5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.3 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
QUEST (DODATKOWY): Amra And Lea
QUEST (DODATKOWY): Soulstones
Idź na północ. Porozmawiaj z Valdis, aby przekazać jej dobre wieści. Podaruj jej przesyłkę, którą zdobyłeś niedawno temu w The Shiel. Valdis podziękuje Ci za pomoc, otrzymasz też Wound Tincture potrzebny do zaliczenia questu dla Swerdis zamieszkującej Eloni. |
QUEST (DODATKOWY): The Wound Tincture
Na koniec udaj się jeszcze na południe. Musisz odnaleźć Castagira, ten przerażony nekromanta boi się demonów, które ponoć nieustannie na niego polują. Jedynym ratunkiem jest magiczny pierścień, tylko on może go uchronić przed demonami. Korzystając z okazji porozmawiaj z okolicznymi handlarzami, posiadają oni przedmioty szczególnie wartościowe dla postaci wojownika. Dla pewności zapisz też stan gry. Skieruj się do Bindstone'a, aby przeteleportować głównego bohatera do Liannon. |
QUEST (DODATKOWY): Shadow World
Korzystając z okazji możesz zatroszczyć się o swoich kompanów. Na obecnym stadium rozgrywki powinieneś mieć już ich czterech. Dobrze gdyby chociaż połowa z nich miała świetne przedmioty. Najlepsze rzeczy powinno podarować się wojownikowi lub łucznikowi, magowie i tak zawsze stoją z tyłu. Przyzwij oczywiście wszystkich możliwych bohaterów korzystając z okolicznego monumentu. Udaj się do wioski, aby porozmawiać z Dariusem. On sam nie będzie Ci nic chciał powiedzieć o zdobytej księdze. |
W ramach pocieszenia dostaniesz natomiast całkiem niezły magiczny przedmiot - pierścień Silversnake.
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Echoes
Porozmawiaj ze stojącym przy jednym ze wschodnich budynków Sunderem. Prześlij mu pozdrowienia od Orthanca, w trakcie rozmowy dowiesz się, że Shan Muir była siostrą Lei. Idź z nią porozmawiać (wybierz ostatnią opcję dialogową). Shan Muir opowie Ci całą historię, nadmieni też, że w okolicach ruin jej domu ciągle ktoś się kręci. Będziesz musiał to zbadać. Zapisz stan gry. | |
Opuść wioskę korzystając ze ścieżki prowadzącej na północ. Przejdź przez most a następnie skieruj się na północny-wschód. Po chwili dojdziesz do zniszczonego domu. Faktycznie, w okolicy znajduje się trzech bandytów. Będziesz ich musiał zabić, na szczęście nie będą oni stanowili zbyt dużego wyzwania, szczególnie jeśli masz przy sobie kompanów. Pamiętaj tylko o tym, aby w pierwszej kolejności skoncentrować siłę ciosów na ich przywódcy. Zbadaj ciało lidera bandytów a znajdziesz tajemniczy list od Sentosa z Greyfell. Ten quest za chwilę będziemy kontynuować. | |
Wracaj do Shan Muir i poproś ją o lek dla Hermita. Kobieta nie będzie go chciała jednak przekazać a to dlatego, iż uważa go za mordercę. Może Ci co najwyżej podarować miksturę, która ulży jego bólom. Ważne jest to, że po raz pierwszy od niepamiętnych czasów będziesz mógł dokonać wyboru, który wpłynie na dalszy przebieg gry. Odebranie od Shan Muir mikstury potoczy quest w pozytywnym kierunku, z kolei zmuszenie jej do oddania leku otworzy przed Tobą alternatywną aczkolwiek znacznie trudniejszą drogę. Na dodatek zakończy się ona śmiercią Hermita. Zdecydowanie polecam łagodną wersję, tym bardziej, że obie opcje są nagradzane taką samą ilością punktów doświadczenia. | |
Koniecznie zapisz stan gry! Pamiętasz duchy, z którymi walczyłeś na wschodzie? Najwyższa pora zakończyć ten quest. Pozostał Ci już tylko Udwin (20 poziom doświadczenia), walka z pewnością nie będzie łatwa aczkolwiek udało mi się ją zakończyć bez straty żadnego z przyzwanych bohaterów. Idź do ustalonego miejsca (na wschód od wioski). Jeśli chcesz możesz porozmawiać z duchem Udwina aczkolwiek i tak wszystko sprowadzi się do walki. Nie próbuj nawet rzucać na ducha czarów gdyż nie mają one na niego żadnego wpływu. Dobrze jest mieć pod ręką 1-2 dobrych wojowników, koniecznie muszą być oni wspierani przez dobrego łucznika. |
Po walce zbadaj pozostałości po duchu a odnajdziesz pierścień Udwina (wymaga postaci na 12 poziomie doświadczenia). Nie musisz go już nikomu oddawać, on sam jest za to bardzo wartościowy, warto go sobie zachować (ja od razu przekazałem go głównemu bohaterowi). Wracaj do Bindstone'a i teleportuj się z powrotem do Greyfell.
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): From The Deep