5.15 [ROZDZIAŁ 2] Whisper cz.3 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Kieruj się na wschód, jest tu niewielka ścieżka. Najprawdopodobniej zostaniesz zaatakowany ze wzgórza przez silnych magów (Lea's Avenger). Niestety, nic na to nie poradzisz. Postaraj się jak najszybciej uciec z ich pola rażenia. Posuwaj się na północ trzymając jednocześnie wschodniej krawędzi planszy. Musisz zniszczyć dwa obozy, drugi, znacznie większy ukazałem na screenie. Nie sugeruj się tym, że przeciwników jest wielu, w ogromnej większości przypadków zginą bardzo szybko. Zburz wszystkie wrogie budynki a następnie zbadaj okoliczne skrzynie. | |
Zapisz stan gry! Najwyższa pora zająć się nekromantami, którzy przed chwilą atakowali Cię ze wzgórza. Wejdź na nie całą armią i zacznij kierować się na południe. Będziesz musiał pokonać kilka Lea's Avenger. To wyjątkowo wymagający przeciwnicy. Dobrze jest wystawić do walki z nimi wszystkich bohaterów i enta a także mieć pod ręką możliwie jak najwięcej jednostek leczących. | |
Skieruj całą armię na południe. Podejdź głównym bohaterem do grobu Lei. Przy próbie oględzin pojawi się jej duch (15 poziom doświadczenia), który jednak nie będzie miał szans w starciu z całą armią. Po walce zbadaj pokonanego ducha a odnajdziesz dwa przedmioty - list i błyskotkę. Oba są dla Shan Muir z Liannon, do tego zadania wrócimy trochę później. Uzupełnij skład armii i ruszaj dalej na północ. Po drodze warto zapisać stan gry. |
QUEST (DODATKOWY): Amra And Lea
Po dotarciu do skrzyżowania skieruj się na zachód. Uwaga! Nie idź na północ! Jeśli zbytnio zbliżysz się do Ismaila błyskawicznie zginiesz! Tylko Uthar może go pokonać. Po kilku chwilach dotrzesz do ukazanego na screenie miejsca. Zabij strażnika i zbliż się do mozaiki. Jeśli masz jeszcze pierwszy element układanki (podarował Ci go Jon z Greydusk Vale) to możesz go spróbować włożyć.
Zadanie to jest wyjątkowo ciężkie, dlatego też uznałem, iż najlepiej żebym dał Ci w tej kwestii wolną rekę. Wracaj tu kiedy uznasz, iż Twój bohater jest wystarczająco silny. Za każdym razem będziesz musiał pokonać wyjątkowo silnych strażników, którzy mają przy sobie kolejny fragment układanki. Pojawiają się oni na płd-wsch (dwa razy) i południu (ostatni fragment). Na koniec musisz pokonać strażników właściwej mozaiki (sześć szkieletorów, każdy na 22 poziomie doświadczenia!). Wybór należy do Ciebie :-) Na pewno warto spróbować gdyż przeciwnicy będą pozostawiali po sobie wyjątkowo cenne przedmioty. | |
Aby zaliczyć ostatnią część zadania dla Uthara skieruj się na zachód. Dojdziesz do ukazanej na screenie wieży. Musisz pokonać trzecią grupę nieumarłych, która jest jednak znacznie słabsza od poprzednich. Pokonaj ostatniego bossa (Manifest of Terror), zabierz miecz Uthara, który był w jego posiadaniu i wracaj z nim do właściciela. Dla pewności możesz po drodze zapisać stan gry. | |
Podejdź do Uthara i przekaż mu dobre wieści, ten wyruszy w stronę Ismaila, aby go zabić. Możesz za nim biec. Jeśli chcesz podejrzeć rozgrywaną między nimi walkę podeślij w to miejsce jedną ze słabszych jednostek. Nie może to być główny bohater gdyż każdy kto znajdzie się w polu rażenia fioletowych "kulek" zginie na miejscu! Po bitwie ponownie porozmawiaj z Utharem a otrzymasz jego podziękowania. | |
Udaj się do ruin na płn-wsch. Po chwili załączy się scenka z rozmowy pomiędzy głównym bohaterem a duchem Hokana. W zamian za maskę Beliala podzieli się on z Tobą cennymi informacjami. Z rozmowy wynikną dwie ważne rzeczy: będziesz musiał zabić Soulforgera a także znaleźć magiczny artefakt - Phoenix Stone. Aby go zdobyć musisz dotrzeć do Mulandir, jedyna droga prowadzi przez Godwall. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy skieruj się do północnego portalu. Uwaga! Zbadaj też zawartość znajdującej się przy nim skrzyni, znajdziesz kolejny cenny plan. |
QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): The Mask Of Belial
QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): The Whispering City
QUEST (OBOWIĄZKOWY): The Phoenix