Rozstaje Lethiany M11 - opis i mapa lokacji | Przystań | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 5050 Następna Akt II Przystań Centrum Władzy Poprzednia Akt I - Studnia Vendriena Cytadela Studni Vendriena Atak na Cytadelę Ważne miejsceDom Kalliona Żuraw i Studnia – Dom publiczny. Korzystając z oferowanych tutaj usług możesz za małe pieniądze otrzymać różne premie. Dom osadnika Dom Dei – Znajdziesz tu skrzynię z cennymi kamieniami (Przebiegłość 41). Kuźnia – Znajdziesz tu kobietę o imieniu Lohara. Skrzynia ze złamaną rękojeścią – Wymagana Przebiegłość 40, zanieś rękojeść do Kowala w twojej Wieży (po ukończeniu zadania głównego w tej lokacji będziesz mógł ulepszyć wieżę o Kuźnię) - będziesz w stanie stworzyć unikalną dwuręczną broń Strażnik. Dom osadnika – Wewnątrz znajdziesz 2 skrzynie Dom Eldiana – Eldian jest sołtysem wioski. Może ci powiedzieć dużo o tej lokacji, musisz porozmawiac z nim, by kontynuować główne zadanie Niespokojne wizje. Wejście / wyjście z wioski. Towarzysz - możesz go dodać do drużyny.Sirina – Sirinę spotkałeś wcześniej w Obozie Szkarłatnego Chóru. Teraz możesz przyłączyć ją do drużyny. Znajduje się wewnątrz budynku. HandlarzKupiec Praxus – Sprzedaje bronie do walki w zwarciu. Sklep Basili – Handlarka sprzedaje mikstury. Kupiec Tychus – Posiada bronie do walki na dystans (łuki, oszczepy). Harchiand Spiżowy – Akcesoria, bronie, zbroje i zwoje. Biotus – Handlarz oferuje różne przedmioty: średniej jakości pancerze i bronie, zwoje. Handlarka Helina – Oferuje opancerzenie wysokiej jakości (duży wybór). Skarb 1 – Skrzynia (wymagana Przebiegłość 40) - Zwój: Sigil Unieruchomienia (Akcent) Skarb 15 – Wymagana Przebiegłość 40 Skarb 17 – Wymagana Przebiegłość 45 Legenda M11 - Tyranny - Rozstaje Lethiany Ważne miejsce Towarzysz - możesz go dodać do drużyny. Handlarz Trenerzy umiejętności NPC Skarb. Po ukończeniu zadań w pierwszej lokacji i przejęciu cytadeli będziesz mógł wyruszyć do Rozstai Lethiany jako jednej z dwóch dostępnych wtedy lokacji. Jest to wioska kupców, dlatego warto przynieść tu trochę pierścieni. Do wielu domów możesz wejść, nie znajduje się w nich jednak nic ciekawego. Zadanie główne umożliwi ci przejęcie drugiej wieży, która może zostać ulepszona tak, by spełniała określone funkcje, będziesz mógł także korzystać z teleportacji. W zależności od tego jakich wyborów dokonałeś w czasie Podboju, na czele Rozstajów Lethiany mogą stać trzy frakcje: Szkarłatny Chór, Wzgardzeni i Spiżowe Bractwo. W większości przypadków pełni to jedynie funkcję kosmetyczną, gdyż nie możesz nawet porozmawiać z dużą częścią postaci, które tam znajdziesz. Jedynie zmienia się podłoże sporów, które prowadzą mieszkańcy i ich uczestnicy, ale są zawsze w tych samych miejscach niezależnie od decyzji z Podboju. Zmiany nie dotyczą kupców, których zawsze znajdziesz w lokacji bez względu na wynik Podboju. W okolicach domu sołtysa znajdziesz za to innego namiestnika lokacji. Zadania w Rozstajach LehtianyZadanie główne: Niespokojne wizje (Stirring Visions) - zadanie zaczynasz wcześniej, jednak tu następuje jego kontynuacja po rozmowie z sołtysem Eldianem (M11,8). Później musisz dostać się do Wieży Zmierzchu (Sunset Spire) przy wodospadach (M11,9). Zadanie główne: W cieniu Starych Murów - zadanie rozpoczniesz po atak Raetommona na Rozstaje Lethiany, jeśli należysz do Rebeliantów. Celem zadania jest odnalezienie i pokonanie Raemommona w Starych Murach przy Rozstajach Lethiany. Zadanie główne: Proces Archontów - w czasie rozmowy z Hirchandem Spiżowym dowiesz się, że Szkarłatny Chór wspierał rebeliantów dostawami żelaza. Ta informacja stanowi jeden z dowodów we wspomnianym zadaniu. Zadanie główne: Spiżowy Złodziej - misja związana ze ścieżką Wzgardzonych. Cel misji identyczny jak dla zadania W cieniu Starych Murów. Musisz odnaleźć i pokonać Reatommona. Postaci niezależne w Rozstajach LehtianyGravin - stojący przed Żurawiem i Studnią (M11,2) wraz z Obwisłą Powieką i Rozrywaczką Gardeł. Musisz rozstrzygnąć spór o to, kto będzie mógł korzystać z usług pewnego pana, Gravin czy jego przeciwniczki, które jak twierdzi, gnębią go. Przebieg dialogu nie ma znaczenia, zawsze prowadzi do trzech opcji na końcu: Wstaw się za Gravinem,Trzymaj stronę kobiet,Wygoń całą trójkę dając im zakaz na korzystanie z usług lokalu, zyskując tym samym Pomniejszą Przychylność Tunona.Dwie pierwsze decyzje nie mają żadnego wpływu na rozgrywkę, trzecia poza przychylnością, również. Opuszczą jednak miejsce