Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M36 - Tyranny - Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Ścieżki
M36 - Tyranny - Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Ścieżki
By otworzyć drzwi na północy użyj kamieni Amith i Citren, drzwi po lewej otwierają się po użyciu Amith.
Użyj kamienia Citren, by otworzyć kolejne drzwi.
Naciśnij tą płytę, by odblokować drzwi po twojej prawej stronie.
By otworzyć kolejne drzwi użyj kamienia Rho. By iść przez drzwi na prawo musisz użyć kamienia Erim (w następnej komnacie).
Połóż kamień Citren po lewej stronie, Rho pośrodku i Amith po prawej.
Sigil Cyklicznych Energii III, przeczytać go może jedynie Lantry z Wiedzą 57 i talentem Mówią Wieki.
Sigil Chaotycznego Opadu - przeczytać go może jedynie Lantry z Wiedzą 27 i talentem Mówią Wieki.
Powiększ mapę

Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Ścieżki M36 | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Ważne miejsce

Latarnia – By otworzyć drzwi na północy użyj kamieni Amith i Citren, drzwi po lewej otwierają się po użyciu Amith.

Latarnia – Użyj kamienia Citren, by otworzyć kolejne drzwi.

Skalna płyta – Naciśnij tą płytę, by odblokować drzwi po twojej prawej stronie.

Latarnia – By otworzyć kolejne drzwi użyj kamienia Rho. By iść przez drzwi na prawo musisz użyć kamienia Erim (w następnej komnacie).

Trzy latarnie – Połóż kamień Citren po lewej stronie, Rho pośrodku i Amith po prawej.

Przejście do kolejnej komnaty

Kamień Citren

Kamień Rho

Sigil – Sigil Cyklicznych Energii III, przeczytać go może jedynie Lantry z Wiedzą 57 i talentem Mówią Wieki.

Sigil 2 – Sigil Chaotycznego Opadu - przeczytać go może jedynie Lantry z Wiedzą 27 i talentem Mówią Wieki.

Legenda M36 - Tyranny - Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Ścieżki

Ważne miejsce

NPC

Skarb.

Wrogowie

Ścieżki to druga część labiryntu w Starych Murach. Podobnie jak wcześniej, napotkasz tu wiele niebezpieczeństw, a drogę do kolejnych pomieszczeń uzyskasz poprzez używanie ogniokluczy. Dodatkowo odbywa się tu część jednego z zadań pobocznych.

Zadania w Starych Murach - Ścieżki

Zadanie główne: Symfonia Kuźni / Łowy - Stare Mury to kolejny etap w przebiegu zadania.

Zadanie poboczne: Nie pozostaw za sobą nikogo - uratuj Czeladnika Garricka informując go o możliwości wyjścia ze Starych Murów, gdy oczyścisz drogę.

Postaci niezależne w Starych Murach - Ścieżki

Czeladnik Garrick - postać powiązana z zadaniem. Jeśli nie postanowisz go zabić, możesz wskazać mu bezpieczną drogę do wyjścia (dopiero, gdy ją oczyścisz w ramach zadania głównego).

Przeciwnicy w Starych Murach - Ścieżki

Zmory (Wisp) - zwracaj uwagę na ich kolor. Posiadają one różne odporności, w szczególności na żywioły ognia (czerwone) oraz na elektryczność i nierzadko lód (niebieskie). Mimo to nie są zwykle zbyt wytrzymałe i walka z nimi nie powinna stanowić dużego problemu.