Wezwanie do broni (Call to Arms) - zadanie główne | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki związanej z zadaniem Wezwanie do broni. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku głównego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.
Początek zadania
Misja pojawi się w dzienniku wraz z rozpoczęciem aktu trzeciego opowieści. W ramach zadania musisz wyruszyć do Żelaznego Domostwa i tam omówić z Grobowym Ashe dalsze działania. Możesz wyruszyć do niego jeszcze przed procesem w Sądzie Tunona, ale najlepiej będzie jeśli zrobisz to bezpośrednio po nim.
Grobowy Ashe
W Żelaznym Domostwie spotkasz wszystkich najważniejszych przedstawicieli Wzgardzonych. Grobowy Ashe już na wstępie rozmowy wspomni, że sytuacja jest wyjątkowa. Dodatkowo naiwnie poprosi cię, byś najpierw rozprawił się z Głosami Nerata, a następnie wrócił do niego. Nie musisz się na to zgadzać.
Jeśli do tej pory wspierałeś Wzgardzonych i poziom Przychylności jest na poziomie przynajmniej 5 punktów, to z powodzeniem możesz rozkazać Archontowi Wojny, żeby poddał się i ci podlegał. W przeciwnym wypadku czeka cię ciężkie starcie z siłami Wzgardzonych.
Głosy Nerata
W Kakofonii czeka na ciebie walka ze wszystkimi siłami Chóru, które tam znajdziesz. Na powyższej mapie wskazano liczebność poszczególnych oddziałów z którymi musisz się zmierzyć zanim staniesz przed Archontem Wojny.
Jeśli udało ci się przekonać Ashe'a do posłuszeństwa, to teraz nie pozostaje nic innego jak zabicie Głosów Nerata. Walka z nim będzie ciężka, gdyż potrafi on przywoływać swoje kopie, które zadają całkiem spore obrażenia. Widowiskowa walka będzie też dosyć długotrwała, więc przed finałowym starciem zadbaj o zaopatrzenie członków drużyny w maksymalną ilość przedmiotów przywracających punkty zdrowia.
Wraz ze śmiercią Archonta Tajemnic misja zostaje zakończona.