5.6 [ROZDZIAŁ 1] Leafshade cz.4 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Zacznij posuwać się na południowy-wschód. Twój priorytet to wieże strzelnicze (jedną z nich ukazałem na screenie). Koniecznie musisz się nimi zająć, bo zadają Twoim wojskom najpoważniejsze rany. Pamiętaj o trzymaniu kleryków z tyłu, w miarę możliwości rzucaj też czary obronne lub wzmacniające siłę jednostek. Powinieneś tu wpaść na kolejnych przywódców z głowami do zebrania, w sumie musisz zdobyć pięć takich trofeów. | |
Przekrocz most, kieruj się na wschód. Będziesz musiał usunąć dwie kolejne wieże strzelnicze. Zatrzymaj się po dotarciu do widocznego na screenie miejsca. To wejście do głównej bazy orków. Nie atakuj widocznych jednostek dopóki nie będziesz miał wystarczająco silnej armii. Jeśli w poprzednich bojach poniosła znaczne straty uzupełnij je przyzywając nowych wojowników z drugiego monumentu. Zapisz stan gry. | |
Ruszaj do ataku. W pierwszej kolejności musisz się pozbyć jednostek, które stały w wąwozie. Dopiero gdy one padną skieruj się do właściwego obozu. Okaże się, że jest pilnowany przez trolla (10 poziom doświadczenia). Postaraj się rozdzielić swoje wojska, tak aby równocześnie mogły się zająć potworem i najbliższymi wieżami strzelniczymi. | |
Niestety, najprawdopodobniej dojdzie do tego, że Twoje rozdziały zaczną chaotrycznie atakować wszystkie wrogie budynki. Jeśli jednak udało Ci się pokonać trolla i zniszczyć chociaż część wież strzelniczych, to nie powinno Cię to zbytnio martwić. Musisz zniszczyć wszystkie wrogie budynki, tak aby zatrzymać produkcję jednostek. Po skończonych walkach podejdź do południowej bramy i porozmawiaj z Einarem. Zakomunikuj mu o zniszczeniu wszystkich obozów. W nagrodę otrzymasz całkiem niezły pierścień. Zbadaj też wszystkie okoliczne skrzynie. Teoretycznie możesz już udać się do portalu, radziłbym jednak zostać tu jeszcze na chwilę. | |
Zapisz stan gry. Zauważ, że na płd-zach jest niezbadana ścieżka. Udaj się tam Z CAŁĄ ARMIĄ. Zostaniesz zaatakowany przez kilka wrogich jednostek. W szczególności uważaj na zombiaka Gulkara (14 lvl), który jest wyjątkowo silnym przeciwnikiem. To jeszcze nie wszystko. Udaj się na południe, teleportuje się tu kilka wrogich jednostek, m.in. golem. Na szczęście z pomocą armii szybko je pokonasz. Dokładnie zbadaj ciała poległych przeciwników, znajdziesz m.in. Invocation Chalk (magiczną kredę). | |
Pozostała Ci już tylko jedna czynność - uwolnienie uwięzionych sióstr. Udaj się do północnego mostu, który ponownie przekrocz. Wybierz południową drogę. Załatw pierwszych przeciwników. O wiele ważniejsze jest natomiast to, aby szybko uporać się z bestiami, które pilnują zakładników. Będą one próbowały zlikwidować niepotrzebny balast gdy tylko się do nich zbliżysz. Po skończonej walce porozmawiaj z dowolnym zakładnikiem. Otrzymasz nagrodę w postaci kryształu ZA KAŻDĄ uwolnioną łuczniczkę! | |
Wracaj do Sinwen i przekaż jej dobre wieści. Oprócz tego możesz porozmawiać z nią na inny temat, związany z wyprodukowaniem magicznych przedmiotów. Są to pierścień Nightglow oraz hełm Spellmask. Do ich wykonania potrzebujesz kilku przedmiotów, jeśli jednak dokładnie badałeś ciała pokonanych wrogów to będziesz miał wszystkie składniki. W nagrodę za uratowanie łuczniczek Sinwen wykona dla Ciebie Nightglow i Spellmask bez żadnych opłat! Radziłbym oba przedmioty od razu założyć, szczególnie jeśli gra się wojownikiem. |
Wracaj do portalu prowadzącego do Shiel i skorzystaj z niego. Uwaga! Przy portalu są dwie skrzynie z planami elfickich budowli. Koniecznie je zbadaj a plany od razu dołącz do listy (musisz wybrać zakładkę Elfy).
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): The Hostages
QUEST (DODATKOWY): Spellwork
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Spellwork
QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): Through The Forest Of Shadows