5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.1 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Tuż po przekroczeniu portalu załączy się scenka. Całe Shiel zostało przejęte przez wrogie siły, włącznie z twierdzą Urtan. Einar poleci Ci skontaktować się z kapitanem Bahirem, szefem tutejszych wojsk, który być może ma plan usunięcia wrogich wojsk. Biegnij za Einarem. Po drodze wpadniecie na kilku przeciwników. Jeśli chcesz możesz go zatrzymać i przekazać mu zdobyte na poprzedniej planszy głowy. Musisz mieć ich pięć! W nagrodę otrzymasz 8 srebrnych monet. Korzystając z okazji, że jest trochę spokojniej zapisz stan gry. |
QUEST (OBOWIĄZKOWY): The Liberation Of The Shiel
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Head Hunt
Po chwili dotrzecie do obozowiska. Porozmawiaj z kapitanem Bahirem. Dowiesz się co nieco o aktualnej sytuacji. Niestety, Bahir nie będzie chciał Ci przekazać swych wojsk. Dowiesz się natomiast, że dowódca sił został otruty i musi jak najszybciej dostać antidotum. Bahir poleci Ci skontaktować się z Shan Muir z Liannon. | |
Jeśli chcesz możesz porozmawiać z tutejszym handlarzem, koniecznie kup od niego plany elfickich budowli. Korzystając z okazji dobierz sobie na spokojnie członków drużyny. Możesz mieć trzech kompanów. Mnie udało się ich spokojnie dozbroić z przedmiotów zebranych w poprzednich lokacjach. Nie muszę chyba mówić, że najlepsze rzeczy powinien dostać główny bohater... Aktywuj Bindstone i zapisz stan gry. Możesz skorzystać z możliwości teleportacyjnych głazu, oczywiście jeśli aktywowałeś te na poprzednich planszach. Przenieś się do Liannon. | |
Powinieneś pojawić się przy monumencie, wykorzystaj go do przywołania pozostałych członków drużyny. Pamiętaj, że jeśli zginą zawsze możesz ponownie ich przyzwać. Biegnij na wschód. Shan Muir jest w wiosce, w trakcie rozmowy dowiesz się, że potrzebuje specjalnego zielska. Jest ono w posiadaniu jednego z goblinów. Musisz go zabić i przynieść jej Alfalas Herb. Pobiegnij na północ. Zagadaj do strażnika stojącego przy moście. Poproś go o klucz otwierający północną bramę, biegnij tam. | |
Po przekroczeniu bramy skieruj się na północny-wschód. Zapisz stan gry. Dotrzesz do niewielkiego obozowiska goblinów. Skorzystaj z czarów, aby podpakować swoich ludzi i atakuj. Skoncentruj się na postaci Burgle'a. Dopiero gdy on padnie zajmij się pozostałymi goblinami i okolicznymi budynkami. Zbadaj zawartość trzech skrzyń, w środkowej znajdziesz upragnione ziele. | |
Nie wracaj jeszcze do Shan Muir. Zamiast tego skieruj się na zachód. Wpadniesz tu na innego mocnego goblina - Klingzoga. Walka z nimi nie sprawi Ci jednak żadnych problemów. Koniecznie zbadaj ciało zabitego goblina. Znajdziesz bardzo ważny przedmiot - Klingzog's Leggings. Wykorzystasz go do zaliczenia dodatkowego questu, zbadaj też skrzynię. |