Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Ścieżki M36 | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Ważne miejsce
Latarnia – By otworzyć drzwi na północy użyj kamieni Amith i Citren, drzwi po lewej otwierają się po użyciu Amith.
Latarnia – Użyj kamienia Citren, by otworzyć kolejne drzwi.
Skalna płyta – Naciśnij tą płytę, by odblokować drzwi po twojej prawej stronie.
Latarnia – By otworzyć kolejne drzwi użyj kamienia Rho. By iść przez drzwi na prawo musisz użyć kamienia Erim (w następnej komnacie).
Trzy latarnie – Połóż kamień Citren po lewej stronie, Rho pośrodku i Amith po prawej.
Przejście do kolejnej komnaty
Kamień Citren
Kamień Rho
Sigil – Sigil Cyklicznych Energii III, przeczytać go może jedynie Lantry z Wiedzą 57 i talentem Mówią Wieki.
Sigil 2 – Sigil Chaotycznego Opadu - przeczytać go może jedynie Lantry z Wiedzą 27 i talentem Mówią Wieki.
Legenda M36 - Tyranny - Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Ścieżki
Ważne miejsce
NPC
Skarb.
Wrogowie
Ścieżki to druga część labiryntu w Starych Murach. Podobnie jak wcześniej, napotkasz tu wiele niebezpieczeństw, a drogę do kolejnych pomieszczeń uzyskasz poprzez używanie ogniokluczy. Dodatkowo odbywa się tu część jednego z zadań pobocznych.
Zadania w Starych Murach - Ścieżki
Zadanie główne: Symfonia Kuźni / Łowy - Stare Mury to kolejny etap w przebiegu zadania.
Zadanie poboczne: Nie pozostaw za sobą nikogo - uratuj Czeladnika Garricka informując go o możliwości wyjścia ze Starych Murów, gdy oczyścisz drogę.
Postaci niezależne w Starych Murach - Ścieżki
Czeladnik Garrick - postać powiązana z zadaniem. Jeśli nie postanowisz go zabić, możesz wskazać mu bezpieczną drogę do wyjścia (dopiero, gdy ją oczyścisz w ramach zadania głównego).
Przeciwnicy w Starych Murach - Ścieżki
Zmory (Wisp) - zwracaj uwagę na ich kolor. Posiadają one różne odporności, w szczególności na żywioły ognia (czerwone) oraz na elektryczność i nierzadko lód (niebieskie). Mimo to nie są zwykle zbyt wytrzymałe i walka z nimi nie powinna stanowić dużego problemu.