5.16 [ROZDZIAŁ 2] Godwall cz.3 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Często zapisuj stan gry! Ruszaj dalej na północ, warto jest na bieżąco uzupełniać ewentualne straty. Dojdziesz do kolejnego, jeszcze większego obozu. Uważaj na wrogich magów, ich czary są wyjątkowo silne. Zburz wszystkie wrogie budynki, jeśli chcesz możesz porozmawiać z Tamirą. Armię pozostaw w miejscu, w którym znajdowała się wroga baza, głównym bohaterem skieruj się natomiast na wschód. Dojdziesz do większej polanki. Znajdują się tu aż dwa monumenty - ludzi i elfów. Uaktywnij je. | |
Czekają Cię kolejne wyczerpujące walki. Zburz cztery wieże i kieruj się dalej na wschód. Misja ta pod wieloma względami przypomina Wildland Pass chociaż jest od niej zdecydowanie prostsza. Będziesz musiał przebijać się przez kolejne zastępy wrogich jednostek. Bardzo często są one wspierane okolicznymi wieżami strzelniczymi. Ponownie zwracam Twoją uwagę na magów, których eliminuj w pierwszej kolejności. Posuwaj się sukcesywnie na wschód burząc wszystkie napotkane budowle. | |
Dobrze jest po drodze zapisać stan gry. Po dotarciu do wschodniej części obozu zostaniesz zaatakowany przez gryfa (Dark Griffonrider). To bardzo silnik przeciwnik, na tej planszy pojawią się jeszcze dwie takie jednostki. Na szczęście w starciu z Twoją armią dość szybko polegnie tak więc straty nie będą znaczące. Uwaga! Zanim ruszysz na wschód koniecznie zbadaj okolicę, w jednej ze skrzyń powinieneś odnaleźć cenny run. | |
Ostatni obóz znajduje się na południowym-wschodzie. Po skończonych walkach porozmawiaj z Cordem Dunnahanem. Podziękuje Ci za pomoc, dowiesz się też o bitwie mającej miejsce w Farlorn's Hope. Jeśli pokażesz zdobyte znaki wilka (Wolfsigns) dowodzącemu tamtejszymi wojskami Halicosowi to otrzymasz od niego cenną nagrodę. Możesz ruszać na północ. Po drodze zapisz stan gry. |
QUEST (DODATKOWY): Wolfsign
Będziesz musiał wyeliminować dość silną grupę złożoną z magów, kilku zwykłych wojowników i gryfa. Dojdziesz w końcu do miejsca, w którym stacjonuje Kiar. Na szczęście zarówno on jak i jego podwładni nie będą mieli najmniejszych szans w starciu z Twoją armią. Koniecznie zbadaj ciało Kiara i trzy skrzynie znajdujące się przy portalu wiodącym do Mulandir. Znajdziesz w nich plany budowli i jednostek orków. Porozmawiaj z Vintusem. Dowiesz się co nieco o artefakcie, który chciał zdobyć Machlan. Co więcej, Vintus powie Ci gdzie on się znajduje! | |
Zaznacz tylko głównego bohatera, do tego zadania nie potrzebujesz posiadanej armii. Będziesz musiał wrócić się aż do miejsca, w którym znajduje się baza krasnoludów. Zauważ, że na zachodnim jej brzegu znajduje się wąska ścieżka. Idź tam, po drodze będziesz musiał pozbyć się niegroźnego pajączka. Zbadaj widoczny na screenie pień (charakterystyczna niebieska otoczka) a odnajdziesz wspomniany przez Vintusa artefakt. Wracaj z nim do portalu. Skorzystaj z niego, aby przenieść się do Mulandir. |
QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): On The Godswall