Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.3 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

QUEST (DODATKOWY): The Wound Tincture

Podejdź do Bahira i podaruj mu zdobyte lekarstwo - 5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Podejdź do Bahira i podaruj mu zdobyte lekarstwo. Idź za nim, po tym jak dowódca wojsk zostanie uzdrowiony rozpocznij rozmowę (Lord Commander Tynar). Dowódca podziękuje Ci za pomoc i odda do Twojej dyspozycji kilku swoich elitarnych żołnierzy. Tynar podpowie też co należy robić. W pierwszej kolejności musisz się zająć okolicznymi skautami podążając ścieżką ukazaną na filmiku przerywnikowym. Nie możesz pozwolić im uciec, bo jeśli zaalarmują główny obóz wroga, to bardzo szybko zjawi się tu cała armia.

Zapisz stan gry (najlepiej jest robić to po usunięciu każdego skauta) - 5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Zapisz stan gry (najlepiej jest robić to po usunięciu każdego skauta). Jeśli uważnie oglądałeś filmik, to powinieneś wiedzieć którędy należy iść. Musisz wybrać ścieżkę prowadzącą na płd-wsch. Stoją przy niej dwa charakterystyczne głazy. Po drodze będziesz wpadał na pojedyncze gobliny. NIE MOŻESZ pozwolić im uciec. Nie posuwaj się dalej dopóki nie zabijesz aktualnie atakowanego przeciwnika.

Jeszcze ciężej jest ubić wrogów oznaczonych jako Alert Post - 5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Jeszcze ciężej jest ubić wrogów oznaczonych jako Alert Post. Oni w ogromnej większości przypadków od razu próbują uciekać. Musisz działać szybko, istotną rolę odegra drużynowy łucznik, którego celne trafienia zatrzymają na chwilę uciekającego wroga. Przekrocz rzekę i wykończ wszystkich skautów na wschodzie (zaznaczono ich na mapie, jest ich w sumie czterech). Warto zapisać stan gry.

Podczas eliminowania skautów zauważyłeś pewnie polanę, na której znajdują się dwa monumenty - 5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Podczas eliminowania skautów zauważyłeś pewnie polanę, na której znajdują się dwa monumenty. Idź tam. Niestety, okolica jest patrolowana przez spore grupy minotaurów. Staraj się nie rozpoczynać jednocześnie kilku walk, w krytycznych sytuacjach możesz wycofywać się do obozu, gdzie otrzymasz darmowe leczenie. Musisz przejąć monument bohaterów (Hero Monument) oraz elfów (Elf Monument). Przyzwij wszystkich pozostałych bohaterów (powinno być ich trzech). W skład drużyny powinien wchodzić kapłan, który na bieżąco mógłby leczyć rannych. Dla pewności zapisz stan gry.

Będziesz musiał założyć tu bazę - 5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Będziesz musiał założyć tu bazę. Zanim jednak to zrobisz musisz się odpowiednio przygotować do odpierania nadchodzących ataków. Posiadane jednostki wyślij do ukazanego na screenie przesmyku. To właśnie stąd będą nadchodziły główne ataki. Jednego ze swoich bohaterów przemieść natomiast na zachód od monumentu elfów. Jest tu niewielki korytarz, z którego od czasu do czasu spróbują skorzystać przeciwnicy. Jest ich niewielu, tak więc pojedynczy bohater spokojnie sobie z nimi poradzi.

Po raz pierwszy będziesz musiał postawić wioskę elfów - 5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Po raz pierwszy będziesz musiał postawić wioskę elfów. Schemat budowy jest trochę inny. Absolutny priorytet to zbieranie drzewa. Jest ono potrzebne (w dużych ilościach) do niemal wszystkiego. Przyzwij 15 robotników i poślij ich do ścinania drzew. Uwaga! Pilnuj tego, aby nie przekraczali przesmyku, przy którym stoją Twoje oddziały. Pozostała piątka musi możliwie jak najszybciej postawić chatkę drwala, leśniczego (nawet dwie) oraz małe centrum dowodzenia.

Jeśli zakupiłeś wcześniej plany budowli dostaw tartak, wstrzymaj się natomiast z drugą chatką drwala, najlepiej do momentu gdy będziesz mógł ścinać posadzone przez leśniczych drzewa. W przeciwnym przypadku Twoi drwale masowali zaczęliby wychodzić na niebezpieczne terytorium. Często zapisuj stan gry. Musisz się liczyć z tym, że wróg będzie organizował regularne wypady do Twojej bazy. Posiadane jednostki powinny sobie jednak radzić (korzystaj z usług kapłana). Postaw też zbrojownię (Armory). Oprócz tego musisz dobudować magazyn (na pożywienie), gatherer hut (zbiera jedzonko z okolicznych krzaków, są na płn-wsch) oraz chatkę myśliwego. Z racji tego, iż masz już zapewne sporo drewna część robotników zajmujących się drzewami odeślij do zbierania żywności. Rozpocznij produkcję jednostek bojowych w proporcjach: 80% Warder (stróż), 20% Ranger (łowca). Nowe jednostki dołączaj do głównej armii, która stacjonuje na wschodzie.

Jeden z głównych atutów elfów to możliwość budowania licznych wież strzelniczych - 5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Jeden z głównych atutów elfów to możliwość budowania licznych wież strzelniczych. Do produkcji wymagają one tylko drewna. Z racji tego, iż masz do dyspozycji leśniczych jego ilość jest praktycznie nieograniczona! Nie bój się, wieżyczki możesz a nawet powinieneś stawiać masowo. Docelowo powinno to wyglądać tak jak na screenie. Wieżyczki muszą uniemożliwić wrogom dostęp do bazy od wschodu. Jeśli chcesz możesz dla pewności dostawić 2-3 w miejscu, w którym stoi pojedynczy bohater (zachód), dzięki czemu będziesz mógł go spokojnie odesłać do reszty drużyny.