ukończeniu zadania Witaj w Ruinach znajdziesz go w miejscu oznaczonym na mapie wraz z Drwiącą Pożogą (Mocking Blaze) (M1,3). Będą prowadzili spór o los przywódcy Gwardii Vendieńskiej. Jeśli wtrącisz się do rozmowy to zostaniesz wezwany do mediacji i to od ciebie będzie zależeć los więźnia:

  1. Rozkaz egzekucji - Przychylność Wzgardzonych (Disfavored)
  2. Wcielenie do armii - Przychylność Szkarłatnego Chóru (Scarlet Chorus)

Jeśli zdecydujesz o karze śmierci dla Tarkisa Demosa to dodatkowo zdobędziesz osiągnięcie Steam - Powolna Śmierć.

Kwatermistrz - postać niezależna u której możesz wymienić ekwipunek po zakończeniu zadania Witaj w Ruinach. Jeśli dokładnie odczytasz dostępne kwestie dialogowe, to zobaczysz, że możesz poruszyć z nią temat jej pozwolenia na handel. Możesz wykorzystać fakt, że kobieta nie umie czytać i okłamać ją, że jej pozwolenie nie przewiduje handlowania bronią. W kolejnych partiach dialogu pojawi się opcja powiedzenia jej prawdy, ale z niej nie korzystaj. Ostatecznie będziesz mógł zaoferować jej poszerzenie licencji za odpowiednią opłatą. Możesz dzięki temu zyskać miedź, odłamek lazurolitu (Azurelith Shard) lub topór. Broń przyda się dla bohatera walczącego jednorącz, kamień dla maga, a jeśli żaden z powyższych do ciebie nie przemawia, to najlepiej będzie jeśli wybierzesz gotówkę.

Towarzysze w Ruinach Obrzeżnych

Zwrotka (Verse) - członkini Szkarłatnego Chóru. Jej towarzystwo jest odgórnie narzucone, ale możesz z niego zrezygnować po pierwszej walce. Zwrotka przydaje się szczególnie jeśli stworzony przez ciebie bohater nie dysponuje wysokim współczynnikiem Przebiegłości. Więcej na jej temat znajdziesz w sekcji Towarzysze.

Przeciwnicy w Ruinach Obrzeżnych

Tarkis Demos - dowódca Gwardii Vendrieńskiej. Atakuj go w pierwszej kolejności. Po zakończonej bitwie możesz zdecydować o jego losie.

Gwardia Vendrieńska - oddziały buntowników. Walczą na dystans i w zwarciu, nie stanowią większego zagrożenia.

Przejście do dalszych lokacji z Ruin Obrzeżnych

Obóz Wzgardzonych (Disfavored Camp)- wyjdź przez bramę we wschodniej części obozu. Na tym etapie gry możesz wyruszyć tylko do jednej lokacji. W lokacji docelowej będziesz mógł zakończyć zadanie Wola Hegemona.