swojego stacjonowania przed budynkiem. Pstryk i Tharek - Pstryk jest handlarzem, a Tharek (Szkarłatny Chór) żąda obniżki cen. Dostępnych jest pięć opcji: Pozwól, by Pstryk sam decydował o swoich cenach - Mniejsza Przychylność Tunona, Mniejsza Wrogość Szkarłatnego Chóru;Nakaż, by Pstryk udzielił rabatu dla Thareka i jego ludzi - Pomniejsza Przychylność Chóru, jednak Lantry zgodzi się z tą decyzją uznając ją za słuszną.Ustal zniżkę na konkretne towary (leki) - Drobna Przychylność Chóru, obie strony są zadowolone.Zawieszenie rozmów (piąta i szósta opcja dialogowa) - brak efektu.Wenhaver, Xenia i Półblizna (Half Scar) - Wenhaver została uznana za złodziejkę, lecz obie oskarżające nie są również bez winy... Dostępnych jest siedem opcji, lecz trzy dostępne są dopiero po uzyskaniu szczegółowych informacji od obu stron konfliktu: Ukarz Wenhaver: Średnia Przychylność Tunona, Średnia Przychylność Zespolonych.Nakaż Wen dołączyć się do bandy Półblizny: Średnia Przychylność Szkarłatnego Chóru, Średnia Wrogość Zespolonych.Xenia zostaje skazana na prace fizyczne za postawienie Wen w sytuacji bez wyjścia: Średnia Przychylność Chóru, Średnia Wrogość Zespolonych.Półblizna zostaje zdegradowana z obecnej rangi za kupno kradzionych rzeczy - brak zmian reputacji.Wenhaver zostaje poddana treningowi a potem włączona do Zespolonych: Średnia Przychylność Chóru, Średnia Przychylność Zespolonych.Wygnaj obie bandy z miasta: Średnia Wrogość Chóru, Średnia Wrogość Zespolonych.Zakończ spór bez karania kogokolwiek - brak zmian reputacji.Opój i Biba - ten spór ma raczej charakter żartobliwy, za niepodjęcie się osądu zyskujesz Mniejszą Przychylność Tunona. Jeśli zaś zdecydujesz się na nadzorowanie zawodów (w piciu alkoholu) możesz dopilnować, by w pewnym momencie "pojedynek" się zakończył lub zmusić ich do przedawkowania napitku, co zakończy się omdleniem jednego, a śmiercią drugiego zawodnika. Kończąc jednak zawody po 6 rundach masz cztery opcje werdyktu: Zwycięża Opój,Zwycięża Biba,Ogłoś remis,Zażądaj pierścieni w zamian za wyłonienie zwycięzcy - otrzymasz niecałe 100 pierścieni. Wcześniejsze opcje nie wpływają na przebieg wydarzeń.Eldian - sołtys wioski. Musisz porozmawiać z nim, by kontynuować wątek główny w tym miejscu (Niespokojne wizje). Może opowiedzieć ci także wiele o samej wiosce i jej historii. Żuraw i StudniaŻuraw i Studnia (M11,2) to dom publiczny. Możesz w nim skorzystać z różnych usług, by otrzymać tymczasowe premie do twoich umiejętności. Poniżej znajduje się lista osób premie jakie otrzymasz po zapłaceniu odpowiedniej ilości pierścieni. Baylen Turr - (pokój), 50 miedzi; Jednoręczne +1, Żywotność +1. Za skorzystanie z tej opcji odblokujesz osiągnięcie Rękodzieło.Evarista - 50 miedzi; Moc +2, Atletyka +2.Thallus - 50 miedzi; Dwuręczne +5, Parowanie +5.Sheila - 30 miedzi; Zmyślność +1.Roksana - 30 miedzi; Finezja +1, Unik +5.Charitus - 30 miedzi; Stanowczość +1, Wiedza +2.Philo - 50 miedzi; Chyżość +2, Bez broni +2.Pół-maszt (Half-Mast) - 25 miedzi; Przebiegłość +5, Żywotność -1. KuźniaUlantis może wskazać ci miejsce ukrycia specjalnych zapasów, jeśli w Trybie Podboju wcieliłeś do Chóru zwierzce. W szafach (wymagana Przebiegłość 25 i 40 możesz znaleźć kolejno: broń Młot zespolonych (Forge-Bound Hammer) oraz Schemat Łowca Głów (Headhunter). Jeśli chcesz odblokować osiągnięcie Steam "Bum" to musisz nieustannie zagadywać jedynego kowala, który pracuje w czasie twojego pobytu w kuźni. Powtarzaj czynność do chwili, aż kowal popełni błąd i zginie od wybuchu. Towarzysze w Rozstajach LethianySirina - kobieta o randze zbliżonej do stanowiska bohatera, która woli trzymać się blisko Szkarłatnego Chóru, w ich obozie miałeś również okazję spotkać ją po raz pierwszy; teraz znajdziesz ją w centralnej części wioski, w małym budynku zwanym Sanktuarium Siriny. Jeśli masz z nimi dobre kontakty, będziesz mógł ją zwerbować do swojej drużyny. Posługuje się ona Pieśniami - te podzielone są na strofy, w których każda trwa określoną ilość czasu w sekundach i powoduje inne efekty u twoich towarzyszy lub negatywne efekty u przeciwników, zależnie od wybranej pieśni. Unikalne ataki potrafią atakować wroga bezpośrednio, jednak umiejętne wykorzystanie Pieśni da ci dużą przewagę w walce. Posiada także specjalny parametr rozwoju postaci "Wykonanie (Performance)", który wpływa na jakość wykonywanych Pieśni. Następna Akt II Przystań Centrum Władzy Poprzednia Akt I - Studnia Vendriena Cytadela Studni Vendriena Atak na Cytadelę