6.8 Questy dodatkowe - Southern Windwalls | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
6.8 Questy dodatkowe - Southern Windwalls
1. Earthblade
START: rozmowa ze Skarvigem [Southern Windwalls]
PRZEBIEG:
1) rozmowa z Servant of the Deep [Stoneblade Mountain] 2) przekazanie Servant of the Deep 300 sztuk rudy [Stoneblade Mountain] 3) pokonanie pięciu magicznych golemów [Stoneblade Mountain] 4) rozmowa z Servant of the Deep [Stoneblade Mountain] 5) pokazanie zdobytego przedmiotu Skarvigowi [Southern Windwalls] 6) rozmowa z Urakiem (musisz zgodzić się na dalsze "formowanie" miecza) [Southern Windwalls] 7) zdobycie łez bezdusznej istoty (Tears of Soulless Being) [Howling Mounds] 8) zdobycie dwóch kamieni wiecznego ognia (Stone of Eternal Fire) [Eloni / Leafshade / Southern Windwalls / Farlorn's Hope x2 / The Rift] 9) zdobycie sztabki adamantium [Stoneblade Mountain] 10) zdobycie krwi demona [Mulandir / The Rift] 11) przekazanie wszystkich składników Urakowi [Southern Windwalls] |
KONIEC: powtórna rozmowa z Urakiem po pewnym czasie [Southern Windwalls]
NAGRODA: świetny miecz (tytułowy Earthblade)
2. The Bigger They Are...
START: rozmowa z Lordericem [Southern Windwalls]
PRZEBIEG:
1) zdobycie niezbędnych składników [Southern Windwalls] 2) przekazanie składników Lordericowi [Southern Windwalls] 3) zdobycie mięsa od Brona [Southern Windwalls] 4) podanie Horgrowi zatrutego mięsa (W NOCY!!!) [Southern Windwalls] |
KONIEC: zabicie Horgra nad ranem [Southern Windwalls]
NAGRODA: brak
3. Predator's Fur
START: odnalezienie jednego z futer [Southern Windwalls]
PRZEBIEG:
1) rozmowa z Mirią [Southern Windwalls] |
KONIEC: podarowanie Mirii trzech skór [Southern Windwalls]
NAGRODA: kurtka (Fur Jacket)
4. White Shadow
START: "rozmowa" z małym wilczkiem (Tinara's Cub) [Southern Windwalls]
PRZEBIEG:
1) podarowanie wilkowi kawałka mięsa od Brona [Southern Windwalls] 2) odeskortowanie wilczka do jego rodziców [Southern Windwalls] |
KONIEC: "rozmowa" z Tanarem [Southern Windwalls]
NAGRODA: cenny run (łucznik 11lvl)
5. Dragon Armor
START: zdobycie łusek małego smoka [Southern Windwalls]
PRZEBIEG:
1) pokazanie łusek Orthancowi [Greyfell] 2) zabicie Fyrmira [Farlorn's Hope] |
KONIEC: przekazanie łusek dorosłego smoka Orthancowi [Greyfell]
NAGRODA: świetna smocza zbroja (Dragonscale Armor, Dragonscale Greaves)