Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6.1 Questy obowiązkowe | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Questy obowiązkowe

Jeśli nie korzystałeś wcześniej z tego poradnika a nie potrafisz ukończyć jakiegoś zadania to dobrze trafiłeś. Odnajdziesz tu spis wszystkich questów, zarówno obowiązkowych jak i dodatkowych. Przy każdym z nich podaję trzy ważne informacje: miejsce uaktywnienia, lokacje, w których dokonywane sa uaktualnienia (np. przy odnalezieniu potrzebnych składników) oraz moment, w którym zostaje zakończony. W przypadku opisu questów pobocznych nie podaję oczywistej rzeczy - za zaliczenie każdego z nich otrzymasz trochę doświadczenia.

01. To Greyfell

START: Greyfell - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Greyfell - po drugiej rozmowie z Sartariusem

02. Attack of the Cave Orcs

START: Greyfell - po pierwszej rozmowie z Sartariusem

KONIEC: Greyfell - po odparciu ataku orków i zakomunikowaniu o tym Sartariusowi

03. Darius the Cartographer

START: Greyfell - po drugiej rozmowie z Sartariusem

KONIEC: Liannon - po rozmowie z Dariusem

04. The Path to Eloni

START: Liannon - po rozmowie z Dariusem

KONIEC: Liannon - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Eloni

05. Drums in the Forest

START: Eloni - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Eloni - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Leafshade

06. Through the Forest of Shadows

START: Leafshade - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Leafshade - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do The Shiel

07. The Liberation of The Shiel

START: The Shiel - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: The Shiel - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Wildland Pass

08. At the Wildland Pass

START: Wildland Pass - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Wildland Pass - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Frost Marsh

09. Return to Greyfell

START: Frost Marsh - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Greyfell - po rozmowie z Sartariusem

10. Marcia

START: Greyfell - po rozmowie z Sartariusem

KONIEC: Northern Windwalls - po ostatniej rozmowie z Marcią

11. The Battle of Stonewell

START: Northern Windwalls - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Northern Windwalls - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Southern Windwalls

12. Into The Greydusk Vale

START: Northern Windwalls - po ostatniej rozmowie z Marcią

UAKTUALNIENIE: Southern Windwalls - po rozmowie ze Skarvigiem

KONIEC: Southern Windwalls - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Greydusk Vale

13. Border Warfare

START: Greydusk Vale - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Greydusk Vale - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Howling Mounds

14. The Mask of Belial

START: Greydusk Vale - po rozmowie z Uriasem

UAKTUALNIENIA: Greydusk Vale - po odnalezieniu połówki Malicora; Howling Mounds - po pokonaniu Korshara i zdobyciu jego połówki

KONIEC: Whisper - po rozmowie z duchem Hokana i oddaniu mu obu połówek maski

15. The Howling Mounds

START: Howling Mounds - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Howling Mounds - po walce z Korsharem

16. The Whispering City

START: Howling Mounds - po walce z Korsharem

UAKTUALNIENIE: Whisper - po rozmowie z Utharem

KONIEC: Whisper - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Godwall

17. The Phoenix

START: Whisper - po rozmowie z duchem Hokana

UAKTUALNIENIE: Mulandir - po rozmowach ze strażnikiem (The Guardian)

KONIEC: Greyfell - po rozmowie z Gabarem (wcześniej musisz pokonać Mechlana)

18. On the Godswall

START: Godwall - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Godwall - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Mulandir

19. Four Time Shards

START: Mulandir - po rozmowie ze strażnikiem (The Guardian)

UAKTUALNIENIA: Godwall - artefakt niedaleko bazy krasnoludów; Farlorn's Hope - po rozmowie z Elwen i odnalezieniu jej części artefaktu; Farlorn's Hope - przy ciele Fyrmira (smoka); The Rift - w nagrodę za okazanie pomocy Talii

KONIEC: Mulandir - po przekazaniu wszystkich części artefaktu strażnikowi (The Guardian)

20. Through the Rift

START: The Rift - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: The Rift - po ostatniej rozmowie z Talią

21. Wolf and Dragon

START: Farlorn's Hope - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Farlorn's Hope - po rozmowie z Halicorem (bandyci muszą być już pokonani)

22. Counter-Attack

START: Greyfell - po rozmowie z Gabarem (pod koniec drugiego rozdziału)

KONIEC: Frost Marsh - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

23. The End of the Order

START: Frost Marsh - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Frost Marsh - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Southern Godmark (musisz mieć niezbędne runa)

24. Bladestorm

START: Southern Godmark - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Southern Godmark - po rozmowie z Craigiem oraz Uriasem i skorzystaniu z portalu wiodącego do Nightwhisper Dale

25. To Urgath

START: Nightwhisper Dale - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Nightwhisper Dale - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Breathing Forest

26. The Breathing Wood

START: Breathing Forest - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Breathing Forest - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Sharrowdale

27. The Circle Closes

START: Sharrowdale - automatycznie, po znalezieniu się na planszy

KONIEC: Sharrowdale - po zabiciu ostatniego Soulforgera