5.16 [ROZDZIAŁ 2] Godwall cz.2 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Ruszaj na górę (najlepiej po odparciu większego ataku przez wieżyczki strzelnicze). Po kilku chwilach dojdziesz do rozwidlenia dróg. Na początek wybierz lewą odnogę. Masz tu kolejny obóz do zburzenia a także mnóstwo zwierząt, które warto upolować. Po walkach pojawi się tu John Goddard, porozmawiaj z nim. Otrzymasz klucz do bramy. Prowadzi ona do krasnoludzkich konstrukcji znajdujących się na północy. Zanim jednak się tam udasz radziłbym skierować się na wschód (omijając rozwidlenie dróg) a to dlatego, że w pobliżu znajduje się znacznie większy obóz wrogich sił. | |
Idź do samego końca a gdy tylko będziesz mógł skieruj się na południowy-wschód. Zanim rozpoczniesz atak upewnij się, że masz co najmniej 30-40 jednostek. Wiele z nich tu na pewno polegnie. W pierwszej kolejności skoncentruj się na wieżyczkach strzelniczych. Twój główny bohater powinien natomiast atakować najsilniejsze jednostki wroga i w miarę szybko je likwidować. Po skończonych walkach KONIECZNIE zbadaj okoliczne skrzynie, w jednej z nich znajdziesz lek (Gwen's Medicine), który musisz oczywiście ze sobą zabrać. Wracaj do miejsca, w którym stoi John Goddard. | |
Właściwą armię pozostaw przy Johnie a do obozu krasnoludów skieruj tylko głównego bohatera (bramę otworzysz otrzymanym przed chwilą kluczem). Zauważ, że jest tu gotowa baza, którą musisz tylko zaludnić. Przyzwij tylu krasnoludzkich robotników, aby w pełni zajęli wszystkie postawione konstrukcje. Dobuduj kilka nowych farm. Koniecznie przyzwij krasnoludzkiego tytana (golem), dobrze byłoby też nadrobić ewentualne straty przyzywając kilka dobrych jednostek. Osobiście polecam Elite wspieranych kapłanami (Battlepriest). Zanim ruszysz dalej powiększ armię do co najmniej 50 jednostek. Przy okazji warto też zapisać stan gry. | |
Zbierz całą armię i ruszaj na górę jedyną możliwą drogą. Po dotarciu do rozwidlenia dróg (świecący pilar) wybierz północną odnogę. Jeśli chcesz możesz pozostawić tu całą armię a ruszyć tam tylko głównym bohaterem. Dojdziesz w końcu do chatki Margay, porozmawiaj z nią. Dowiesz się co nieco o jej mężu Vintusie, który jest przetrzymywany przez bandytów a także lokalnym przywódcy wrogich wojsk - Kiarze. Zbadaj dokładnie okolicę a z pewnością znajdziesz kilka cennych skarbów. | |
Kieruj się cały czas na górę trzymając przy tym południowego klifu. Na płd-wsch odnajdziesz kolejną, znacznie większą bazę bandytów. Podobnie jak wcześniej, jak najszybciej zburz wieżyczki a głównego bohatera poślij do walki z najsilniejszymi jednostkami. Po raz pierwszy odnajdziesz tu znak wilka (Wolfsign), pozostawiają go po sobie wybrani dowódcy wrogich wojsk. Zbieraj te przedmioty gdyż w dalszej części gry będzie je mógł wymienić na monety. |
Po skończonych walkach porozmawiaj z Sunderem, który się tu pojawi. Dowiesz się, że bandyci są w posiadaniu leku potrzebnego jego córce. Na szczęście masz już ten przedmiot dzięki czemu automatycznie zaliczysz to niewielkie zadanie.
QUEST (DODATKOWY): Gwens Medicine
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Gwens Medicine