Kukła (Effigy) M27 - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 5050 Następna Akt II Ziemie Sporne Wejście do Płonącej Książnicy M28 Poprzednia Akt II Cmentarzysko Mieczy Opoka Legenda M27 - Tyranny - Kukła NPC Skarby Wrogowie Powyższa mapa prezentuje Kukłę czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany z Wojną Domową. Dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie. Zadania w KuklePostaci niezależne w KuklePrzeciwnicy w KuklePrzejście do dalszych lokacji z Kukły Zadania w KukleZadanie główne: Gaszenie pożaru - w tej lokacji wykonasz pierwszą część zleconego przez Grobowego Ashe zadania, które polega na odbiciu Marica z rąk Gildii Mędrców. Zadanie główne: Więzy - zadanie możesz przyjąć od Marica tuż po jego uwolnieniu. Celem zadania jest uwolnienie członków oddziału Marica, a także zabicie Jeleny, która zdekonspirowała oddział zwiadowców i przyczyniła się do ich klęski. Postaci niezależne w KukleMaric - zwiadowca Wzgardzonych. W omawianej lokacji znajdziesz go na jednym z dachów, gdzie jest przetrzymywany jako więzień. Gdy go uratujesz wskaże ci położenie Płonącej Książnicy. Dodatkowo zleci ci zadanie związane ze wspomnianą lokacją. Przeciwnicy w KukleRenata - dowódca Mędrców stacjonujących w Kukle. Niezależnie od linii dialogowych będziesz musiał ją zabić, żeby uwolnić Marica. Acalia - Uczona. Dysponuje atakami obszarowymi, więc postaraj się szybko ją wyeliminować. Zwierzce - wytrzymałe na obrażenia fizyczne stwory, które dodatkowo są bardzo silne i dysponują atakami magicznymi. W pierwszym etapie starcia możesz je pominąć, żeby jak najszybciej wyeliminować magów. Potem skup na nich wszystkie siły. Mędrcy - wrażliwi na obrażenia fizyczne. Dysponują dużą gamą ataków magicznych, więc musisz skupić na nich duże siły. W przeciwnym wypadku bardzo szybko starcie zakończy się porażką Przejście do dalszych lokacji z KukłyWraz z zakończeniem wszystkich działań w lokacji, na mapie świata zostanie odblokowana lokacji Wejście do Płonącej Książnicy, gdzie będziesz mógł kontynuować działania związane z zadaniami w dzienniku. Następna Akt II Ziemie Sporne Wejście do Płonącej Książnicy M28 Poprzednia Akt II Cmentarzysko Mieczy Opoka