6.1 Questy obowiązkowe | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Questy obowiązkowe
Jeśli nie korzystałeś wcześniej z tego poradnika a nie potrafisz ukończyć jakiegoś zadania to dobrze trafiłeś. Odnajdziesz tu spis wszystkich questów, zarówno obowiązkowych jak i dodatkowych. Przy każdym z nich podaję trzy ważne informacje: miejsce uaktywnienia, lokacje, w których dokonywane sa uaktualnienia (np. przy odnalezieniu potrzebnych składników) oraz moment, w którym zostaje zakończony. W przypadku opisu questów pobocznych nie podaję oczywistej rzeczy - za zaliczenie każdego z nich otrzymasz trochę doświadczenia.
01. To Greyfell
START: Greyfell - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Greyfell - po drugiej rozmowie z Sartariusem
02. Attack of the Cave Orcs
START: Greyfell - po pierwszej rozmowie z Sartariusem
KONIEC: Greyfell - po odparciu ataku orków i zakomunikowaniu o tym Sartariusowi
03. Darius the Cartographer
START: Greyfell - po drugiej rozmowie z Sartariusem
KONIEC: Liannon - po rozmowie z Dariusem
04. The Path to Eloni
START: Liannon - po rozmowie z Dariusem
KONIEC: Liannon - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Eloni
05. Drums in the Forest
START: Eloni - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Eloni - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Leafshade
06. Through the Forest of Shadows
START: Leafshade - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Leafshade - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do The Shiel
07. The Liberation of The Shiel
START: The Shiel - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: The Shiel - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Wildland Pass
08. At the Wildland Pass
START: Wildland Pass - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Wildland Pass - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Frost Marsh
09. Return to Greyfell
START: Frost Marsh - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Greyfell - po rozmowie z Sartariusem
10. Marcia
START: Greyfell - po rozmowie z Sartariusem
KONIEC: Northern Windwalls - po ostatniej rozmowie z Marcią
11. The Battle of Stonewell
START: Northern Windwalls - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Northern Windwalls - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Southern Windwalls
12. Into The Greydusk Vale
START: Northern Windwalls - po ostatniej rozmowie z Marcią
UAKTUALNIENIE: Southern Windwalls - po rozmowie ze Skarvigiem
KONIEC: Southern Windwalls - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Greydusk Vale
13. Border Warfare
START: Greydusk Vale - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Greydusk Vale - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Howling Mounds
14. The Mask of Belial
START: Greydusk Vale - po rozmowie z Uriasem
UAKTUALNIENIA: Greydusk Vale - po odnalezieniu połówki Malicora; Howling Mounds - po pokonaniu Korshara i zdobyciu jego połówki
KONIEC: Whisper - po rozmowie z duchem Hokana i oddaniu mu obu połówek maski
15. The Howling Mounds
START: Howling Mounds - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Howling Mounds - po walce z Korsharem
16. The Whispering City
START: Howling Mounds - po walce z Korsharem
UAKTUALNIENIE: Whisper - po rozmowie z Utharem
KONIEC: Whisper - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Godwall
17. The Phoenix
START: Whisper - po rozmowie z duchem Hokana
UAKTUALNIENIE: Mulandir - po rozmowach ze strażnikiem (The Guardian)
KONIEC: Greyfell - po rozmowie z Gabarem (wcześniej musisz pokonać Mechlana)
18. On the Godswall
START: Godwall - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Godwall - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Mulandir
19. Four Time Shards
START: Mulandir - po rozmowie ze strażnikiem (The Guardian)
UAKTUALNIENIA: Godwall - artefakt niedaleko bazy krasnoludów; Farlorn's Hope - po rozmowie z Elwen i odnalezieniu jej części artefaktu; Farlorn's Hope - przy ciele Fyrmira (smoka); The Rift - w nagrodę za okazanie pomocy Talii
KONIEC: Mulandir - po przekazaniu wszystkich części artefaktu strażnikowi (The Guardian)
20. Through the Rift
START: The Rift - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: The Rift - po ostatniej rozmowie z Talią
21. Wolf and Dragon
START: Farlorn's Hope - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Farlorn's Hope - po rozmowie z Halicorem (bandyci muszą być już pokonani)
22. Counter-Attack
START: Greyfell - po rozmowie z Gabarem (pod koniec drugiego rozdziału)
KONIEC: Frost Marsh - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
23. The End of the Order
START: Frost Marsh - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Frost Marsh - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Southern Godmark (musisz mieć niezbędne runa)
24. Bladestorm
START: Southern Godmark - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Southern Godmark - po rozmowie z Craigiem oraz Uriasem i skorzystaniu z portalu wiodącego do Nightwhisper Dale
25. To Urgath
START: Nightwhisper Dale - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Nightwhisper Dale - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Breathing Forest
26. The Breathing Wood
START: Breathing Forest - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Breathing Forest - automatycznie, po skorzystaniu z portalu wiodącego do Sharrowdale
27. The Circle Closes
START: Sharrowdale - automatycznie, po znalezieniu się na planszy
KONIEC: Sharrowdale - po zabiciu ostatniego Soulforgera