5.7 [ROZDZIAŁ 1] The Shiel cz.2 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
QUEST (DODATKOWY): Klingzog's Leggings
Możesz już wracać do Shan Muir. Podaruj jej zdobyte ziele a po chwili otrzymasz gotowe antidotum. Nie wracaj jeszcze do Shiel, zamiast tego zajmiemy się zaliczeniem kilku pobocznych questów. Jeśli to koniecznie, wylecz drużynę. Możesz też sprzedać niepotrzebne przedmioty u lokalnych kupców. Wojownicy powinni zakupić jakieś porządne mieczyki. | |
Pamiętasz kopalniany budynek, przy którym walczyłeś z duchem? Udaj się tam całą drużyną. Po drodze koniecznie zapisz stan gry. Zauważ, że pojawił się tu nowy duch - Ghost of the Scribe, musisz go pokonać. Dobrze jest skorzystać z czarów, które tymczasowo zwiększą siłę zadawanych obrażeń lub ochronią przed rzucanymi przez ducha magicznymi pociskami. Po skończonej walce zabierz pozostawione przez ducha przedmioty. |
QUEST (DODATKOWY): From The Deep
Na początek udaj się do Ortaha (jeśli nie pamiętasz - stoi na zachód od monumentu). Podaruj mu zdobyty pierścień. Otrzymasz nagrodę - Ravencap (hełm). Zauważ jednak, że duch wyrzucił także inny przedmiot - magiczną księgę. Idź z nią do Dariusa (wioska). Od niego otrzymasz świetną tarczę - Lavastone Mageshield. | |
W miejscu, w którym stał Ghost of the Scribe pojawił się nowy duch - Ghost of the Scout. Możesz spróbować go pokonać. Zanim przystąpisz do walki zapisz stan gry! Ten duch jest świetnym wojownikiem. Radziłbym więc wystawić swoich wojowników na pierwszy ogień a magów/łuczników pozostawić z tyłu. Możesz sobie pomóc czarami. Zabierz pozostawiony przez ducha pierścień. Ponownie udaj się do Ortaha. Podaruj mu zdobyty pierścień. Nagroda obejmuje tę samą kategorię - otrzymasz Ring of Dawn and Dusk, który szczególnie przyda się postaci maga. | |
Wracaj do Bindstone'a i teleportuj się do Greyfell (ostatniego ducha questu From The Deep zostawimy sobie na później). Zacznij od rozmowy z Gabarem. Magiczne pióro, którego szukał już masz. Otrzymałeś je dosłownie przed chwilą (było przy zabitym kopalnianym duchu). Gabar potrzebuje kolejnego przedmiotu - magicznej kredy, na szczęście ją też już masz. Kreda była w posiadaniu zombiaka Gulkara (Leafshade). Gabar poprosi Cię o jeszcze jedną przysługę. Chce abyś zaniósł szaty Tanarda to Tanary, lokalnej szwaczki. Znajdziesz ją w płn-zach sektorze miasta. |
QUEST (DODATKOWY): Magical Artefacts
Od Tanary dowiesz się, że jedyną rzeczą, która może "uratować" szatę Tanarda jest jedwab kamiennego pająka. Tym zadaniem zajmiemy się znacznie później. W trakcie rozmowy wspomnij też o przedmiocie zdobytym w Liannon (Klingzog's Leggings). Tanara nieznacznie go przerobi, dzięki czemu otrzymasz wyśmienite spodnie, w moim przekonaniu najlepsze W OBECNYM stadium rozgrywki (podaruj je głównemu bohaterowi). |
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Klingzog's Leggings
Pozostało Ci już tylko jedno zadanko. Musisz odnaleźć Valdis - stoi na południe od portalu prowadzącego do Liannon. Dowiesz się, że handlarka czeka dopiero na dostawę. Jeśli chcesz możesz na własną rękę poszukać jej dostawcy - Flanna Godersena. Ponoć jest w The Shiel, ale tak naprawdę spotkasz go w Wildland Pass. Wracaj do Bindstone'a i teleportuj się do Shiel. |