Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5.5 [ROZDZIAŁ 1] Eloni cz.4 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Możesz już iść do obozu - 5.5 [ROZDZIAŁ 1] Eloni cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Możesz już iść do obozu. Po drodze zapisz stan gry. Jeśli chcesz możesz porozmawiać ze znajdującymi się tu osobami. Podejdź do jednej z łuczniczek, które przed chwilą odesłałeś do obozu (Eloni Ranger, oznaczona wykrzyknikiem). Podziękuje Ci za pomoc. Otrzymasz cenną nagrodę - łuk (Silverbow).

To nie wszystko - 5.5 [ROZDZIAŁ 1] Eloni cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

To nie wszystko! Okazuje się, iż zagubiły się cztery grupy łuczniczek przy czym Ty musisz odnaleźć trzy. Na szczęście do pozostałych dwóch bezproblemowo dotrzesz. Druga grupa jest na wschód od DRUGIEGO monumentu. Odeślij ją w identyczny sposób. Udaj się do obozu i porozmawiaj z przywódczynią tej grupy.

Ostatnia grupa znajduje się na wschód od miasta elfów - 5.5 [ROZDZIAŁ 1] Eloni cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Ostatnia grupa znajduje się na wschód od miasta elfów. Niedaleko tego miejsca znajdował się wrogi obóz. Tradycyjnie już powiedz, że okolica jest czysta. Porozmawiaj z przywódczynią w obozie. W nagrodę otrzymasz dość kiepskawy hełm, który od razu powinieneś przeznaczyć na sprzedaż.

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): The Last Of The Archers

Korzystając z tego, że jesteś w obozie możesz odwiedzić kupca Marka Shamira. Ma on kilka ciekawych rzeczy na sprzedaż, w dalszej części gry można też u niego zakupić kryształy.

Idź na północny-wschód (cały czas pozostając w obozie - 5.5 [ROZDZIAŁ 1] Eloni cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Idź na północny-wschód (cały czas pozostając w obozie!). Znajdziesz tu skrzynię, którą oczywiście zbadaj. Wyjdź z obozu, kieruj się na południe a następnie południowy-zachód. Powinieneś znaleźć tu niezbadaną ścieżkę. Po drodze miniesz Sindare (nie warto z nią rozmawiać). Znajdziesz się przy bramie, która prowadzi do obozu ogrów. Porozmawiaj ze stojącym przy niej Jenquai. Dowiesz się, że ogry porwały kilku kupców i przetrzymują ich przy kamieniołomie. Musisz ich uwolnić.

QUEST (DODATKOWY): The Free Traders

Podejdź do bramy i skorzystaj z klucza, który podarowała Ci Lysande - 5.5 [ROZDZIAŁ 1] Eloni cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Podejdź do bramy i skorzystaj z klucza, który podarowała Ci Lysande. Koniecznie zapisz stan gry. Po chwili wpadniesz na sporą grupkę ogrów. Jeśli możesz korzystaj z czarów, najlepiej takich, które tymczasowo wzmocnią wszystkie jednostki. Po walce skieruj się na południe i porozmawiaj z Shadirą. W trakcie rozmowy dowiesz się, iż szukała bardzo rzadkiego przedmiotu o nazwie Ariafrost. Artefakt ten powinieneś posiadać (wyrzucił go smok Fafna).

Masz teraz kilka możliwości. Możesz podarować do Shadirze bez żadnych opłat albo wahać się. Osobiście polecam to pierwsze wyjście a to dlatego, że otrzymasz wtedy mnóstwo doświadczenia a tego właśnie najbardziej potrzebujesz. Dodatkowa nagroda to dwie srebrne monety. W przypadku wybrania innych opcji dialogowych mógłbyś dostać ich trochę więcej a nawet kilka magicznych pierścieni aczkolwiek polecam najprostsze wyjście, dzięki któremu sterowana postać szybciej awansuje.

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): The Free Traders

QUEST (DODATKOWY): Stardust

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Stardust

Pomimo tego, że gra wyświetliła informację o zaliczeniu questu, wróć się do Jenquai (stoi przy bramie na północy) - 5.5 [ROZDZIAŁ 1] Eloni cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pomimo tego, że gra wyświetliła informację o zaliczeniu questu, wróć się do Jenquai (stoi przy bramie na północy). Poinformuj go o uratowaniu handlarzy. W nagrodę dostaniesz jeden z trzech pierścieni, wojownicy powinni wybrać pierwszy, magowie drugi lub trzeci.