5.11 [ROZDZIAŁ 2] Southern Windwalls cz.2 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
QUEST (DODATKOWY): White Shadow
Pamiętasz farmę na północy? Wróć się tam i porozmawiaj z Bronem Gonnarem. Poproś go o mięso dla wilka, początkowo nie będzie Ci chciał go przekazać, ale na widok kilku monet zmięknie. Jeśli chcesz możesz też wypytać Brona o problemy z gigantem Horgrem. Wracaj z mięsem do wilka i podaruj mu je ("rozmowa"). Wilk zacznie biec na północ, podążaj jego śladami. Korzystającz z okazji możesz przyjrzeć się miejscom na południe od zniszczonego obozu (tylko jeśli jest noc!). Zapamiętaj zamkniętą bramę oraz wąską ściężkę, która prowadzi do legowiska giganta. | |
Biegnij za małym wilczkiem, trafisz w końcu do jego rodziców (screen). Spróbuj zaprzyjaźnić się z Tanarem. W nagrodę za ukończenie tego zadania otrzymasz bardzo cenny run (łucznik), z którego warto będzie już wkrótce skorzystać. Co więcej, do momentu opuszczenia tej planszy Tanar będzie Ci towarzyszył. To świetny kompan, jeśli tylko zadbasz o to, aby nie zginął, to wspomoże Cię w najcięższych walkch. Ruszaj na południowy-wschód. Po drodze zapisz stan gry. |
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): White Shadow
Wpadniesz tu na kilku Beastmanów (ludzi-bestii). Nie stanowią oni jednak dla drużyny zbyt dużego wyzwania. Koniecznie zabieraj pozostawiane przez wrogów grzywy (Beastman Manes). Skieruj się na południe, odnajdziesz tu obóz ludzi-bestii. Musisz się go pozbyć, pamiętaj o tym, aby w trakcie walki odsuwać magów i łuczników do tyłu a do bezpośrednich walk wystawiać wojowników. Jedna z bestii pozostawi po sobie Predator's Fur (futerko). Automatycznie ukatywni to dodatkowy quest.
Wracaj na północ, niedaleko Brona stoi Miria, porozmawiaj z nią. Jeśli oddasz jej trzy grzywy i zdobyte właśnie futerko to przygotuje dla Ciebie wspaniałą skórzaną zbroję. Uwaga! Jeśli nie masz trzech grzyw to skieruj się na wschód od zniszczonego przed chwilą obozu, wpadniesz tam na kilka dodatkowych bestii. Nie zapomnij też przeszukać skrzyń w zniszczonym obozie ludzi-bestii! W jednej z nich znajdziesz Bitting-Fern, pierwszy ze składników potrzebnych do otrucia giganta. |
QUEST (DODATKOWY): Predator's Fur
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Predator's Fur
Joshua, człowiek, którego poszukujesz stoi na północ od miejsca, w którym swój obóz miały bestie. Porozmawiaj z nim. Uda Ci się go przekonać, aby spróbował odkupić swe winy. Joshua pomoże Ci w dotarciu do smoka. Na początek musicie dostać się do bramy prowadzącej do wschodniej części mapy. Biegnij więc w tę stronę aczkolwiek po drodze powinieneś dokładnie badać okolicę. Wpadniesz na kilku wrogów, których zdecydowanie warto zabić. | |
Po dotarciu do bramy zagadaj do Joshuy a następnie strażnika. Poproś go o otworzenie bramy. Ponownie porozmawiaj z Joshuą, tymczasowo dołączy on do drużyny, dobrze byłoby go nie stracić tak więc na bieżąco lecz ewentualne rany, których może doznać. Zanim wejdziesz do Coldmark koniecznie zapisz stan gry. Podobnie jak w przypadku poprzedniej planszy, dobrze jest zwiedzić wszystkie zakamarki tej części mapy. Znajdziesz tu mnóstwo skrzyń, ale i przeciwników, dzięki którym można zdobyć cenne doświadczenie. Ja zaznaczę tylko te miejsca, które powinny być dla Ciebie najważniejsze. | |
Spotkasz tu mnóstwo nekromantów i czarodziejów, w pierwszej kolejności eliminuj tych drugich. Mają niewiele energii tak więc dobry wojownik szybko sobie z nimi poradzi. Nie próbuj walczyć z potworami przyzywanymi przez nekromantów, gdy zginą ich mistrzowie stwory również polegną. W zachodniej części Coldmark, poza przeciwnikami oczywiście, nie znajdziesz nic ciekawego. Po dotarciu do ukazanego na screenie miejsca na wszelki wypadek uaktywnij monument. Uaktywnij też okoliczny Bindstone i zapisz stan gry. Ruszaj na południe (a następnie płd-wsch). | |
Dobrze jest cały czas kierować się na południe i dokładnie zbadać całą okolicę. Niedaleko miejsca, w którym stoczyłeś walkę z kilkoma silniejszymi pajączkami znajdziesz skrzynię. Zainteresować powinna Cię jej zawartość, znajdziesz bowiem drugi składnik trucizny - Weavergern. Zabierz go i kontynuuj eksplorację okolicy. |