5.20 [ROZDZIAŁ 3] Frost Marsh cz.3 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Kiedy cała drużyna będzie w komplecie ruszaj na południowy-zachód. Natrafisz tu na kolejne lodowe golemy, tym razem będziesz je już musiał pokonać. O wiele ważniejsze jest natomiast to, aby powalić głównego przeciwnika tej planszy - ogromnego golema Frozen One. Nie zdziwisz się chyba jeśli powiem, że to jeden z najtrudniejszych przeciwników z jakimi do tej pory przyszło Ci walczyć. |
Taktyka walki jest jednak stosunkowo prosta, na pożarcie wysyłasz trolle a gdy golem będzie zajęty ich usuwaniem podbiegasz do niego bohaterami i zaczynasz go obijać. Korzystaj z czarów i dodatkowych umiejętności. Po walce zbadaj skrzynię, której pilnował Frozen One a odnajdziesz upragniony run mrocznych elfów.
Możesz tu pozostawić całą drużynę, bo nie będziesz musiał już korzystać z jej usług. Wybierz głównego bohatera i wracaj na południe do Craiga. Porozmawiaj z nim a dowiesz się, że zdobyłeś wystarczającą ilość przedmiotów potrzebnych do zbudowania armii w Southern Godmark. Zanim jednak się tam udasz warto jest zaliczyć dodatkowy quest. Skorzystaj z Bindstone'a, aby teleportować się do Howling Mounds (południowa część mapy, tam gdzie startowałeś). | |
Zapisz stan gry! Zauważ, że cała centralna część mapy została opanowana przez wrogie siły. Na początek radziłbym udać się na północ trzymając jednocześnie wschodniej części mapy. Po kilku chwilach natrafisz na sporą grupkę Amra's Avengers. Dobrze wyposażony bohater powinien sobie spokojnie poradzić z usunięciem widocznych na screenie przeciwników. W przeciwnym przypadku musiałbyś ponownie skonstruować podstawową bazę na południu. Jeśli wcześniej nie korzystałeś z usług The Sleeping Figure możesz się udać na północ i poprosić truposzaka o pomoc. | |
Na zachodzie stacjonuje spora grupka cieni (Shadows), to zdecydowanie bardziej wymagający przeciwnicy. Dobrze jest odpowiednio podpakować postać przed rozpoczęciem walki, na szczęście okazuje się, iż duchy mają kiepski współczynnik obrony i w bezpośredniej walce dość szybko giną. Korzystając z okazji zbadaj całą centralną część mapy (okolice krasnoludzkiego monumentu). | |
Grób Amry znajduje się na wschodzie, niedaleko jeziora. Miejsce to ukazałem na screenie. Zanim cokolwiek zrobisz koniecznie zapisz stan gry! Próba odczytania znajdujących się na nagrobku informacji spowoduje, iż pojawi się tu kolejna grupa przeciwników. Wśród nich jest wyjątkowo silny End of All Hope (30 poziom doświadczenia!). Dobrze jest spróbować rozdzielić wrogów, tak aby walkę z nim podjąć w samotności. Niestety, jeśli nie grasz wojownikiem to najprawdopodobniej będziesz musiał skorzystać z jednego z monumentów i zbudować niewielką bazę. Po walce udaj się do grobu Amry i pokonaj go (teraz jest duchem). |
Zbadaj jego pozostałości a odnajdziesz wspaniałą zbroję oraz nagolenniki. Wracaj do Frost Marsh. Na południe od miejsca, w którym stoją Urias i Craig jest portal. Skorzystaj z niego.
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Amra And Lea
QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): The End Of The Order