5.4 [ROZDZIAŁ 1] Liannon cz.3 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
QUEST (DODATKOWY): The Ghost Of The Mine
Po kilku chwilach powinieneś zauważyć ducha, stoi przy domku na północnym-wschodzie (Terror From The Deep). Koniecznie zapisz stan gry! Zauważyłem, że duch nie radzi sobie z jednoczesnym odpieraniem ataków dwóch bohaterów, jest najwyraźniej na to zbyt wolny. Pokonanie go nie powinno Ci więc sprawić żadnych problemów. Zbadaj ciało ducha. Koniecznie musisz zabrać dwa przedmioty potrzebne do zaliczenia questów - sztylet (Old Sword) oraz pierścień (Ring of the Warrior). Pobiegnij na północ. Znajdziesz tu skrzynię, którą oczywiście otwórz. | |
Wracaj ze zdobytym szyletem do Broka, aby mu go pokazać. Warto jest też zapytać się go o pierścień. Brok poleci Ci udać się do Ortaha. Otrzymasz także cenną nagrodę - dwie srebrne monety i pięćdziesiąt miedzianych. |
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): The Ghost Of The Mine
QUEST (DODATKOWY): From The Deep
Na Ortaha wpadniesz na zachód od miejsca, w którym stoi Celen Fell. Porozmawiaj z nim. W trakcie rozmowy oddaj mu zdobyty pierścień a dowiesz się więcej o problemie z duchami. Ortah poprosi Cię o znalezienie i zlikwidowanie kolejnych duchów. W tym momencie na planszy pojawi się nowy fantom - Ghost of the Scribe (w tym samym miejscu co Terror From The Deep). Jest on bardzo silny (dziesiąty poziom doświadczenia) także nie próbuj nawet z nim walczyć. Do tego zadania wrócimy w dalszej części gry. | |
Wracaj do miasta. Wybierz niezbadaną północną ścieżkę. Jeśli chcesz możesz porozmawiać z jednym z tutejszych strażników. Idź na północ, ale przy pierwszej możliwości skręć na zachód. Wpadniesz na grupkę goblinów. Dla pewności jeszcze przed rozpoczęciem walki możesz zapisać stan gry. Zabij wszystkie gobliny, koniecznie musisz się pozbyć ich przywódcy - Fishrobbera (złodzieja ryb). Po walce zbadaj jego ciało i zabierz worek pełen złowionych ryb. | |
Kieruj się na północny-wschód. Zignoruj zamkniętą bramę, do której wrócisz w dalszej części gry. Dotrzesz natomiast do zamkniętej skrzyni, która była własnością pokonanego już Wartskina. Wykorzystaj klucz, który był przy jego ciele, aby otworzyć skrzynię. W środku znajdziesz bardzo ważne przedmioty - narzędzia dentysty (Tools of a dentist), okulary krasnoluda (Eyeglasses of a Dwarf) oraz brandy (Liannon Brandy). |
QUEST (DODATKOWY): The Tooth Crusher's Pliers
Warto jest wrócić się od razu do Greyfell, aby oddać dentyście Seno jego narzędzia (przypominam, że stoi przy chatce na południe od portalu). W nagrodę otrzymasz kryształ (Mist Crystal). Korzystając z okazji podejdź kawałek na dół. Zauważ, że przy wschodnim klifie jest skrzynia. Jeśli zbliżysz się do wschodniego muru będziesz mógł ją otworzyć (na odległość!). Jeśli chcesz odwiedź ponownie pijanego krasnoluda Hinrika (dalej na południe), ale nie będzie chciał brandy, które zdobyłeś. Wracaj do Liannon. |
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): The Tooth Crusher's Pliers
Na północny-wschód od miejsca, w którym stoi Ortah znajduje się chatka rybaka Tyrgara Brannona. Opowie Ci o swoim problemie z goblinami. Na szczęście już wcześniej się nimi zająłeś. Ponownie z nim porozmawiaj i powiedz mu o tym. Tyrgar poprosi Cię o dostarczenie zdobytego worka ryb do kowala Sundera (miasto). W nagrodę za zaliczenie tego zadania otrzymasz tarczę. Możesz już skierować się do portalu prowadzącego do Eloni (północno-zachodni róg planszy). |
QUEST (DODATKOWY): Small Fish
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Small Fish
QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): The Path To Eloni