Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy (zachód) M25 - opis i mapa lokacji Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2016 5050 Następna Akt II Cmentarzysko Mieczy Wyłom między światami Poprzednia Akt II Cmentarzysko Mieczy Stare Mury (wschód) M24 SkarbySkarb 1 – Ognioklucz Saphir Skarb 2 – Kamień Oczyszczenia Skarb 3 – Ciężki Kamienny Klucz Ważne miejscaWejście do Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód Wejście do Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Środek Dowód z zadania Proces Archontów Fragment wzoru runicznego Wieży Morskiej Legenda M25 - Tyranny - Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Zachód Wrogowie Ważne miejsca Skarby Powyższa mapa prezentuje Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Zachód czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany z Wojną Domową. Zrealizujesz tutaj działania związane z zadaniami Wyłom między światami, Kamienie Oświecenia i Centrum Władzy. Poza tym dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie. Zadania w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - ZachódPrzeciwnicy w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - ZachódPrzejście do dalszych lokacji z Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Zachód Zadania w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - ZachódZadanie główne: Wyłom między światami - w tej lokacji będziesz kontynuował realizowanie zadania. Znajdziesz tutaj przedmioty niezbędne do dezaktywowania duchowej pułapki, która blokuje dostęp do ciała Pierwszego Regenta, a tym samym uniemożliwia ukończenie zadania. Zadanie główne: Centrum Władzy - w zachodniej części ruin, na wyższym piętrze lokacji możesz zdobyć kolejny odcisk znaku runicznego, który jest niezbędny do aktywacji Wieży Morskiej. Zadanie główne: Proces Archontów - w omawianej lokacji znajdziesz kolejny dowód potrzebny do ukończenia zadania. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale poświęconym danemu zadaniu. Zadanie poboczne: Kamienie Oświecenia - w tej lokacji możesz znaleźć drugi z niezbędnych przedmiotów. Po więcej informacji sięgnij do rozdziału dedykowanego niniejszemu zadaniu. Przeciwnicy w Starych Murach w Cmentarzysku Mieczy - ZachódZatrata - całkiem wytrzymała na obrażenia fizyczne zmora. Zadaje obrażenia elementalne od ognia, które nakładają efekt podpalenia. Obrażenia nie są znaczące, ale nałożenie kilku statusów na jednego bohatera może go szybko wyeliminować. Ognik - wrażliwa na obrażenia fizyczne zjawa. Zadaje obrażenia elementalne od elektryczności. Porusza się powoli i stanowi zagrożenie tylko w obliczu dużej przewagi liczebnej. Zagłada - potężna zjawa, która zazwyczaj pojawia się w towarzystwie słabszych okazów. Zadaje obrażenia magiczne i od żywiołów, które ignorują pancerz celu. Potrafi wysysać życie, więc najskuteczniejszą metodą walki z nią jest skupienie kilku bohaterów tylko na niej. Przejście do dalszych lokacji z Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - ZachódZ omawianej lokacji możesz dostać się jedynie do pozostałych lokacji związanych z ruinami Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy. Lokacja jest połączona ze wschodnią częścią wyższego piętra (Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Wschód) i możesz z niej wrócić do głównej sali ruin (Starych Murów w Cmentarzysku Mieczy - Środek). Następna Akt II Cmentarzysko Mieczy Wyłom między światami Poprzednia Akt II Cmentarzysko Mieczy Stare Mury (wschód) M24