5.19 [ROZDZIAŁ 2] The Rift cz.1 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Na starcie załączy się krótka scenka z rozmowy z Talią Storm, która pobiegnie ukatrupić tutejszego demona - Ulathera. Nie będzie chciała w ogóle zaczekać na głównego bohatera. Nie sugeruj się podpowiedziami odnośnie tego, iż potrzebujesz armii do ukończenia tego etapu. Twój bohater spokojnie sobie poradzi w pojedynkę. Odnotuj znajdujące się tu skrzynie (chwilowo zamknięte) i ruszaj na wschód. Koniecznie zapisz stan gry! |
QUEST (OBOWIĄZKOWY): The Phoenix
QUEST (OBOWIĄZKOWY): Four Time Shards
QUEST (OBOWIĄZKOWY): Through The Rift
Misja ta sprawia wrażenie bardzo trudnej, w praktyce okazuje się, iż można ją ukończyć bez większych problemów aczkolwiek stanie się tak tylko wtedy gdy zignorujesz jej dokładne zbadanie a skoncentrujesz się na zaliczeniu właściwych questów. Spokojnie, nic na tym nie tracisz. Na południu planszy znajdują się co prawda skrzynie z cennymi skarbami, ale w moim przekonaniu nie warto się do nich przebijać. Biegnij cały czas na wschód starając się przy tym nie wdawać w żadne większe starcia. Jeśli już do nich dojdzie to w pierwszej kolejności eliminuj najsilniejszych przeciwników a także tych, którzy mogą przyzywać słabsze jednostki. | |
Po drodze wpadniesz na co najmniej jedną grupę demonów, możesz spróbować je ominąć lub wywabiać pojedyncze okazy. Po dotarciu do miejsca, w którym stoi Talia uaktywnij Bindstone i zapisz stan gry. Porozmawiaj z Talią, która pobiegnie zabić demona. Niestety, nie uda się jej to, będziesz ją musiał uratować. | |
Na szczęście okaże się, że Ulather nie zastosuje podobnego triku z zamrażaniem tak więc będziesz go mógł spokojnie ukatrupić. Mój wojownik pokonał go w przeciągu kilku sekund. Po walce koniecznie zbadaj ciało demona a odnajdziesz między innymi świecący klucz, którym otworzysz skrzynie przy portalu wiodącym do Mulandir, krew (Demon Blood) oraz dwa cenne runa. Porozmawiaj z Talią, która podziękuje Ci za pomoc. Będziesz ją musiał odeskortować do miejsca startu, czyli portalu wiodącego do Mulandir. | |
Zauważ, że na zachodzie pojawiły się spore grupki demonów, nie musisz się jednak obawiać, że dotrą do miejsca, w którym pokonałeś Ulathera. Jeśli chcesz możesz udać się na północ. Odnajdziesz tu dwa monumenty: bohaterów (przyzwij całą drużynę) oraz trolli (niestety, nie możesz jeszcze z niego skorzystać). Zanim ruszysz na zachód koniecznie zapisz stan gry! | |
Zbierz drużynę i ruszaj na zachód. Okazjonalnie będziesz wpadał na demony, latające stwory czy węże. Nie powinny Ci one jednak sprawić żadnych problemów. Pamiętaj o tym, aby poległych członków drużyny od razu przyzywać. Nie musisz się martwić o Talię, która poradzi sobie z atakującymi ją potworami. |