Echowa Przeprawa M5 - opis i mapa lokacji w Tyranny Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 5050 Następna Akt I - Studnia Vendriena Obóz Wzgardzonych Echowa Wioska M6 Poprzednia Akt I - Studnia Vendriena Obóz Wzgardzonych Bitwa o Echową Przeprawę Ważne miejsceStanowisko dowodzenia Wschodni Most Zachodni Most Wejście do Echowej Wioski Skarb 1 – Łuk myśliwski Terasowca, Złamany Falks Skarb 2 – Zestawy obozowe, Mniejsza mikstura leczenia Skarb 8 – Zwój: Sigil Uwiądu (Rdzeń) Legenda M5 - Tyranny - Echowa Przeprawa Ważne miejsce Towarzysz - możesz go dodać do drużyny. Handlarz Trenerzy umiejętności NPC Skarb. Wrogowie Powyższa mapa prezentuje Echową Przeprawę (Echocall Crossing) czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany Edyktem Kyrosa. Zrealizujesz tutaj zadania związane z misją główną i poboczną, a także znajdziesz kilka skrzyń ze skarbami. Zadania w Echowej PrzeprawieWażne miejsca w Echowej PrzeprawiePostaci niezależne w Echowej PrzeprawiePrzeciwnicy w Echowej PrzeprawiePrzejście do dalszych lokacji z Echowej Przeprawy Zadania w Echowej PrzeprawieZadanie główne: Bitwa o Echową Przeprawę (The Battle of Echocall Crossing) - zadanie pojawi się w dzienniku po ukończeniu zadania Wola Hegemona. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu. Zadanie poboczne: Żelazo Zespolonych (Forge-Bound Iron) - zadanie otrzymasz od kowala obozu - Isotanisa w Obozie Wzgardzonych. Twoim celem jest odzyskanie skrzyń z żelazem, które możesz znaleźć w omawianej lokacji. Przejdź do rozdziału dedykowanego zadaniu by uzyskać więcej informacji na jego temat. Ważne miejsca w Echowej Przeprawie1. Stanowisko dowodzenia - na początku zadania znajdziesz tam dowódców obu frakcji i pozostałą część oddziału. 2. Most zachodni - zawalony most. W trakcie realizowania zadania głównego będziesz mógł przez niego przejść za pomocą liny. 3. Most wschodni - powiązany bezpośrednio z zadaniem głównym. Najpierw będziesz musiał na niego wejść, bu odwrócić uwagę buntowników, a kończąc etap zadania w tej lokacji opuścić go, by sojusznicy mogli przez niego przejść. 4. Wejście do Echowej Wsi - przejście prowadzące do dalszej lokacji związanej z zadaniami Bitwa o Echową Przeprawę i Żelazo Zespolonych. Tylko z oznaczonego miejsca możesz tam dotrzeć. Postaci niezależne w Echowej PrzeprawieAntio (M5,1) - Dowódca Wzgardzonych w bitwie o Echową Przeprawę. Możesz stanąć w jego obronie, by zyskać względy Wzgardzonych. Spowoduje to pogorszenie relacji z dowódcą Szkarłatnego Chóru i całą jego frakcją. Gorzki Żart (Bitter Quip)(M5,1) - Dowódca Szkarłatnego Chóru w bitwie o Echową Przeprawę. Podobnie jak w przypadku wcześniej opisanego dowódcy, możesz zająć jego stronę by zyskać przychylność Chóru, kosztem relacje ze Wzgardzonymi. Przeciwnicy w Echowej PrzeprawieMatani Sybil - dowódca obrony Echowej Przeprawy. Będziesz mógł chwilę z nią porozmawiać, żeby zrealizować założenia głównej misji. Na końcu etapu zadania Bitwa o Echową Przeprawę przeniesie się do sąsiedniej lokacji - Echowej Wsi. Gwardia Vendrieńska - jednostki walczące w zwarciu, łucznicy i magowie. Groźni w większych grupach. Przejście do dalszych lokacji z Echowej PrzeprawyPo ukończeniu wątku głównego pojawi się możesz przenieść się z tej lokacji bezpośrednio do kolejnego miejsca - Echowa Wieś (Echocall Village). Przejście zostało oznaczone na mapie, ponieważ tylko z jednego odnośnika podróży możesz się tam dostać i tylko z lokacji Echowa Przeprawa. Oczywiście możesz w każdej chwili opuścić tę lokację i przejść do dowolnej innej, wcześniej odkrytej i oznaczonej na mapie Studni Vendriena. Następna Akt I - Studnia Vendriena Obóz Wzgardzonych Echowa Wioska M6 Poprzednia Akt I - Studnia Vendriena Obóz Wzgardzonych Bitwa o Echową Przeprawę